Var är Morfar?????
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Var är Morfar?????

    *gaaa* De har sovit bra, men fy så tidigt det vaknades, och nu sitter jag här och ångrar att jag drack vin igår :(
  2. 1
    Var är Morfar????? *gaaa* De har sovit bra, men fy så tidigt det vaknades, och nu sitter jag här och ångrar att jag drack vin igår :(
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2

    Hur länge skall Morfar

    ha semester?
    Kommer han bra överrens med Mormor trots att de varit skilda i 25 àr om de àker pà semester tillsammans?
  4. 2
    Hur länge skall Morfar ha semester?
    Kommer han bra överrens med Mormor trots att de varit skilda i 25 àr om de àker pà semester tillsammans?
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    *ler elakt*

    Eftersom jag har gått upp före 6 det senaste året, har jag ingen som helst sympati för en tidig morgon...
    Eller, jo det har jag.
    Jag skickar totalt förståelsekram, för det suger att bli väckt i ottan!
  6. 3
    *ler elakt* Eftersom jag har gått upp före 6 det senaste året, har jag ingen som helst sympati för en tidig morgon...
    Eller, jo det har jag.
    Jag skickar totalt förståelsekram, för det suger att bli väckt i ottan!
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4

    Torsdag morgon

    Han längtar lika mycket efter oss som vi efter honom.

    NEJ de kommer ej överens. Kommer nog att ventilera detta framöver.
  8. 4
    Torsdag morgon Han längtar lika mycket efter oss som vi efter honom.

    NEJ de kommer ej överens. Kommer nog att ventilera detta framöver.
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    Äntligen får jag känna på

    hur det känns!

    Ps: Jag går oftast upp före 7 i Lima, men här har barnen sovit till 8 eftersom de somnar sent. :)
  10. 5
    Äntligen får jag känna på hur det känns!

    Ps: Jag går oftast upp före 7 i Lima, men här har barnen sovit till 8 eftersom de somnar sent. :)
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6

    På tal om morfar!

    En dag hoppas jag få höra historien om hur han \"hamnade\" hos er! Jag tycker nämligen det är lite imponerande :) Min egen pappa har aldrig ens varit utanför Sveriges gränser...
  12. 6
    På tal om morfar! En dag hoppas jag få höra historien om hur han \"hamnade\" hos er! Jag tycker nämligen det är lite imponerande :) Min egen pappa har aldrig ens varit utanför Sveriges gränser...
  13. amnai, USA
    #7

    jag går upp först här i huset

    min klocka ringer 6. Om jag inte ska ut och springa, då är det 5 som gäller.

    Är jag mest morgontidig? Och jag har inte ens småbarn hemma längre, mina är ju 5 och 7, och de väcker jag vid 7 (fast 7-åringen vaknar oftast innan)
  14. 7
    jag går upp först här i huset min klocka ringer 6. Om jag inte ska ut och springa, då är det 5 som gäller.

    Är jag mest morgontidig? Och jag har inte ens småbarn hemma längre, mina är ju 5 och 7, och de väcker jag vid 7 (fast 7-åringen vaknar oftast innan)
  15. Medlem sedan
    May 2000
    #8

    Jag vet

    Hoppas att du har det ljuuuuuvligt!
  16. 8
    Jag vet Hoppas att du har det ljuuuuuvligt!
  17. evaOregon
    #9

    Jag är uppe vid kvart i sex...

    eller ännu tidigare nästan varje dag. Jag har en morgonpigg dotter som ofta är uppe före sex. Maken går upp före fem nästan varje dag och åker till jobbet vid halv sju eller ännu tidigare...
  18. 9
    Jag är uppe vid kvart i sex... eller ännu tidigare nästan varje dag. Jag har en morgonpigg dotter som ofta är uppe före sex. Maken går upp före fem nästan varje dag och åker till jobbet vid halv sju eller ännu tidigare...

Liknande trådar

  1. och morfar...
    By FinlandsSofia in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-16, 21:19
  2. Morfar kan!
    By Gunilla m 4 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 09:16
  3. Ss:s morfar!!!!
    By Arg & ledsen in forum Styvfamiljer
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 23:02
  4. H är hos morfar
    By daisy in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 18:59
  5. morfar
    By -jenna- in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-24, 22:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar