Stannar nog inte här..
_0703 Marsbarn
  1. Vimsan
    #1

    Stannar nog inte här..

    Mitt första test visade positivt men nu har jag gjort tre som varit negativa :(
    Vet inte var i cykeln jag är men har alltid inbillat mig att ett plus är ett plus, nu vet jag inte vad jag skall tro. Var det bara spökhormoner efter spiralen som gjorde att det blev ett plus?
  2. 1
    Stannar nog inte här.. Mitt första test visade positivt men nu har jag gjort tre som varit negativa :(
    Vet inte var i cykeln jag är men har alltid inbillat mig att ett plus är ett plus, nu vet jag inte vad jag skall tro. Var det bara spökhormoner efter spiralen som gjorde att det blev ett plus?
  3. ullis
    #2

    hej!

    jag har hört att ett graviditets test som visar possitivt är ALlTId possitivt men om det visar negativt så behöver det inte betyda att man inte är gravid.
    det är vad jag hört.

  4. 2
    hej! jag har hört att ett graviditets test som visar possitivt är ALlTId possitivt men om det visar negativt så behöver det inte betyda att man inte är gravid.
    det är vad jag hört.

Liknande trådar

  1. 2-åring stannar inte i sin säng
    By Cille in forum Sömn – barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 21:26
  2. Bilen som inte stannar
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-08-07, 17:13
  3. Stannar inte kvar
    By anonymt namn in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-13, 09:43
  4. verkar som jag inte stannar
    By mach in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 13:43
  5. EMOT bilar som inte stannar...
    By Amanda in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 10:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar