Ny sommarbild i min info
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2000
    #1

    Ny sommarbild i min info

    Om någon vill titta på mina buskillar, så får ni kolla in dem när de badar i den stooora bassängen! Närå, vi har en större, men mamma o pappa är lite lata ibland, så då blir det den lilla!
    Hoppas att ni mår bra allihop, hos oss är det lugnt än så länge. Båda killarna har ju fått rör i öronen nu, så jag hoppas att sommaren ska fortlöpa utan öroninflammationer.
    *Varma sommarhälsningar från en som räknar ner t semester (bara 9 dagar kvar nu...) *
  2. 1
    Ny sommarbild i min info Om någon vill titta på mina buskillar, så får ni kolla in dem när de badar i den stooora bassängen! Närå, vi har en större, men mamma o pappa är lite lata ibland, så då blir det den lilla!
    Hoppas att ni mår bra allihop, hos oss är det lugnt än så länge. Båda killarna har ju fått rör i öronen nu, så jag hoppas att sommaren ska fortlöpa utan öroninflammationer.
    *Varma sommarhälsningar från en som räknar ner t semester (bara 9 dagar kvar nu...) *
  3. Anonym
    #2

    Vilka fina killar!

    Och en alldeles lagom stor pool.
  4. 2
    Vilka fina killar! Och en alldeles lagom stor pool.
  5. Medlem sedan
    Nov 2000
    #3

    Visst är de/det? Tack! *imt*

    -
  6. 3
    Visst är de/det? Tack! *imt* -
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4

    Haha

    vilka goingar i den riktigt lilla bassängen. Inte trodde jag det var så liten du pratade om *ler*
    Jag håller tummarna att röre hjälper att det blir friska killar framöver. Skönt med semester snart, jag har 2,5 vecka kvar.

    Vad sägs om en träff framöver? Du bor ju också på södra sidan *ler* det var ju riktigt länge sedan.
  8. 4
    Haha vilka goingar i den riktigt lilla bassängen. Inte trodde jag det var så liten du pratade om *ler*
    Jag håller tummarna att röre hjälper att det blir friska killar framöver. Skönt med semester snart, jag har 2,5 vecka kvar.

    Vad sägs om en träff framöver? Du bor ju också på södra sidan *ler* det var ju riktigt länge sedan.
  9. Medlem sedan
    Nov 2000
    #5

    jo...

    ...det var ett tag sedan sist. Då var jag ju gravid m Elias. Nadia har jag träffat på junibacken en gång efter det. Det skulle vara kul att ses, kanske Tom Tit´s efter sommaren? Eller Taxinge slott är ju urmysigt, men oh, så förödande för figuren (!!!).
  10. 5
    jo... ...det var ett tag sedan sist. Då var jag ju gravid m Elias. Nadia har jag träffat på junibacken en gång efter det. Det skulle vara kul att ses, kanske Tom Tit´s efter sommaren? Eller Taxinge slott är ju urmysigt, men oh, så förödande för figuren (!!!).

Liknande trådar

  1. Jag har också en sommarbild.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-22, 14:03
  2. Sommarbild
    By mamma-66 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-09-19, 06:36
  3. Sommarbild+hejdå!
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-02, 10:33
  4. Ny sommarbild i min info
    By carina_huel in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 22:05
  5. Info info info , vill jag ha:)
    By Inger med Erika och Felix v 36 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-11-19, 10:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar