Glad midsommar
Efter Svårt att bli gravid/IVF
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Glad midsommar

    hoppas ni alla får en trevlig, alkoholfri och underbar midsommar med allt som bör finnas med. Nu ska jag och *Liten* gå till systemet och köpa alkoholfri öl, riktigt god faktiskt och lite roligare än mineralvatten. Ha det så bra
    KRAM
  2. 1
    Glad midsommar hoppas ni alla får en trevlig, alkoholfri och underbar midsommar med allt som bör finnas med. Nu ska jag och *Liten* gå till systemet och köpa alkoholfri öl, riktigt god faktiskt och lite roligare än mineralvatten. Ha det så bra
    KRAM
  3. Titti
    #2

    Tips till dig Annica_x...

    om du inte redan hunnit iväg. På systemet har de en alkohelfri dryck som heter Sunbitter. Röda små flaskor i ett sexpack. Jättegod om man blandar med fin juice och mycket is + pressa över lime eller citron. Smaken är iofs lite bitter, men är man rädd för det går det bra att öka juicemängden. Drycken går även bra att dricka som den är, men riktigt kall bör den vara. Helt klart min favorit! Även nu när jag _kan_ dricka alkohol igen.
  4. 2
    Tips till dig Annica_x... om du inte redan hunnit iväg. På systemet har de en alkohelfri dryck som heter Sunbitter. Röda små flaskor i ett sexpack. Jättegod om man blandar med fin juice och mycket is + pressa över lime eller citron. Smaken är iofs lite bitter, men är man rädd för det går det bra att öka juicemängden. Drycken går även bra att dricka som den är, men riktigt kall bör den vara. Helt klart min favorit! Även nu när jag _kan_ dricka alkohol igen.
  5. Fixo
    #3

    Ja den är jättegod

    Sanbitter är väldigt väldigt gott, ungefär som Campari fast fruktigare och bättre och passar utmärkt som sommardrink
  6. 3
    Ja den är jättegod Sanbitter är väldigt väldigt gott, ungefär som Campari fast fruktigare och bättre och passar utmärkt som sommardrink
  7. Titti
    #4

    Har du provat...

    den vita varianten? Inte lika bra, men fungerar helt ok som variation :-). Blandar då med någon typ av dricka.
  8. 4
    Har du provat... den vita varianten? Inte lika bra, men fungerar helt ok som variation :-). Blandar då med någon typ av dricka.
  9. Medlem sedan
    Jan 2003
    #5

    Nähä

    Här tänker jag minsann inte ha nån alkoholfri midsommar... *haha* Det blir nog lugnt på den fronten, men en snaps till sillen och lite vin på kvällen är bara mums!

    Trevlig midsommar!
  10. 5
    Nähä Här tänker jag minsann inte ha nån alkoholfri midsommar... *haha* Det blir nog lugnt på den fronten, men en snaps till sillen och lite vin på kvällen är bara mums!

    Trevlig midsommar!
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6

    Tack detsamma!

    Har köpt mig en flaska alkoholfritt vin, jättegott! Sen försöker jag visa hur nyttigt det är med vin: vin är gjort på bär, bär innehåller järn och järn är bra för gravida. Så SKÅL! =D
  12. 6
    Tack detsamma! Har köpt mig en flaska alkoholfritt vin, jättegott! Sen försöker jag visa hur nyttigt det är med vin: vin är gjort på bär, bär innehåller järn och järn är bra för gravida. Så SKÅL! =D
  13. Medlem sedan
    Jul 2004
    #7

    Härligt!

    Behändigt att ha de små i så bra förvar på ställen som Bolaget,Klara välte halva stället sist :-)

    Glad midsommar!
  14. 7
    Härligt! Behändigt att ha de små i så bra förvar på ställen som Bolaget,Klara välte halva stället sist :-)

    Glad midsommar!
  15. Marmelad
    #8

    Samma dricka som jag då..

    ...och jag blev så sugen på Sanbitter när jag lästa om det (har druckit det förut) i eftermiddags så jag beställde det också. Så imorgon blir det fest för Marmeladen och magen *S*. Ha en riktigt trevlig midsommar du också.
  16. 8
    Samma dricka som jag då.. ...och jag blev så sugen på Sanbitter när jag lästa om det (har druckit det förut) i eftermiddags så jag beställde det också. Så imorgon blir det fest för Marmeladen och magen *S*. Ha en riktigt trevlig midsommar du också.
  17. Medlem sedan
    Dec 2001
    #9

    Alkoholfri?? Nähä du! ;-P

    Här ska drickas både öl, snaps, vin o sprit sörrö! ;-) Det är fördelen med att vänta barn via adoption.. hehehe...

    Önskar dig/er en underbar midsommar också och hoppas ni får det riktigt mysigt och att bebben ger mamma några rejäla kickar lite sådär då och då! :-)
  18. 9
    Alkoholfri?? Nähä du! ;-P Här ska drickas både öl, snaps, vin o sprit sörrö! ;-) Det är fördelen med att vänta barn via adoption.. hehehe...

    Önskar dig/er en underbar midsommar också och hoppas ni får det riktigt mysigt och att bebben ger mamma några rejäla kickar lite sådär då och då! :-)
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10

    tack detsamma!

    Blir ingen alkohol för mig heller denna midsommar men nästa midsommarafton får mormor och morfar vara barnvakt :)
  20. 10
    tack detsamma! Blir ingen alkohol för mig heller denna midsommar men nästa midsommarafton får mormor och morfar vara barnvakt :)
  21. Medlem sedan
    Feb 2000
    #11

    Instämmer glatt!

    Visst blir det både öl, vin och snaps trots att jag är i 3:e månaden (snart har vi varit inloggade i Kina i 3 månader), men inte förrän ikväll eftersom jag är \"designated driver\" innan dess :-)
  22. 11
    Instämmer glatt! Visst blir det både öl, vin och snaps trots att jag är i 3:e månaden (snart har vi varit inloggade i Kina i 3 månader), men inte förrän ikväll eftersom jag är \"designated driver\" innan dess :-)

Liknande trådar

  1. Glad midsommar
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-06-25, 08:26
  2. Glad midsommar på er!
    By b-boom in forum _0907 Julibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-06-19, 07:34
  3. Glad midsommar!
    By Milla&Tilde in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-18, 15:37
  4. Glad midsommar!
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-22, 20:58
  5. Glad midsommar!
    By Eva,Hampus & Matilda in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-22, 09:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar