kunde inte heller vänta ;)
_0703 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    kunde inte heller vänta ;)

    har mått knepigt dom senaste dagarna... lite mensvärk och otroligt ömma bröst.. men idag gick vi och köpte ett gravtest... när jag kom hem glömde jag bort det! hur funkar det då när man verkligen vill ha barn? hehe glömmer man sånt ofta eller?
    jaja i vilket fall som helst så kom jag på det för en stund sedan och jajjemensan ett STARKT plus! Timmy blev överlycklig! jag också självklart...
    kanske inte ska hoppas än men i alla fall Jag är lycklig!
    bf 1/3 verkar det som i alla fall...
    kram på er alla där ute!
  2. 1
    kunde inte heller vänta ;) har mått knepigt dom senaste dagarna... lite mensvärk och otroligt ömma bröst.. men idag gick vi och köpte ett gravtest... när jag kom hem glömde jag bort det! hur funkar det då när man verkligen vill ha barn? hehe glömmer man sånt ofta eller?
    jaja i vilket fall som helst så kom jag på det för en stund sedan och jajjemensan ett STARKT plus! Timmy blev överlycklig! jag också självklart...
    kanske inte ska hoppas än men i alla fall Jag är lycklig!
    bf 1/3 verkar det som i alla fall...
    kram på er alla där ute!
  3. Linnea
    #2

    Grattis!!!

    Då har vi samma BF du och jag!
    Jag testade ju förra veckan,ca 4 dagar före mens och fick då ett svagt plus.Testade om idag och fick ett starkt plus,så nog ser det ut som det blir bebis nästa år:)
    Hade ett missfall i februari,men det hoppas jag slippa denna gång!Lyck till!!
  4. 2
    Grattis!!! Då har vi samma BF du och jag!
    Jag testade ju förra veckan,ca 4 dagar före mens och fick då ett svagt plus.Testade om idag och fick ett starkt plus,så nog ser det ut som det blir bebis nästa år:)
    Hade ett missfall i februari,men det hoppas jag slippa denna gång!Lyck till!!
  5. Smygis m.2 dag 17/24
    #3

    Åh Grattis

    va skoj, när skulle du haft mens? Jag måste vänta tills den 2 juli innan jag kan testa men jag vill testa nu ju, risken är ju bara att de skulle bli negativt=/ Många kramar & Lycka till
  6. 3
    Åh Grattis va skoj, när skulle du haft mens? Jag måste vänta tills den 2 juli innan jag kan testa men jag vill testa nu ju, risken är ju bara att de skulle bli negativt=/ Många kramar & Lycka till
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4

    =)

    tack så mycket... jag skulle haft mensen för några dagar sedan, har inte riktigt vågat hoppas men nu så kanske man hoppas för mycket? inte vet jag... hoppas att du får det svaret du vill ha den 2 juli då ;) lycka till! kramar
  8. 4
    =) tack så mycket... jag skulle haft mensen för några dagar sedan, har inte riktigt vågat hoppas men nu så kanske man hoppas för mycket? inte vet jag... hoppas att du får det svaret du vill ha den 2 juli då ;) lycka till! kramar
  9. Medlem sedan
    Jun 2006
    #5

    grattis till dig också ;)

    jag vågade inte testa så tidigt... man vill ju inte hoppas för mycket... trodde ju att mensen skulle komma förra veckan då jag haft lite känningar men det va ju tecken på något annat ;)
    jag hoppas att det går som det ska för dig denna gången! lycka till!
    vi får höras här så får vi se om dom föds på samma dag hehe
    kram
  10. 5
    grattis till dig också ;) jag vågade inte testa så tidigt... man vill ju inte hoppas för mycket... trodde ju att mensen skulle komma förra veckan då jag haft lite känningar men det va ju tecken på något annat ;)
    jag hoppas att det går som det ska för dig denna gången! lycka till!
    vi får höras här så får vi se om dom föds på samma dag hehe
    kram

Liknande trådar

  1. Kunde inte vänta....
    By Mamma till NFH in forum _1212 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-05-03, 20:03
  2. kunde inte vänta..
    By eva_n m linnea&elin in forum Vikt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 19:34
  3. Nä jag kunde inte bada idag heller...
    By jennifer in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 20:13
  4. kunde inte vänta
    By tisdag in forum Försöker bli med barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 09:53
  5. Kunde inte vänta...
    By Linnea in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-23, 07:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar