Wilmer är här!
_0606 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Wilmer är här!

    Jahaja, i expressfart tittade Wilmer ut på utsatt datum den 15/6. Vi hann med en dryg timme på förlossningen innan han var ute kl 9 på morgonen, jisses vilken pärs! Liksom med storebror så kom inte moderkakan ut så jag blev sövd efteråt. Slutet gott, allting gott. Nu sitter jag här med en liten gosse och är upp över öronen förälskad! Är dessutom så lycklig över att amningen funkar bättre hittills än förra gången. 15/6 var en superduperdag - börsen gick upp 3,6% efter några dagars nedgång (jag jobbar på bank så jag är lite börsnördig ;-) ), Sverige vann fotbollen och vår Wilmer kom till världen, på dagen han var beräknad!
  2. 1
    Wilmer är här! Jahaja, i expressfart tittade Wilmer ut på utsatt datum den 15/6. Vi hann med en dryg timme på förlossningen innan han var ute kl 9 på morgonen, jisses vilken pärs! Liksom med storebror så kom inte moderkakan ut så jag blev sövd efteråt. Slutet gott, allting gott. Nu sitter jag här med en liten gosse och är upp över öronen förälskad! Är dessutom så lycklig över att amningen funkar bättre hittills än förra gången. 15/6 var en superduperdag - börsen gick upp 3,6% efter några dagars nedgång (jag jobbar på bank så jag är lite börsnördig ;-) ), Sverige vann fotbollen och vår Wilmer kom till världen, på dagen han var beräknad!
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2

    Grattis!!

    Skönt att du slapp plussa och grattis till Wilmer!!
    Verkar ha gott snabbt då, hoppas ni kan njuta av varandra nu och resten av Vm och börsen så klart :-)
  4. 2
    Grattis!! Skönt att du slapp plussa och grattis till Wilmer!!
    Verkar ha gott snabbt då, hoppas ni kan njuta av varandra nu och resten av Vm och börsen så klart :-)
  5. Jannika med Julia +5
    #3

    Grattis!!

    Åh vilken härlig dag det blev för er med så mycket positivt!
    Stort grattis till grabben!!
  6. 3
    Grattis!! Åh vilken härlig dag det blev för er med så mycket positivt!
    Stort grattis till grabben!!
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    Grattis!

    Verkar vara en riktig turbebis!
  8. 4
    Grattis! Verkar vara en riktig turbebis!
  9. Anja m2+ tjej 5/6
    #5

    Grattis

    till Wilmer, hoppas allt går bra ! Skönt att amningen funkar bra, hoppas det fortsätter så !!

    KRAMIS
  10. 5
    Grattis till Wilmer, hoppas allt går bra ! Skönt att amningen funkar bra, hoppas det fortsätter så !!

    KRAMIS
  11. Medlem sedan
    Feb 2002
    #6

    Stort grattis!

    Ja, visst var det en bra dag att föda barn på :)
  12. 6
    Stort grattis! Ja, visst var det en bra dag att föda barn på :)
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7

    grattis!

    till lilla turkillen! Låter som ett kämpigt förlopp, bra du verkar återhämtat dig så bra nu. sköt om er och mys :-)
    kram
  14. 7
    grattis! till lilla turkillen! Låter som ett kämpigt förlopp, bra du verkar återhämtat dig så bra nu. sköt om er och mys :-)
    kram
  15. Medlem sedan
    Oct 2005
    #8

    GRATTIS! *imt*

    .
  16. 8
    GRATTIS! *imt* .
  17. Medlem sedan
    Jun 2001
    #9

    Grattis till Wilmer

    Vad roligt att höra att det gått bra och att han föddes på en för dig bra dag.
  18. 9
    Grattis till Wilmer Vad roligt att höra att det gått bra och att han föddes på en för dig bra dag.
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10

    Grattis till Wilmer!

    Vilken brådska han hade till världen :) och på en väldigt bra dag också!!
    *kram* från mig :)
  20. 10
    Grattis till Wilmer! Vilken brådska han hade till världen :) och på en väldigt bra dag också!!
    *kram* från mig :)

Liknande trådar

  1. Wilmer kom 27/11
    By finalina in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2015-09-11, 23:20
  2. Wilmer är nu storebror
    By madeleine med 4 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-04-20, 09:04
  3. Wilmer, Ebbe och...
    By wina in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 19:33
  4. *skvallrar* Wilmer är här!!!!!!!
    By linn in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 13:52
  5. Wilmer går
    By Madeleine och Wilmer in forum _0507 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 08:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar