Då var det min tur...
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Då var det min tur...

    ...att skriva detta som vi alla så hett önskar! Tjejer, det funkade till slut. Jag är gravid!! Testade svagt svagt positivt med billigatesters sticka ikväll. Blev hysterisk och genast tog jag även ett CB som visade pluss det med, inte jättestarkt men väl synligt (kolla in www.industrimedia.se/test/test.jpg för att se om jag ser i synet). Skakar fortfarande, kan inte tro att det är sant. Skulle ju inte tjuvtesta men jag kunde inte låta bli, hade lite känningar på att det var något annat än min vanliga molvärk i magen denna gång. Nu hoppas jag att det går vägen ända fram, kommer inte tro på detta förrens jag får ett starkt pluss i slutet på veckan. Så jag stannar här med er ett tag till om det är ok?
    Mina symtom då för alla som undrar: Molvärk sedan mer än en vecka tillbaka, har känts precis som vanligt innan mens. Dock lite mer ilningar än vanligt + att magen känts svullen och bubblig + lite ont i ryggen. Men absolut inte så att jag känt att nu är jag gravid. Lite ömma bröst. Varken mer eller mindre än innan mens. Brukar inte känna av dem så mycket i vanliga fall heller. Men det som varit mest tydligt är avsaknad av PMS. Jag har inte fått mina vanliga deppanfall som jag alltid får annars.....

    Vet ni nu önskar jag bara att alla här inne får plussa snarast, då skulle lyckan vara total. Har ju mer eller mindre levt här inne och \"känner\" många av er som jag önskar och vill ska få uppleva detsamma som vi nu äntligen fått. Kramar i massor
  2. 1
    Då var det min tur... ...att skriva detta som vi alla så hett önskar! Tjejer, det funkade till slut. Jag är gravid!! Testade svagt svagt positivt med billigatesters sticka ikväll. Blev hysterisk och genast tog jag även ett CB som visade pluss det med, inte jättestarkt men väl synligt (kolla in www.industrimedia.se/test/test.jpg för att se om jag ser i synet). Skakar fortfarande, kan inte tro att det är sant. Skulle ju inte tjuvtesta men jag kunde inte låta bli, hade lite känningar på att det var något annat än min vanliga molvärk i magen denna gång. Nu hoppas jag att det går vägen ända fram, kommer inte tro på detta förrens jag får ett starkt pluss i slutet på veckan. Så jag stannar här med er ett tag till om det är ok?
    Mina symtom då för alla som undrar: Molvärk sedan mer än en vecka tillbaka, har känts precis som vanligt innan mens. Dock lite mer ilningar än vanligt + att magen känts svullen och bubblig + lite ont i ryggen. Men absolut inte så att jag känt att nu är jag gravid. Lite ömma bröst. Varken mer eller mindre än innan mens. Brukar inte känna av dem så mycket i vanliga fall heller. Men det som varit mest tydligt är avsaknad av PMS. Jag har inte fått mina vanliga deppanfall som jag alltid får annars.....

    Vet ni nu önskar jag bara att alla här inne får plussa snarast, då skulle lyckan vara total. Har ju mer eller mindre levt här inne och \"känner\" många av er som jag önskar och vill ska få uppleva detsamma som vi nu äntligen fått. Kramar i massor
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    grattis

    än har jag inte fått nån mens... håll tummarna tills på torsdag... då ska jag till gyn...

    kram och lycka till med pyret i magen. hoppas vi får komma till samma ankomst. *kram*
  4. 2
    grattis än har jag inte fått nån mens... håll tummarna tills på torsdag... då ska jag till gyn...

    kram och lycka till med pyret i magen. hoppas vi får komma till samma ankomst. *kram*
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3

    Åååå *L*!

    Vad fantastiskt, vad underbart, GRATTIS! Du kommer att bli saknad här, men titta inte tillbaka en sekund, nu ska du vidare mot nya mål! :o)

    Kram!
    lilla wi
  6. 3
    Åååå *L*! Vad fantastiskt, vad underbart, GRATTIS! Du kommer att bli saknad här, men titta inte tillbaka en sekund, nu ska du vidare mot nya mål! :o)

    Kram!
    lilla wi
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4

    *G*R*A*T*T*I*S*

    Åååhh..vad härligt gumman!!
    Har kikat in här lite då å då..Å nu äntligen.. :)
    Vad glad jag är för er skull!!
    Å visst är de ett plus på stickan!!
    Ååå vad härligt!!

    MASSOR AV GRATTIS KRAMAR!!!
  8. 4
    *G*R*A*T*T*I*S* Åååhh..vad härligt gumman!!
    Har kikat in här lite då å då..Å nu äntligen.. :)
    Vad glad jag är för er skull!!
    Å visst är de ett plus på stickan!!
    Ååå vad härligt!!

    MASSOR AV GRATTIS KRAMAR!!!
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5

    Grattis!!!

    Gud vad härligt att du har fått ett plus.. Sitter här och gråter för din skull, det känns helt underbart. Lycka till nu och ta väl hand om dig och din mage..
    *Kram*
  10. 5
    Grattis!!! Gud vad härligt att du har fått ett plus.. Sitter här och gråter för din skull, det känns helt underbart. Lycka till nu och ta väl hand om dig och din mage..
    *Kram*
  11. Anonym
    #6

    *jublar*

    Tjohooooo!! Underbart *L*!!! Vad skoj att komma in och läsa detta! Grattis, grattis!!! Kramar Lima

    Blir det februari eller??*hoppas*
  12. 6
    *jublar* Tjohooooo!! Underbart *L*!!! Vad skoj att komma in och läsa detta! Grattis, grattis!!! Kramar Lima

    Blir det februari eller??*hoppas*
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7

    JAAAAAAAAAA!!!!!!!

    Jippiiiee hurra hurra hurra åh gu vad glad jag blir!
    Gulle gulle gulle dej!
    Fantastiskt! Kram till dej & pyret! & Mannen.
    Du måste vara kvar hos oss ändå!
    Kommer verkligen att sakna dej *fäller en tår*.
    KRAMISAR!!!
  14. 7
    JAAAAAAAAAA!!!!!!! Jippiiiee hurra hurra hurra åh gu vad glad jag blir!
    Gulle gulle gulle dej!
    Fantastiskt! Kram till dej & pyret! & Mannen.
    Du måste vara kvar hos oss ändå!
    Kommer verkligen att sakna dej *fäller en tår*.
    KRAMISAR!!!
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8

    ÅH GRATTIS..

    vad roligt,håller tummarna för att allt går vägen,fast det vet jag att det gör=9

    Kramar i massor.=9
  16. 8
    ÅH GRATTIS.. vad roligt,håller tummarna för att allt går vägen,fast det vet jag att det gör=9

    Kramar i massor.=9
  17. Medlem sedan
    Mar 2002
    #9

    Tack du!

    Du vet attt jag håller tummarna för dig...Vill att du med ska plussa! Kram
  18. 9
    Tack du! Du vet attt jag håller tummarna för dig...Vill att du med ska plussa! Kram
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10

    Tack lilla Wi!

    Gulliga du! Jag hoppas verkligen detta går bra, kommer smyga runt här hos er. Måste ju ha koll på hur det går för alla kämoande tjejer! Hur går det för dig? Jag hoppas tanten håller sig borta! Kram
  20. 10
    Tack lilla Wi! Gulliga du! Jag hoppas verkligen detta går bra, kommer smyga runt här hos er. Måste ju ha koll på hur det går för alla kämoande tjejer! Hur går det för dig? Jag hoppas tanten håller sig borta! Kram
  21. Medlem sedan
    Mar 2002
    #11

    Tack gumman!

    Vad glad jag blir att höra av dig:-). Hoppas allt är bra med din bebis. Om allt fortsätter gå bra för oss så smyger jag så småningom in på gravid/förälder efter SABG/IVF....Då ses vi där! Kram
  22. 11
    Tack gumman! Vad glad jag blir att höra av dig:-). Hoppas allt är bra med din bebis. Om allt fortsätter gå bra för oss så smyger jag så småningom in på gravid/förälder efter SABG/IVF....Då ses vi där! Kram
  23. Medlem sedan
    Mar 2002
    #12

    Tack Mirmis!

    Du, nu gråter jag med....Kommer hålla tummarna hårt för att det går bra för dig med. Vi har ju lika tecken eller hur? Såg att du var nere igår, hoppas det är bättre idag. Du får en massa kramar av mig. Ge inte upp. Det känns som mensen kommer hela tiden för mig fast jag fått plusset. Gahhh!
  24. 12
    Tack Mirmis! Du, nu gråter jag med....Kommer hålla tummarna hårt för att det går bra för dig med. Vi har ju lika tecken eller hur? Såg att du var nere igår, hoppas det är bättre idag. Du får en massa kramar av mig. Ge inte upp. Det känns som mensen kommer hela tiden för mig fast jag fått plusset. Gahhh!
  25. Medlem sedan
    Mar 2002
    #13

    Hej Lima!

    Tack så mycket! Ja det blir i slutet av februari....Kommer till ankomstgruppen så småningom. Måste fatta detta själv först....Hoppas allt är bra med dig och att du mår så bra man kan när man är gravid.....
  26. 13
    Hej Lima! Tack så mycket! Ja det blir i slutet av februari....Kommer till ankomstgruppen så småningom. Måste fatta detta själv först....Hoppas allt är bra med dig och att du mår så bra man kan när man är gravid.....
  27. Medlem sedan
    Mar 2002
    #14

    Tack vännen!

    Du är ett fantastiskt stöd!! Vill så att du med ska lyckas nu! Jag kommer inte lämna denna grupp helt. Har för många vänner här. Sen ska jag vänta in era pluss också. Är glad men har nog inte riktigt fattat än....Stora kramen till dig
  28. 14
    Tack vännen! Du är ett fantastiskt stöd!! Vill så att du med ska lyckas nu! Jag kommer inte lämna denna grupp helt. Har för många vänner här. Sen ska jag vänta in era pluss också. Är glad men har nog inte riktigt fattat än....Stora kramen till dig
  29. Medlem sedan
    Mar 2002
    #15

    Tack Pinja!

    Ledsen för ert tidiga missfall. Jag hoppas det är din tur snart igen! Hoppas också att allt går vägen för oss men det är en lång resa kvar. Kramis
  30. 15
    Tack Pinja! Ledsen för ert tidiga missfall. Jag hoppas det är din tur snart igen! Hoppas också att allt går vägen för oss men det är en lång resa kvar. Kramis
  31. Medlem sedan
    Mar 2003
    #16

    håller mina..

    tummar för att det går vägen,och att ni får en liten i er famn om ca 9 månader=9

    Kram=9
  32. 16
    håller mina.. tummar för att det går vägen,och att ni får en liten i er famn om ca 9 månader=9

    Kram=9
  33. Anonym
    #17

    Vad superkul!

    Håller en plats till dig där då:). Jag mår en massa illa, som både är jobbigt och skönt på samma gång för att det bekräftar att det ÄR något på gång. Lite trögfattade fortfarande. Visst var din tjej en april-03:a med eller minns jag fel. Kul i så fall att ha samma åldersskillnad.

    kram och iiihhhh, grattis igen:)
  34. 17
    Vad superkul! Håller en plats till dig där då:). Jag mår en massa illa, som både är jobbigt och skönt på samma gång för att det bekräftar att det ÄR något på gång. Lite trögfattade fortfarande. Visst var din tjej en april-03:a med eller minns jag fel. Kul i så fall att ha samma åldersskillnad.

    kram och iiihhhh, grattis igen:)
  35. Medlem sedan
    Oct 2005
    #18

    Självklart gumman!!

    Jag håller tummarna stenhårt för er nu ska du veta!
    Är så fruktansvärt glad!! :)
    Finns inga ord.. :) Känns som att de är jag som har fått +... :)
    Allt är bra med oss!

    Hoppas vi ses på g/f efter SABG!!

    Massor av kramar!
  36. 18
    Självklart gumman!! Jag håller tummarna stenhårt för er nu ska du veta!
    Är så fruktansvärt glad!! :)
    Finns inga ord.. :) Känns som att de är jag som har fått +... :)
    Allt är bra med oss!

    Hoppas vi ses på g/f efter SABG!!

    Massor av kramar!
  37. Medlem sedan
    Mar 2002
    #19

    Yes!

    Vår lilla Isabella är född april-03. Ska bli kul att följas åt....Usch då inte kul med illamående men som du säger då märks det att det är någon i magen:-). Kram och gonatt
  38. 19
    Yes! Vår lilla Isabella är född april-03. Ska bli kul att följas åt....Usch då inte kul med illamående men som du säger då märks det att det är någon i magen:-). Kram och gonatt
  39. Almis
    #20

    Åhhh!

    Äntligen!!!!! Vad jag blir glad för din skull *L*!!!!!!!!!!!!
    Lycka till!
    Massor av kramar
  40. 20
    Åhhh! Äntligen!!!!! Vad jag blir glad för din skull *L*!!!!!!!!!!!!
    Lycka till!
    Massor av kramar
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar