Desperat mamma till 6 åring
Hem & fritid
  1. Vinecooler
    #1

    Desperat mamma till 6 åring

    Min stora lilla tjej fyller 6 år nu år på onsdag men med allt som vart runt i kring så slog det mig nu Vad ska vi köpa?
    Har total noll ideer. Hon har allt och då menar jag allt och drar man med henne på affärer vet man ju att hon önskar sig allt eller enl. henne vill ha allt.
    Hon är intresserad av prinsessor, sång/musik och dans.
    Snälla hjälp mig hon kan ju inte bara få kläder för det känner jag igen sen förr, vad ska ni hitta på?
    Tacksam för lite råd.
  2. 1
    Desperat mamma till 6 åring Min stora lilla tjej fyller 6 år nu år på onsdag men med allt som vart runt i kring så slog det mig nu Vad ska vi köpa?
    Har total noll ideer. Hon har allt och då menar jag allt och drar man med henne på affärer vet man ju att hon önskar sig allt eller enl. henne vill ha allt.
    Hon är intresserad av prinsessor, sång/musik och dans.
    Snälla hjälp mig hon kan ju inte bara få kläder för det känner jag igen sen förr, vad ska ni hitta på?
    Tacksam för lite råd.
  3. Medlem sedan
    Nov 2001
    #2

    sommar saker

    bassäng, studsmatta eller liknande eller en egen hängstol man kan sätta upp i ett träd på gården (eller i taket i hennes rum)

    en prinsessklänning, sminkdocka, kanske en nesisär med läppglans (klart) barnparfym, kam, hår grejer och liknande sedan en spegel att fixa till sig framför.

    har hon en egen cd spelare eller freestyle
    kareoke mix
    egen mick
    danskläder

    pysselsats (finns många fina färdiga på tex barnens hus)
  4. 2
    sommar saker bassäng, studsmatta eller liknande eller en egen hängstol man kan sätta upp i ett träd på gården (eller i taket i hennes rum)

    en prinsessklänning, sminkdocka, kanske en nesisär med läppglans (klart) barnparfym, kam, hår grejer och liknande sedan en spegel att fixa till sig framför.

    har hon en egen cd spelare eller freestyle
    kareoke mix
    egen mick
    danskläder

    pysselsats (finns många fina färdiga på tex barnens hus)
  5. Anna
    #3

    köp ett riktigt kassaskrin,

    dvs ett sånt (litet) klassiskt i rött/svart med vanlig nyckel! Jättespännande! Eller karaokemaskin? En stor gitarr?
  6. 3
    köp ett riktigt kassaskrin, dvs ett sånt (litet) klassiskt i rött/svart med vanlig nyckel! Jättespännande! Eller karaokemaskin? En stor gitarr?

Liknande trådar

  1. Mamma till en 3-åring
    By Tiger_Lux in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-05, 12:44
  2. Orolig mamma till 4 1/2 åring
    By Clara77 in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 10:13
  3. Desperat mamma till nyfödd...
    By Mamma trött in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 11:12
  4. Julklapp till mamma och 16-åring?
    By Libra in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 09:54
  5. Nu är jag mamma till en 2-åring!
    By BusigaLisa in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-30, 18:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar