Har ju glömt att säga
Gravidsnack
  1. Anonym
    #1

    Har ju glömt att säga

    hej då på den här sidan. Fick bruna flytningar i tisdags och nu blöder jag och har inga symtom kvar så det blir ingen feb-bebbe för mej. Är inte så ledsen som jag trodde att jag skulle vara, det kanske kommer senare. Hänger nog kvar här litegrann eftersom jag hoppas på att bli gravid igen... Har väl några år på mej hoppas jag, innan jag blir för gammal
  2. 1
    Har ju glömt att säga hej då på den här sidan. Fick bruna flytningar i tisdags och nu blöder jag och har inga symtom kvar så det blir ingen feb-bebbe för mej. Är inte så ledsen som jag trodde att jag skulle vara, det kanske kommer senare. Hänger nog kvar här litegrann eftersom jag hoppas på att bli gravid igen... Har väl några år på mej hoppas jag, innan jag blir för gammal
  3. Mira med son, v21
    #2

    Så ledsamt!

    Måste kännas fruktansvärt! (Har haft blödningar under mina båda graviditeter som har slutat lyckligt men när de kom var det som att hjärtat skulle slitas ur kroppen på mig.)

    Hoppas du snart bär på ett nytt litet pyre.

    Tröstkramar!
    Mira
  4. 2
    Så ledsamt! Måste kännas fruktansvärt! (Har haft blödningar under mina båda graviditeter som har slutat lyckligt men när de kom var det som att hjärtat skulle slitas ur kroppen på mig.)

    Hoppas du snart bär på ett nytt litet pyre.

    Tröstkramar!
    Mira
  5. A
    #3

    Usch, ....

    ...vad tråkigt! Jag har själv haft missfall tidigare och sörjde det något enormt.

    Jag är bara en tjuvkikare här inne eftersom jag också hoppas på en liten till innan jag fyller 38.
  6. 3
    Usch, .... ...vad tråkigt! Jag har själv haft missfall tidigare och sörjde det något enormt.

    Jag är bara en tjuvkikare här inne eftersom jag också hoppas på en liten till innan jag fyller 38.
  7. Nettan (på besök)
    #4

    smyger in med en *kram*

    Hittade precis hit. Är oxå 35+ och önskar mig en fyra men det vill sig inte :( Skickar en styrkekram till dig och hoppas att du snart är tillbaka! Kommer nog kika in här då o då vill ju så gärna höra hit!!!
  8. 4
    smyger in med en *kram* Hittade precis hit. Är oxå 35+ och önskar mig en fyra men det vill sig inte :( Skickar en styrkekram till dig och hoppas att du snart är tillbaka! Kommer nog kika in här då o då vill ju så gärna höra hit!!!
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5

    tråkigt!

    hoppas du blir gravid snart igen Var med om samma sak innan denna graviditeten. *kram*
  10. 5
    tråkigt! hoppas du blir gravid snart igen Var med om samma sak innan denna graviditeten. *kram*

Liknande trådar

  1. Glömt att säga..
    By Zarios in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-07, 23:15
  2. Har glömt säga...
    By Edvin & Ellas mamma in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 14:55
  3. JFR - har glömt att säga
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-19, 16:21
  4. Glömt att säga...
    By _Christèl_ in forum Änglabarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 17:31
  5. Glömt att säga....
    By _Christèl_ in forum Änglabarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-09, 17:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar