Tack + förl.berättelse
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Tack + förl.berättelse

    Tack alla underbara vårmammor för alla grattis! Skulle gärna tacka er var för sig men jag är ensam hemma m Edvin o Vilmer så tiden räcker inte t allt man vill... Jag har skrivit ner förlossningsberättelse på min hemsida http://www2.hemsida.net/ullis/ för den som är nyfiken på hur det gick till när vårt andra underverk kom till världen.
  2. 1
    Tack + förl.berättelse Tack alla underbara vårmammor för alla grattis! Skulle gärna tacka er var för sig men jag är ensam hemma m Edvin o Vilmer så tiden räcker inte t allt man vill... Jag har skrivit ner förlossningsberättelse på min hemsida http://www2.hemsida.net/ullis/ för den som är nyfiken på hur det gick till när vårt andra underverk kom till världen.
  3. Medlem sedan
    Sep 2000
    #2

    *Skrattar*

    Jösses jag skulle verkligens tirra storögt om jag sett dig bak i bilen. Viken syn, fattar fortfarande inte hur du fick plats *ler*

    Vilken härlig förlossningsberättelse och att allt gick bra. Underbara bilder från förlossningen på en underbar liten Vilmer.

    Lycka till med den lille krabaten och grattis åter igen

    *Kramis*
  4. 2
    *Skrattar* Jösses jag skulle verkligens tirra storögt om jag sett dig bak i bilen. Viken syn, fattar fortfarande inte hur du fick plats *ler*

    Vilken härlig förlossningsberättelse och att allt gick bra. Underbara bilder från förlossningen på en underbar liten Vilmer.

    Lycka till med den lille krabaten och grattis åter igen

    *Kramis*

Liknande trådar

  1. Presentation o Förl.berättelse
    By Ewa & E in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-10, 09:31
  2. 1 ÅR i dag.+ förl.berättelse
    By safir in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-13, 08:46
  3. Svar på förl.berättelse
    By Alli-Mac in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-08, 12:06
  4. Tack f grattis+förl.berättelse
    By Picea in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 08:00
  5. Förl.berättelse, *jättelång*
    By Pinch in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 10:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar