Hon vägrar släppa tutten!
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Hon vägrar släppa tutten!

    Åhh jag får sån abstinens av att inte få titta in här..men Nadja är ett enormt tuttbarn!!
    Nu är det extremt jobbigt..hon har en sovperiod under dagen..skönt men sen vid 20.00 tiden så sitter hon fast på mina tuttar hela tiden..hela natten..släpper bara taget nån enstaka gång.

    Jag har tom börjat med napp men inte är hon nöjd med den alltid..åhh jag har glömt bort hur jobbigt det är!!

    Min dotter som är 5 år är också ledsen..att jag inte hinner med henne och att hon inte får min uppmärksamnhet..usch...

    Gubben har åkt på hojfest i helgen vilket inte gör saken bättre..

    Gnälliga hälsningar från en trött mamma..
  2. 1
    Hon vägrar släppa tutten! Åhh jag får sån abstinens av att inte få titta in här..men Nadja är ett enormt tuttbarn!!
    Nu är det extremt jobbigt..hon har en sovperiod under dagen..skönt men sen vid 20.00 tiden så sitter hon fast på mina tuttar hela tiden..hela natten..släpper bara taget nån enstaka gång.

    Jag har tom börjat med napp men inte är hon nöjd med den alltid..åhh jag har glömt bort hur jobbigt det är!!

    Min dotter som är 5 år är också ledsen..att jag inte hinner med henne och att hon inte får min uppmärksamnhet..usch...

    Gubben har åkt på hojfest i helgen vilket inte gör saken bättre..

    Gnälliga hälsningar från en trött mamma..
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2

    som här då

    antingen ska tutten vara i munnen eller så ska man ha den som huvudkudde. så är reglerna här hemma för tillfället. tydligen...
  4. 2
    som här då antingen ska tutten vara i munnen eller så ska man ha den som huvudkudde. så är reglerna här hemma för tillfället. tydligen...

Liknande trådar

  1. Vägrar släppa blöjan:(
    By Ella08 in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-09-14, 16:37
  2. Vägrar släppa bröstet...
    By Mizazza in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-03, 20:02
  3. Svartsjukt ex som vägrar släppa
    By Halvt tillplattad in forum Separation
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 20:14
  4. tutten
    By Amanda in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 19:14
  5. ont i tutten?
    By -Louisa- in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-27, 07:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar