Vill ha semester nuuuuuuu!
_01 Vårbarn
  1. Camilla m David o Sofia
    #1

    Vill ha semester nuuuuuuu!

    Jag avlider av tristess. Det känns som hela Sverige (i a f södra Sthlm) avstannat efter midsommar. Det händer INGENTING!

    Borde väl inte klaga, men timmarna på jobbet sniglar sig fram. Förstår inte hur jag ska stå ut innan även jag får slänga mig i hängmattan på fredag e m.

    Jag vill ha semester - nuuuuuuuuuu...
  2. 1
    Vill ha semester nuuuuuuu! Jag avlider av tristess. Det känns som hela Sverige (i a f södra Sthlm) avstannat efter midsommar. Det händer INGENTING!

    Borde väl inte klaga, men timmarna på jobbet sniglar sig fram. Förstår inte hur jag ska stå ut innan även jag får slänga mig i hängmattan på fredag e m.

    Jag vill ha semester - nuuuuuuuuuu...
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Och jag har noll sem.känsla....

    Jag har ingen som helst känsla för att semestern närmar sig. Och att man sådär sista veckan bara väntar... och längtar.
    Jag brukar ha semester från nästa vecka men har skjutit den till v.28. Och inte ens det känns jobbigt. Än iaf.
    Få se på fredag när nästan alla drar på semester. Då kanske nästa vecka blir som den här brukar vara. Bara en transportvecka och ett slit och släp fram till ledigheten.

    Vi drar ner till Danmark och legoland med husbilen v30-31.

    Min Robert är redan på semester. Farmor o farfar ringde i lördags och frågade om han ville följa med dom med husbilen till västkusten. Självklart ville han det.
    Han har avverkar High chaparall, Ullared och stormtrivs. farmor som trodde han skulle tycka det var långtråkigt.
    Ganska skönt att BARA vara 1 barnsmamma 1 vecka.

    ha en jättetrevlig semester Camilla. Vi kanske ses snart igen.
  4. 2
    Och jag har noll sem.känsla.... Jag har ingen som helst känsla för att semestern närmar sig. Och att man sådär sista veckan bara väntar... och längtar.
    Jag brukar ha semester från nästa vecka men har skjutit den till v.28. Och inte ens det känns jobbigt. Än iaf.
    Få se på fredag när nästan alla drar på semester. Då kanske nästa vecka blir som den här brukar vara. Bara en transportvecka och ett slit och släp fram till ledigheten.

    Vi drar ner till Danmark och legoland med husbilen v30-31.

    Min Robert är redan på semester. Farmor o farfar ringde i lördags och frågade om han ville följa med dom med husbilen till västkusten. Självklart ville han det.
    Han har avverkar High chaparall, Ullared och stormtrivs. farmor som trodde han skulle tycka det var långtråkigt.
    Ganska skönt att BARA vara 1 barnsmamma 1 vecka.

    ha en jättetrevlig semester Camilla. Vi kanske ses snart igen.
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3

    Ni kan ju skriva om

    den farligaste sporten, så säger iaf alla till mig. Läkare, familj, kompisar mm. säger att ridning är det och att alla ryttare säger att det är aldrig hästens fel *ler* Det var det ju inte. Inte den här gången men veckan innan när jag blev biten så var det definitivt hästens fel.

    Hoppas tiden tar och gör ett hopp fram till semestern, har själv några veckor kvar att beta av, men först så betar jag av min andra sjukskrivningsvecka. Låg helt däckad idag hela dagen efter att jag trodde jag var tillräckligt ok för att jobba igår. Men ack så fel jag tog och fick betala ett högt pris idag.

    Vill du jag skall hitta på något, kanske tejpa med silvertejp en bombatrapp, med några burkar och kablar, på katten och skicka ut honom i kvarteret...

    Ha det så gott i svalkan
  6. 3
    Ni kan ju skriva om den farligaste sporten, så säger iaf alla till mig. Läkare, familj, kompisar mm. säger att ridning är det och att alla ryttare säger att det är aldrig hästens fel *ler* Det var det ju inte. Inte den här gången men veckan innan när jag blev biten så var det definitivt hästens fel.

    Hoppas tiden tar och gör ett hopp fram till semestern, har själv några veckor kvar att beta av, men först så betar jag av min andra sjukskrivningsvecka. Låg helt däckad idag hela dagen efter att jag trodde jag var tillräckligt ok för att jobba igår. Men ack så fel jag tog och fick betala ett högt pris idag.

    Vill du jag skall hitta på något, kanske tejpa med silvertejp en bombatrapp, med några burkar och kablar, på katten och skicka ut honom i kvarteret...

    Ha det så gott i svalkan
  7. Camilla
    #4

    Jaaaa!

    Superbra idé! Har redan rubriken klar: \"Dödskatten spred skräck I Järna\"
    nerryckare: \"Tvåbarnsmamma misstänkt för vansinnesdådet\"

    Skämt åsido, men det är nästan så att jag längtar efter lite mer dramatik än vad det är just nu. på jobbet i a f. Men vi har ju Axl Rose i fyllecell (fast han släpptes ju i kväll kom jag just på).

    På hemmafronten njuter jag dock fortfarande av lugnet. Magnus och ungarna är fortfarande på landet. Jag ägnar mig åt långbad och videokvällar med \"tjejfilmer\" (ikväll \"Varannan vecka\"). Det är såå skönt. Njuter av lugnet och vägrar prata eller umgås med ngn irl. Men nätvänner är alltid trevligt!

    Krya på dig!
  8. 4
    Jaaaa! Superbra idé! Har redan rubriken klar: \"Dödskatten spred skräck I Järna\"
    nerryckare: \"Tvåbarnsmamma misstänkt för vansinnesdådet\"

    Skämt åsido, men det är nästan så att jag längtar efter lite mer dramatik än vad det är just nu. på jobbet i a f. Men vi har ju Axl Rose i fyllecell (fast han släpptes ju i kväll kom jag just på).

    På hemmafronten njuter jag dock fortfarande av lugnet. Magnus och ungarna är fortfarande på landet. Jag ägnar mig åt långbad och videokvällar med \"tjejfilmer\" (ikväll \"Varannan vecka\"). Det är såå skönt. Njuter av lugnet och vägrar prata eller umgås med ngn irl. Men nätvänner är alltid trevligt!

    Krya på dig!
  9. Camilla
    #5

    Förstår precis vad du menar

    Jag själv har ju dessutom lyxen att bara vara Camilla just nu då båda barnen och katterna OCH sambon är på landet sen drygt en vecka tillbaka. Det är ljuvligt att bara behöva tänka på sig själv, diska och plocka undan sina egna strumpor ;-).

    Bara för att man vet att det inte är för evigt. Då skulle det förstås inte alls vara lika kul.

    Kommer i a f vara någorlunda utvilad när semestern början med tanke på stiltjen både på jobbet och på hemmaplan.

    Får nöja mig med att att läsa min nya deckare av Camilla Läckberg i stället. Så jag får lite dramatik i tillvaron ;-)

    Ha en trevlig semester du med (vågar inte tala om för David vart ni ska....)

  10. 5
    Förstår precis vad du menar Jag själv har ju dessutom lyxen att bara vara Camilla just nu då båda barnen och katterna OCH sambon är på landet sen drygt en vecka tillbaka. Det är ljuvligt att bara behöva tänka på sig själv, diska och plocka undan sina egna strumpor ;-).

    Bara för att man vet att det inte är för evigt. Då skulle det förstås inte alls vara lika kul.

    Kommer i a f vara någorlunda utvilad när semestern början med tanke på stiltjen både på jobbet och på hemmaplan.

    Får nöja mig med att att läsa min nya deckare av Camilla Läckberg i stället. Så jag får lite dramatik i tillvaron ;-)

    Ha en trevlig semester du med (vågar inte tala om för David vart ni ska....)

Liknande trådar

  1. Jag vill vetaaaaaaa nuuuuuuu!!!
    By Therese & 3 små barn in forum _1108 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-05-11, 21:07
  2. Jag vill ha SOMMARLOV nuuuuuuu!!!!
    By LoveLife in forum _0906 Junibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-05-25, 08:52
  3. jag vill ha barn NUUUUUUU
    By blää in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 12:49
  4. Vill gå på UL nuuuuuuu!
    By AnkieE in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 12:39
  5. Jag vill ha gravidmage nuuuuuuu
    By lärka in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 19:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar