Sprang idag
Vikt
  1. Anne - Stolt idag
    #1

    Sprang idag

    Är inget fotbollsfans så medan gubben tittade på matchen tog jag på mig skorna och hörlurarna och gav mig iväg.
    Dundrande hårdrock i öronen, blicken i asfalten ca 1m fraför mig och sen bar det av.
    Efter 10 minuter insåg jag att jag gott kunde öka farten utan svårigheter och halvvägs kom en tuff backe som krävde vila i 30sek innan pulsen var nere på 154 slag/minutern igen och jag fortsatte. Var skönare att springa och häta andan än att gå och flåsa.
    30 minuter tog rundan jag brukar gå snabbt på en timme, ca 5km.
    Dessutom hela vägen på asfalt vilket brukar ge mig känningar i benhinnorna men inte idag.

    Kan jag fortsätta så här 2 kvällar i veckan så ska jag nog klara tjejmilen i augusti utan problem :P
  2. 1
    Sprang idag Är inget fotbollsfans så medan gubben tittade på matchen tog jag på mig skorna och hörlurarna och gav mig iväg.
    Dundrande hårdrock i öronen, blicken i asfalten ca 1m fraför mig och sen bar det av.
    Efter 10 minuter insåg jag att jag gott kunde öka farten utan svårigheter och halvvägs kom en tuff backe som krävde vila i 30sek innan pulsen var nere på 154 slag/minutern igen och jag fortsatte. Var skönare att springa och häta andan än att gå och flåsa.
    30 minuter tog rundan jag brukar gå snabbt på en timme, ca 5km.
    Dessutom hela vägen på asfalt vilket brukar ge mig känningar i benhinnorna men inte idag.

    Kan jag fortsätta så här 2 kvällar i veckan så ska jag nog klara tjejmilen i augusti utan problem :P
  3. Medlem sedan
    Jun 2003
    #2

    VAD du är duktig!!!!

    Bra kämpat säger jag bara! vill så gärna också jogga men jag har faktiskt inte vågat mig på det ännu! BRa! det ska du verkligen vara stolt över!!!!
  4. 2
    VAD du är duktig!!!! Bra kämpat säger jag bara! vill så gärna också jogga men jag har faktiskt inte vågat mig på det ännu! BRa! det ska du verkligen vara stolt över!!!!
  5. MiaKL, 76_73,3_61
    #3

    Härligt...

    vad duktig du är. Jättebra jobbat.
  6. 3
    Härligt... vad duktig du är. Jättebra jobbat.
  7. Medlem sedan
    Jan 1998
    #4

    Jättebra!

    Härligt! Låter riktigt snabbt - nu kan du säkert motivera dig att göra det igen - superduktigt!
  8. 4
    Jättebra! Härligt! Låter riktigt snabbt - nu kan du säkert motivera dig att göra det igen - superduktigt!

Liknande trådar

  1. Sprang på TTUK idag på IKEA, världen är
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-02-04, 22:07
  2. Sprang in i nått band idag, Heat hette
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 18:12
  3. Idag sprang Zacharias Olympic Day Run
    By mlsa in forum _0411 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-21, 21:27
  4. Sprang på en ytligt bekant idag.....
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-20, 08:11
  5. Sprang igår vila idag
    By Thess jämviktar eller nåt in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-19, 08:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar