Ammningen är nu avslutad!
_0508 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2005
    #1

    Ammningen är nu avslutad!

    Tvillingarna har nu själva bestämt sig för att inte ta bröstet det är nu två dygn sedan, det känns lite vemodig/sorgligt att veta att man inte kommer att amma mer i sitt liv ( om nu inget oförutsett händer).
    Tjejerna är nu 10,5 månad så jag är jätte nöjd att ha fått ammat så länge.Få se nu om min vikt oxå kan rasa kan behövas har nämligen 20 kg att gå ner.

    Trevlig sommar på ER allesammans.Snart får jag sova bara 1 timme kvar på jobbet.
    Kram Kicki
  2. 1
    Ammningen är nu avslutad! Tvillingarna har nu själva bestämt sig för att inte ta bröstet det är nu två dygn sedan, det känns lite vemodig/sorgligt att veta att man inte kommer att amma mer i sitt liv ( om nu inget oförutsett händer).
    Tjejerna är nu 10,5 månad så jag är jätte nöjd att ha fått ammat så länge.Få se nu om min vikt oxå kan rasa kan behövas har nämligen 20 kg att gå ner.

    Trevlig sommar på ER allesammans.Snart får jag sova bara 1 timme kvar på jobbet.
    Kram Kicki
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2

    Ååå

    förstår att det känns att börja att jobba igen - jag börjar ju i augusti igen. Tiden går så ruskigt fort.

    Förstår att det känns vemodigt att sluta amma. Vad duktig du har varit som har ammat båda två samtidigt.

    Kram!
  4. 2
    Ååå förstår att det känns att börja att jobba igen - jag börjar ju i augusti igen. Tiden går så ruskigt fort.

    Förstår att det känns vemodigt att sluta amma. Vad duktig du har varit som har ammat båda två samtidigt.

    Kram!
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3

    Tack!

    Trevlig sommar på er.

    Kicki
  6. 3
    Tack! Trevlig sommar på er.

    Kicki

Liknande trådar

  1. Äventyrar man ammningen med..
    By Anonym in forum Bebissnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-06-13, 00:37
  2. ammningen
    By mari_m73 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 08:48
  3. Jobbigt med ammningen
    By Petra-p3a in forum _0807 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 16:21
  4. Om ammningen igen!
    By Eva m Emil&Freja in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-21, 15:10
  5. Problem med ammningen
    By anna83 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-05, 12:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar