Glad midsommar
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Glad midsommar

    hoppas ni alla får en trevlig, alkoholfri och underbar midsommar med allt som bör finnas med. Nu ska jag och *Liten* gå till systemet och köpa alkoholfri öl, riktigt god faktiskt och lite roligare än mineralvatten. Ha det så bra
    KRAM
  2. 1
    Glad midsommar hoppas ni alla får en trevlig, alkoholfri och underbar midsommar med allt som bör finnas med. Nu ska jag och *Liten* gå till systemet och köpa alkoholfri öl, riktigt god faktiskt och lite roligare än mineralvatten. Ha det så bra
    KRAM
  3. Labolina m nr 2
    #2

    Detsamma

    till dig. Jag har redan varit på systemet och bunkrat upp med alkoholfri öl (jever, tycker den är supergod).
  4. 2
    Detsamma till dig. Jag har redan varit på systemet och bunkrat upp med alkoholfri öl (jever, tycker den är supergod).
  5. millis
    #3

    tack

    desamma!! själv så jobbar jag både freda dag och lörda dag så de bli no inte så sent för vår del...;)
  6. 3
    tack desamma!! själv så jobbar jag både freda dag och lörda dag så de bli no inte så sent för vår del...;)
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4

    ~glad midsommar~

    Vi ska äta hos mina föräldrar imorgon helt alkoholfritt eftersom varken jag eller maken dricker alkohol. Det blir nog lite pommac för oss :)

    ha en jättetrevlig helg
  8. 4
    ~glad midsommar~ Vi ska äta hos mina föräldrar imorgon helt alkoholfritt eftersom varken jag eller maken dricker alkohol. Det blir nog lite pommac för oss :)

    ha en jättetrevlig helg
  9. Eva m Hampus-03+liten
    #5

    Vill också önska

    alla en trevlig midsommar. I morgon åker vi traditionsenligt till Västergötland till en gammal kompis. Det bli ca 10 vuxna, där de flesta har 3 barn - så Hampus får nog också jättekul.
  10. 5
    Vill också önska alla en trevlig midsommar. I morgon åker vi traditionsenligt till Västergötland till en gammal kompis. Det bli ca 10 vuxna, där de flesta har 3 barn - så Hampus får nog också jättekul.
  11. lyckans ost
    #6

    ölen...

    var helt ok! provade den till Sverige-Englands matchen i tisdags, då jag tycker öl hör till när jag är \" mitt vanliga jag\". Köpte några idag till sillen imorgon, man får ju lite festligare känsla då! Så blir man inte lika osmart som alla som dricker vanlig öl!!! USch vad man kan uppfatta folk dryga. Glad midsommar och hoppas den blir regnfri...
  12. 6
    ölen... var helt ok! provade den till Sverige-Englands matchen i tisdags, då jag tycker öl hör till när jag är \" mitt vanliga jag\". Köpte några idag till sillen imorgon, man får ju lite festligare känsla då! Så blir man inte lika osmart som alla som dricker vanlig öl!!! USch vad man kan uppfatta folk dryga. Glad midsommar och hoppas den blir regnfri...
  13. Medlem sedan
    Nov 2001
    #7

    Glad Midsommar!!!

    Till dig med!!
  14. 7
    Glad Midsommar!!! Till dig med!!
  15. Ronja m Leo + bf 3/11
    #8

    Tack detsamma!!!

    Hoppas ni får en fin och rolig midsommar med grillat och jordgubbar. *mums*
    Kram ronja
  16. 8
    Tack detsamma!!! Hoppas ni får en fin och rolig midsommar med grillat och jordgubbar. *mums*
    Kram ronja
  17. Mira med son, v20
    #9

    Glad midsommar!!! :o) IMT

    _
  18. 9
    Glad midsommar!!! :o) IMT _

Liknande trådar

  1. Glad midsommar
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-06-25, 08:26
  2. Glad midsommar på er!
    By b-boom in forum _0907 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-19, 07:34
  3. Glad midsommar!
    By Milla&Tilde in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 15:37
  4. Glad midsommar!
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-22, 20:58
  5. Glad midsommar!
    By Eva,Hampus & Matilda in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-22, 09:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar