fyller år idag :)
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    fyller år idag :)

    Ja herregud, så var man 21 då, förstår inte vart tiden far, fast å andra sidan så känner jag mig dels som 15 och dels som 35..

    Fick underbara presenter, jag är inte sån som tycker att det är så speciellt att fylla år längre, men fick sånt som jag inte känner att jag har råd att köpa själv just nu, en tv av mamma och pappa (Tack älskade ni) och grejer till lgh och bäbis!

    Mattias (killen) firade mig redan i helgen som var med kinamat på restaurang(älskar kinamat!) och ett vackert halsband format som ett hjärta som är som en liten medaljong där jag kan ha kort på bäbis och vovven :) och sen ett utställningskoppel och halsband till lillvovven min, som jag suktat efter länge men tyckt varit för dyrt.

    Det är sådana här dagar man känner sig älskad!
    Hoppas ni med haft en bra dag!

  2. 1
    fyller år idag :) Ja herregud, så var man 21 då, förstår inte vart tiden far, fast å andra sidan så känner jag mig dels som 15 och dels som 35..

    Fick underbara presenter, jag är inte sån som tycker att det är så speciellt att fylla år längre, men fick sånt som jag inte känner att jag har råd att köpa själv just nu, en tv av mamma och pappa (Tack älskade ni) och grejer till lgh och bäbis!

    Mattias (killen) firade mig redan i helgen som var med kinamat på restaurang(älskar kinamat!) och ett vackert halsband format som ett hjärta som är som en liten medaljong där jag kan ha kort på bäbis och vovven :) och sen ett utställningskoppel och halsband till lillvovven min, som jag suktat efter länge men tyckt varit för dyrt.

    Det är sådana här dagar man känner sig älskad!
    Hoppas ni med haft en bra dag!

  3. Medlem sedan
    Jul 2005
    #2

    Grattis

    Oj, vilka fina presenter du har fått. förstår verkligen att du är glad :)
    Skickar massor med grattiskramar och önskar dig en fortsatt bra födelsedag :)
  4. 2
    Grattis Oj, vilka fina presenter du har fått. förstår verkligen att du är glad :)
    Skickar massor med grattiskramar och önskar dig en fortsatt bra födelsedag :)
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3

    Grattis!

    Ja må hon leva, ja må hon leva...
    Det verkar som du haft en kanon \"födelsedag\" med rätt presenter och mat.
    Själv har jag putsat fönster, städat toaletterna och städat i lådor idag. Inte lika kul...
    Kram
  6. 3
    Grattis! Ja må hon leva, ja må hon leva...
    Det verkar som du haft en kanon \"födelsedag\" med rätt presenter och mat.
    Själv har jag putsat fönster, städat toaletterna och städat i lådor idag. Inte lika kul...
    Kram
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4

    Grattis!

    Har också varit på kalas idag.....fast på 4-års kalas hos min systers dotter.
    Själv fyller jag år imorgon, men då 29....oj vad tiden går. Undra vad man kan tänkas få???? =)
    Grattis igen!
  8. 4
    Grattis! Har också varit på kalas idag.....fast på 4-års kalas hos min systers dotter.
    Själv fyller jag år imorgon, men då 29....oj vad tiden går. Undra vad man kan tänkas få???? =)
    Grattis igen!
  9. Medlem sedan
    Mar 1999
    #5

    Grattis!!

    Ja må hon leva!! =))) Tänk.. för 10 år sen var jag också 21! Oj, vad jag känner mig gammal nu *fniss*
  10. 5
    Grattis!! Ja må hon leva!! =))) Tänk.. för 10 år sen var jag också 21! Oj, vad jag känner mig gammal nu *fniss*
  11. Jojjo v 32
    #6

    Grattis!

    Hoppas du har haft en bra dag!!
    Kram Jojjo
  12. 6
    Grattis! Hoppas du har haft en bra dag!!
    Kram Jojjo
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7

    Grattis

    i efterskott. Det låter som att du haft en himla bra födelsedag. 21 år du, det var ett tag sen för en annan. =)
  14. 7
    Grattis i efterskott. Det låter som att du haft en himla bra födelsedag. 21 år du, det var ett tag sen för en annan. =)
  15. Akkis v33
    #8

    Hipp hurra..

    Det är din dag i dag!
  16. 8
    Hipp hurra.. Det är din dag i dag!
  17. Medlem sedan
    Dec 2002
    #9

    GRATTIS!

    Det verkar som om din födelsedag har varit bra.
  18. 9
    GRATTIS! Det verkar som om din födelsedag har varit bra.
  19. Maddis m Mini v 33
    #10

    STORT grattis till dig

    Ha en bra dag!
  20. 10
    STORT grattis till dig Ha en bra dag!
  21. Medlem sedan
    Mar 2005
    #11

    Grattis

    på födelsedagen till dig idag. Hoppas att du får en bra dag.
  22. 11
    Grattis på födelsedagen till dig idag. Hoppas att du får en bra dag.

Liknande trådar

  1. A fyller 2 år idag!
    By Cheyenne78 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-03-09, 11:23
  2. Idag fyller
    By Busluren in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 22:12
  3. Idag fyller
    By tårtmamman in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-02-18, 11:47
  4. Idag fyller jag 27 år...
    By - Veronica - in forum Känsliga snack
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-12-05, 13:51
  5. idag fyller vår MOA
    By jenny m thea 0210 & MOA 2 år idag! in forum _03 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-21, 22:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar