Carola
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Carola

    I mitt förråd finns en Emmaljunga syskonsits inköpt 2003 och ytterst lite använd. Maxvikt är dock 15 kg. Jag vet inte vart du bor, men om du har vägarna förbi Göteborg kan du ta den!
  2. 1
    Carola I mitt förråd finns en Emmaljunga syskonsits inköpt 2003 och ytterst lite använd. Maxvikt är dock 15 kg. Jag vet inte vart du bor, men om du har vägarna förbi Göteborg kan du ta den!
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Tack för erbjudandet!

    Jag bor i Stockholm,,, Hoppas kunna hitta en här så jag slipper syskonvagnen. Tycker att de är lite väl klumpiga.
  4. 2
    Tack för erbjudandet! Jag bor i Stockholm,,, Hoppas kunna hitta en här så jag slipper syskonvagnen. Tycker att de är lite väl klumpiga.
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3

    Jo,

    men ska jag vara ärlig ångrar jag att jag inte köpte en syskonvagn istället. Vagnen blir väldigt in stabil med en sits på och det är tungt att lyfta en påpälsad unge i och ur. Jag har 1 år och 9 mån mellan de yngsta och hade det varit under sommaren kanske sitsen använts mer, men det större barnet blir ju inte lika skyddat och kan inte ta sig en god tupplur heller, i sitsen.
    Mitt förråd svämmar över så jag tar varje chans att bli av med grejer!
  6. 3
    Jo, men ska jag vara ärlig ångrar jag att jag inte köpte en syskonvagn istället. Vagnen blir väldigt in stabil med en sits på och det är tungt att lyfta en påpälsad unge i och ur. Jag har 1 år och 9 mån mellan de yngsta och hade det varit under sommaren kanske sitsen använts mer, men det större barnet blir ju inte lika skyddat och kan inte ta sig en god tupplur heller, i sitsen.
    Mitt förråd svämmar över så jag tar varje chans att bli av med grejer!

Liknande trådar

  1. Carola!
    By Ansan m A&T in forum _05 Höstbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 06:44
  2. Carola på 1an nu
    By bambuu in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 20:32
  3. Carola
    By **Chamomilla** in forum Ordet är fritt
    Svar: 40
    Senaste inlägg: 2007-12-27, 10:38
  4. Carola!
    By Annika113 in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 05:52
  5. Carola!!
    By HeidiN72 in forum _00 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-11, 14:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar