Plus?!!
_0703 Marsbarn
  1. Vimsan
    #1

    Plus?!!

    Jag tog ut min spiral fredag 9 juni och nu gjorde jag ett graviditetstest idag och plussade. Jag har inte haft någon blödning och har ingen aning om var i cykeln jag befinner mig. Det känns precis som tidigare jag varit gravid, illamående, humörsvängningar och luktkänslig. Min förra graviditet gick rekordsnabbt men då hade jag blödningar och kunde räkna dagarna, nu har jag haft hormonspiral och har varit fri från blödningar i 3 år. Ska göra ett nytt test om några dagar, vågar inte tro att det ska ta sig så fort. Någon som har varit med om samma?
  2. 1
    Plus?!! Jag tog ut min spiral fredag 9 juni och nu gjorde jag ett graviditetstest idag och plussade. Jag har inte haft någon blödning och har ingen aning om var i cykeln jag befinner mig. Det känns precis som tidigare jag varit gravid, illamående, humörsvängningar och luktkänslig. Min förra graviditet gick rekordsnabbt men då hade jag blödningar och kunde räkna dagarna, nu har jag haft hormonspiral och har varit fri från blödningar i 3 år. Ska göra ett nytt test om några dagar, vågar inte tro att det ska ta sig så fort. Någon som har varit med om samma?
  3. GosGumman
    #2

    Oj... de va till o va snabb!

    Men kolla om ett par dagar igen du. Ja har själv ej varit me om detta fenomen, men nån annan kanske har ett bra svar.
  4. 2
    Oj... de va till o va snabb! Men kolla om ett par dagar igen du. Ja har själv ej varit me om detta fenomen, men nån annan kanske har ett bra svar.
  5. L8P8
    #3

    Grattis!

    När man slutar med p-medel som hämmar ägglossningen så kommer ägglossningen före mensen. Du kan ju ha fått ägglossning bara några dagar senare och så kanske du får höga HCG-halter snabbt så det är därför det syns på testet redan.
    Jag tjyvläser här inne fast det inte är tänkt att bli nån 3:a. Jag är lite orolig att det blivit en liten \"olycka\". Vet inte, men jag hade troligtvis ägglossning i helgen (+ mys förståss) och sen dess har jag haft lite ont... som mensvärk nästan.
  6. 3
    Grattis! När man slutar med p-medel som hämmar ägglossningen så kommer ägglossningen före mensen. Du kan ju ha fått ägglossning bara några dagar senare och så kanske du får höga HCG-halter snabbt så det är därför det syns på testet redan.
    Jag tjyvläser här inne fast det inte är tänkt att bli nån 3:a. Jag är lite orolig att det blivit en liten \"olycka\". Vet inte, men jag hade troligtvis ägglossning i helgen (+ mys förståss) och sen dess har jag haft lite ont... som mensvärk nästan.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar