Nån mer som tappar hår??
_0701 Januaribarn
  1. Emma m *Milla* + Liten
    #1

    Nån mer som tappar hår??

    Jag minns att jag tappade jättemycket hår under min förra grav också men minns inte att nån annan gjorde det. Nu bara rasar håret av och jag tackar mina föräldrar för mitt tjocka hår.... Annars hade jag varit flintis ganska snart.

    nån meR??
  2. 1
    Nån mer som tappar hår?? Jag minns att jag tappade jättemycket hår under min förra grav också men minns inte att nån annan gjorde det. Nu bara rasar håret av och jag tackar mina föräldrar för mitt tjocka hår.... Annars hade jag varit flintis ganska snart.

    nån meR??
  3. London katten
    #2

    Idag

    nar jag duschade kandes det som om hela tussar foll av! Jag kan tanka mig att det ar brist pa nagon vitamin eller mineral?? B-vitamin? D-vitamin? Jag ska ta och kolla upp det...
  4. 2
    Idag nar jag duschade kandes det som om hela tussar foll av! Jag kan tanka mig att det ar brist pa nagon vitamin eller mineral?? B-vitamin? D-vitamin? Jag ska ta och kolla upp det...
  5. London katten
    #3

    Spekulation

    Det har ar vad jag hittade om har: Fast du tar val gravid multivitamin och ater en varierad halsorik kost? B-Vitamin ska man inte ta var for sig utan i komplex form har jag hort. Alltsa en vitamin som innehaller B1, B2, B6, B12 och allt vad de heter.

    Vad gör B2-vitamin?

    Bra för: B2-vitamin (riboflavin) är viktigt för tillväxt, hud, naglar, hår, ömma läppar och tunga samt för synen. Omsättningen av proteiner, fett och kolhydrater kräver B2-vitamin.

    Finns i: Mjölk, lever, kött, ägg, ost, ärtor, bönor och fisk.

    Stress kan ju ocksa vara en faktor. For min del vet jag verkligen inte varfor jag tappade sa mycket har just idag. daremot har jag hort att fostret tar oftast vad det behover och det ar vi \"som far lida\", vilket later lite lugnande i alla fall.
  6. 3
    Spekulation Det har ar vad jag hittade om har: Fast du tar val gravid multivitamin och ater en varierad halsorik kost? B-Vitamin ska man inte ta var for sig utan i komplex form har jag hort. Alltsa en vitamin som innehaller B1, B2, B6, B12 och allt vad de heter.

    Vad gör B2-vitamin?

    Bra för: B2-vitamin (riboflavin) är viktigt för tillväxt, hud, naglar, hår, ömma läppar och tunga samt för synen. Omsättningen av proteiner, fett och kolhydrater kräver B2-vitamin.

    Finns i: Mjölk, lever, kött, ägg, ost, ärtor, bönor och fisk.

    Stress kan ju ocksa vara en faktor. For min del vet jag verkligen inte varfor jag tappade sa mycket har just idag. daremot har jag hort att fostret tar oftast vad det behover och det ar vi \"som far lida\", vilket later lite lugnande i alla fall.
  7. Imre v.10
    #4

    Nej, men


    håret är platt och glanslöst. Går inte att forma till en frisyr längre. Dessutom är det matt och glanslöst och har tappat färg tycker jag?? Så jag ska nog ta en toning snart, så det åtmisntone blir lite glans.
  8. 4
    Nej, men
    håret är platt och glanslöst. Går inte att forma till en frisyr längre. Dessutom är det matt och glanslöst och har tappat färg tycker jag?? Så jag ska nog ta en toning snart, så det åtmisntone blir lite glans.
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5

    Besökare svarar....

    Hej min vän, jag tappar oxå tonvis med hår,jag äter mitt val kvinna och har gjort det sedan ett tag innan jag blev gravid men håret faller av ändå...
    Och dessutom har det tappat sin glans,blir \"fettigt\" redan dagen efter jag tvättat det...
    kram kram/Sarah
  10. 5
    Besökare svarar.... Hej min vän, jag tappar oxå tonvis med hår,jag äter mitt val kvinna och har gjort det sedan ett tag innan jag blev gravid men håret faller av ändå...
    Och dessutom har det tappat sin glans,blir \"fettigt\" redan dagen efter jag tvättat det...
    kram kram/Sarah
  11. Carina
    #6

    Ja,

    jag tappar jättemycket hår! Stora, stora tussar! Förra grav. tappade jag nästan inget, utan då trillade 9 månaders hår av på ett par månader efter förlossningen, och det var inte så trevligt det heller.
  12. 6
    Ja, jag tappar jättemycket hår! Stora, stora tussar! Förra grav. tappade jag nästan inget, utan då trillade 9 månaders hår av på ett par månader efter förlossningen, och det var inte så trevligt det heller.

Liknande trådar

  1. Jag tappar hår!
    By cilia m june & lisa in forum _0907 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-09, 11:30
  2. Tappar hår...
    By Gina70 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-31, 09:12
  3. Tappar ni hår?
    By Lilla trean och jag in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-19, 21:00
  4. Tappar hår!
    By Husan m 2 syskon in forum _0705 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-26, 16:10
  5. Tappar hår!!
    By Petra in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 14:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar