Vill ni gissa lite?!
_01 Vårbarn
  1. anonym1
    #1

    Vill ni gissa lite?!

    Utan att säga för mycket kan jag säga att mitt vårbarn är en kille född i början av våren. Vi bor norr om dalälven på landet och jag har inga döttrar. Det får nog räcka annars säger jag nog för mycket ;)
  2. 1
    Vill ni gissa lite?! Utan att säga för mycket kan jag säga att mitt vårbarn är en kille född i början av våren. Vi bor norr om dalälven på landet och jag har inga döttrar. Det får nog räcka annars säger jag nog för mycket ;)
  3. Anonym
    #2

    Hmmm

    har man inte lagt in födesedagen i vårbarns almenacka har jag ju inte en chans att gissa!!
  4. 2
    Hmmm har man inte lagt in födesedagen i vårbarns almenacka har jag ju inte en chans att gissa!!
  5. anonym1
    #3

    oj då

    var det så svårt... kan väll säga då att jag var bort ett år på grund av dataproblem men kom tebax nu efter jul. Min vår kille är mitt yngsta barn....blev det lättare :)
  6. 3
    oj då var det så svårt... kan väll säga då att jag var bort ett år på grund av dataproblem men kom tebax nu efter jul. Min vår kille är mitt yngsta barn....blev det lättare :)
  7. Anonym
    #4

    Jag gissar på

    Annnika! Eftersom du skrev som du skrev måste det vara någon jag känner!
  8. 4
    Jag gissar på Annnika! Eftersom du skrev som du skrev måste det vara någon jag känner!
  9. Medlem sedan
    Sep 2000
    #5

    Om det är så att

    du vill bli avslöja med dessa gissningslekar så gissar jag på

    scrolla ner

























    Sofia *ler*
  10. 5
    Om det är så att du vill bli avslöja med dessa gissningslekar så gissar jag på

    scrolla ner

























    Sofia *ler*
  11. Anonym
    #6

    Ja, jag....

    har INGEBN aning.... *ler*....

    Men vem du än är så, ett stort GRATTIS.....
  12. 6
    Ja, jag.... har INGEBN aning.... *ler*....

    Men vem du än är så, ett stort GRATTIS.....
  13. Medlem sedan
    Sep 2000
    #7

    Äntligen lite gissningar...

    iaf från Nell som brukar ha superkoll. ;)

    Jag har ingen aning, men säger GRATTIS till ett litet pyre i magen. :)
  14. 7
    Äntligen lite gissningar... iaf från Nell som brukar ha superkoll. ;)

    Jag har ingen aning, men säger GRATTIS till ett litet pyre i magen. :)
  15. Anonym
    #8

    Jamen!!!

    Jag har ju faktiskt kommit med en riktigt kvalificerad gissning. Du gick ju bort eftersom man inte flyttat Dalälven sist jag åkte förbi. Nåja jag stavade med k istället för c men i alla fall..!
  16. 8
    Jamen!!! Jag har ju faktiskt kommit med en riktigt kvalificerad gissning. Du gick ju bort eftersom man inte flyttat Dalälven sist jag åkte förbi. Nåja jag stavade med k istället för c men i alla fall..!
  17. Anja m 2+ Tea 5/6
    #9

    Annika bor väl

    söderut i småland har jag för mig *S*
  18. 9
    Annika bor väl söderut i småland har jag för mig *S*
  19. anonym
    #10

    Det var

    alldeles rätt svar! Vad duktig du var på gissa :-)

    I januari får vi vår 4 familje medlem och det skall bli jätte kul. Theo har väll inte börjat bry sig så mycket men hans två äldre bröder Ludvig och Lukas är eld och lågor.
  20. 10
    Det var alldeles rätt svar! Vad duktig du var på gissa :-)

    I januari får vi vår 4 familje medlem och det skall bli jätte kul. Theo har väll inte börjat bry sig så mycket men hans två äldre bröder Ludvig och Lukas är eld och lågor.
  21. Anonym
    #11

    Jamen då tycker jag vi flyttar

    Dalälven så kan vi gissa på både dig och henne :-)
  22. 11
    Jamen då tycker jag vi flyttar Dalälven så kan vi gissa på både dig och henne :-)
  23. Anonym
    #12

    Skulle vara till Nadja

    dvs vi kan gissa på både Nadja och Annica!
  24. 12
    Skulle vara till Nadja dvs vi kan gissa på både Nadja och Annica!
  25. Medlem sedan
    Sep 2000
    #13

    Åh vad roligt

    hoppas att allt går bra med Theo också. Han är ju så stor nu och jag tror att det blir snart mer verkligt för honom också. Fast nu blir ju inte han minstingen längre och det kanske känns *ler*

    *Kram* och grattis igen
  26. 13
    Åh vad roligt hoppas att allt går bra med Theo också. Han är ju så stor nu och jag tror att det blir snart mer verkligt för honom också. Fast nu blir ju inte han minstingen längre och det kanske känns *ler*

    *Kram* och grattis igen
  27. Anonym
    #14

    grattis

    och förlåt mig för alla felgissningar!
  28. 14
    grattis och förlåt mig för alla felgissningar!
  29. Medlem sedan
    Jul 2000
    #15

    :-)

    Du gissade ju ialla fall så det var bara roligt!
  30. 15
    :-) Du gissade ju ialla fall så det var bara roligt!
  31. Medlem sedan
    Jul 2000
    #16

    Tack

    Ja det här blir ju nästan en sladdis! Theo blir ju 6 år strax efter bebisen kommer och de andra två är ju då 10 och 9 år gammla. Tycker det är konstigt att jag kan ha så gammla barn *ler*

    Theo frågade lite idag om hur stor bebisen var så det blir nog verkligare ju större magen blir. Är i vecka 10 men har redan fått en liten kula :-)
  32. 16
    Tack Ja det här blir ju nästan en sladdis! Theo blir ju 6 år strax efter bebisen kommer och de andra två är ju då 10 och 9 år gammla. Tycker det är konstigt att jag kan ha så gammla barn *ler*

    Theo frågade lite idag om hur stor bebisen var så det blir nog verkligare ju större magen blir. Är i vecka 10 men har redan fått en liten kula :-)
  33. Medlem sedan
    Nov 2000
    #17

    Grattis! *imt*

    -
  34. 17
    Grattis! *imt* -
  35. Medlem sedan
    Sep 2000
    #18

    Grattis! :)

    Va roligt! Hihi, men det blir väl ändå er 6:e familjemedlem? (för ni vuxna räknas väl oxå in i familjen? ;)
    Härligt med en stor familj!
    Jo, det ÄR HÄRLIGT, både jobbigt och härlig, om du frågar mig. ;) Mycket gapande emellanåt, men oxå mycket KÄRLEK. :)
    Grattis än en gång till lilla pyret!
  36. 18
    Grattis! :) Va roligt! Hihi, men det blir väl ändå er 6:e familjemedlem? (för ni vuxna räknas väl oxå in i familjen? ;)
    Härligt med en stor familj!
    Jo, det ÄR HÄRLIGT, både jobbigt och härlig, om du frågar mig. ;) Mycket gapande emellanåt, men oxå mycket KÄRLEK. :)
    Grattis än en gång till lilla pyret!
  37. Medlem sedan
    Sep 2000
    #19

    Haha...

    jadu Wiveka, du gissar ju hejvilt och ALLTID på mig så jag blundade väl för ditt inlägg... eller nåt. ;)

    Men ok, du har rätt, det var ju iallafall 2 gissningar. Men visst brukar Nell ha koll? :)
  38. 19
    Haha... jadu Wiveka, du gissar ju hejvilt och ALLTID på mig så jag blundade väl för ditt inlägg... eller nåt. ;)

    Men ok, du har rätt, det var ju iallafall 2 gissningar. Men visst brukar Nell ha koll? :)
  39. Anonym
    #20

    Jepp

    Visst ha Nell koll, men jag borde få stilpoäng för gissningar!
  40. 20
    Jepp Visst ha Nell koll, men jag borde få stilpoäng för gissningar!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vill ni gissa lite:)
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-10-03, 20:12
  2. Vill ni gissa lite?
    By sofie4fot in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 15:00
  3. vill ni gissa lite
    By UlLi in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 12:04
  4. Vill ni gissa?
    By Hemlig (gravid) in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 54
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 16:28
  5. Vill ni gissa?
    By pinse in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-17, 13:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar