*iiih*
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    *iiih*

    Precis när L vaknat ringde telefonen. Jag hittade ingen telefon utan svarade i speakern. Inser att det är en designer från LA som jag har kontaktat för att se om jag kan få bli återförsäljare för.

    \"eeeh, ska bara hitta min telefon\"
    *leta, leta, sätta L i högstolen med en näve cornflakes framför, så hon är sysselsatt, hittar telefonen*
    Börjar prata. Tjejen är övertygad om att hon ringer mitt i natten, \"nej, nej, jag är bara host, hoooost *excuse me* lite förskyld\".

    \"click\" där gick batteriet. Rusar till datorn för att googla fram telefonnumret, riing, det ringer igen ut till speakerphonen igen och försöker lite halvshysteriskt skämta om att \"ja, jag gör då allt för att famställa mig i en god dager\". Designern är ok med att prata med raspig mig i ännu raspigare högtalare.

    Fick berätta lite om mig och vad jag vill göra och frågar sen lite om vad hon tycker. Excited.

    Hon ska maila och så ska jag ringa henne när jag kan prata.

    *hypad och helt slut*! :)
  2. 1
    *iiih* Precis när L vaknat ringde telefonen. Jag hittade ingen telefon utan svarade i speakern. Inser att det är en designer från LA som jag har kontaktat för att se om jag kan få bli återförsäljare för.

    \"eeeh, ska bara hitta min telefon\"
    *leta, leta, sätta L i högstolen med en näve cornflakes framför, så hon är sysselsatt, hittar telefonen*
    Börjar prata. Tjejen är övertygad om att hon ringer mitt i natten, \"nej, nej, jag är bara host, hoooost *excuse me* lite förskyld\".

    \"click\" där gick batteriet. Rusar till datorn för att googla fram telefonnumret, riing, det ringer igen ut till speakerphonen igen och försöker lite halvshysteriskt skämta om att \"ja, jag gör då allt för att famställa mig i en god dager\". Designern är ok med att prata med raspig mig i ännu raspigare högtalare.

    Fick berätta lite om mig och vad jag vill göra och frågar sen lite om vad hon tycker. Excited.

    Hon ska maila och så ska jag ringa henne när jag kan prata.

    *hypad och helt slut*! :)
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    ;-) Sånt händer bara när

    det är extra viktiga samtal... Vad kul - grattis!!

    Och nästa gång får du vara coolareo och säga \" det var värst vilka dåliga linjer ni har där borta - det bryts bara hela tiden och det låter som det är något hysteriskt barn på linjen\"... ;-)

    Här ringer telefonen bara när J har ett totalt vredesutbrott och är totalt omutbar...
  4. 2
    ;-) Sånt händer bara när det är extra viktiga samtal... Vad kul - grattis!!

    Och nästa gång får du vara coolareo och säga \" det var värst vilka dåliga linjer ni har där borta - det bryts bara hela tiden och det låter som det är något hysteriskt barn på linjen\"... ;-)

    Här ringer telefonen bara när J har ett totalt vredesutbrott och är totalt omutbar...
  5. Medlem sedan
    Jan 2002
    #3

    *fnis*

    *noterar ivrigt*, råd från såna avancerade telefon-business-mammor som du är värdefulla. :)

    Tack för grattiset. Har lugnat mig något nu.

    kram
  6. 3
    *fnis* *noterar ivrigt*, råd från såna avancerade telefon-business-mammor som du är värdefulla. :)

    Tack för grattiset. Har lugnat mig något nu.

    kram
  7. Medlem sedan
    May 2003
    #4

    note to MamaMia

    Skaffa en icke-trådlös telefon till ett av uttagen!!
    Det gjorde jag när just det hänt femtioelva gånger - båda telefonerna liggandes i källaren urladdade (makens fel förstås ;o)

    Kul med designern!!
  8. 4
    note to MamaMia Skaffa en icke-trådlös telefon till ett av uttagen!!
    Det gjorde jag när just det hänt femtioelva gånger - båda telefonerna liggandes i källaren urladdade (makens fel förstås ;o)

    Kul med designern!!

Liknande trådar

  1. Iiih!
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2012-03-31, 23:44
  2. iiih.
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 08:57
  3. Iiih!
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 14:46
  4. Iiih!
    By shee in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 11:12
  5. Iiih, jag är i v.20!
    By Spirella in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 22:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar