Magen
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    Magen

    Hello! Jag undrar om det är någon fler än jag som haft en mage som växer mer på ena sidan hellre än på mitten. Är i v 13+3 och har en lite bula på höger sida. Jättekonstigt, men jag antar att allt kan vara möjligt och att den kanske rätar på sig senare när magen blir större.
  2. 1
    Magen Hello! Jag undrar om det är någon fler än jag som haft en mage som växer mer på ena sidan hellre än på mitten. Är i v 13+3 och har en lite bula på höger sida. Jättekonstigt, men jag antar att allt kan vara möjligt och att den kanske rätar på sig senare när magen blir större.
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2

    ja...

    men magen växte inte så. Däremot rör sig barnet så ibland är den högra sidan lite \"högre\" än den vänstra, eller tvärtom.
  4. 2
    ja... men magen växte inte så. Däremot rör sig barnet så ibland är den högra sidan lite \"högre\" än den vänstra, eller tvärtom.
  5. Medlem sedan
    Jun 2006
    #3

    Så hade

    jag oxå i början. Eller man kunde känna att livmodern låg på höger sida och sörskillt om jag var kissnödig och låg ner som på morgonen. Känndes som att det var en apelsin där inne. Men nu är magen en hel mage och det sprattlar både högt och lågt (:
  6. 3
    Så hade jag oxå i början. Eller man kunde känna att livmodern låg på höger sida och sörskillt om jag var kissnödig och låg ner som på morgonen. Känndes som att det var en apelsin där inne. Men nu är magen en hel mage och det sprattlar både högt och lågt (:

Liknande trådar

  1. Lös i magen..?
    By Anonym in forum _1107 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 18:12
  2. Det rör sig i magen...
    By guppi in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 23:02
  3. Det rör sig i magen...
    By guppi in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 22:03
  4. ONT i magen
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 21:11
  5. hej ang magen
    By Linda in forum Kroppsideal
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 10:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar