Idag har jag gått o gått o gått
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Idag har jag gått o gått o gått

    o gått i evigheter känndes det som. Vi var ju på Södersjukhuset (jag o sambon) kl 07.30. Kl 08.00 så gick vi därifrån mot city och visst vi gick itne jättefort men vi gick iaf. Kl.09.30 fick sambon dricka för sörsta gången på dagen så då stannade vi till på ett fik och drack en kaffe. Sen öppnade ju alla afärer kl 10.00 så vi gick in o ut från affär till affär, från ena änden av drottninggatan till den andra, till gallerian och tillbaks o sen letade vi efter nåt bra ställe att äta lunch på vid tolv och gick runt runt runt....Till sluta hamnade vi iaf vid hötorget (hade varit vid norrmlamstorg, ni som känner till Stockholm vet ju hur det ser ut) o åt på ett kebabställe. JAg tog en kebabtallrik med ris. Inte världens bästa kanske men iaf. Efter lunch gick vi ännu mer och till slut vid två-halvtre åkte vi tillbaks till sjukhuset. Vid det laget hade sambon fått så ont i sitt smalben så han klarade knappt av att gå.
    Undersökninen gick iaf bra, han får svar på vad bilderna visar om knappa 2 veckor. OCh som sagt, promenerat det har vi iaf gjort idag! :)
    Är bra slut i benen nu o har ont i fötterna, men det går över.

    Kram på er!! Nu ska jag läsa ikapp lite innan jag går o lägger mig.
  2. 1
    Idag har jag gått o gått o gått o gått i evigheter känndes det som. Vi var ju på Södersjukhuset (jag o sambon) kl 07.30. Kl 08.00 så gick vi därifrån mot city och visst vi gick itne jättefort men vi gick iaf. Kl.09.30 fick sambon dricka för sörsta gången på dagen så då stannade vi till på ett fik och drack en kaffe. Sen öppnade ju alla afärer kl 10.00 så vi gick in o ut från affär till affär, från ena änden av drottninggatan till den andra, till gallerian och tillbaks o sen letade vi efter nåt bra ställe att äta lunch på vid tolv och gick runt runt runt....Till sluta hamnade vi iaf vid hötorget (hade varit vid norrmlamstorg, ni som känner till Stockholm vet ju hur det ser ut) o åt på ett kebabställe. JAg tog en kebabtallrik med ris. Inte världens bästa kanske men iaf. Efter lunch gick vi ännu mer och till slut vid två-halvtre åkte vi tillbaks till sjukhuset. Vid det laget hade sambon fått så ont i sitt smalben så han klarade knappt av att gå.
    Undersökninen gick iaf bra, han får svar på vad bilderna visar om knappa 2 veckor. OCh som sagt, promenerat det har vi iaf gjort idag! :)
    Är bra slut i benen nu o har ont i fötterna, men det går över.

    Kram på er!! Nu ska jag läsa ikapp lite innan jag går o lägger mig.
  3. Medlem sedan
    Jan 1998
    #2

    Bra dag!

    Låter det som (trots allt) - du fick mycket rörelse på köpet också! kram
  4. 2
    Bra dag! Låter det som (trots allt) - du fick mycket rörelse på köpet också! kram
  5. Sanna med Paula & Simon
    #3

    Skönt att

    allt gick bra. Har tänkt på er. Hoppas att de blir bra resultat på bilderna.

    *Kram*
  6. 3
    Skönt att allt gick bra. Har tänkt på er. Hoppas att de blir bra resultat på bilderna.

    *Kram*

Liknande trådar

  1. Ett år har gått idag!!
    By KRÅKA in forum Missfall
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-07-28, 23:19
  2. Har gått en mil idag :)
    By CarolinaK in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 07:41
  3. Idag har vi gått & gått & gått
    By -Catharina- in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-09-03, 20:47
  4. Det har gått bra idag...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-16, 09:14
  5. har ni gått ner allt som ni har gått..
    By Nini med Fredrik in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2005-12-04, 18:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar