HIPP HIIPP HURRA!!
_01 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    HIPP HIIPP HURRA!!

    För Jess som fyller år idag!! Hoppas du får en alldeles underbar födelsedag.

    *Bamsekramar* från oss Järnabor till dig och familjen
  2. 1
    HIPP HIIPP HURRA!! För Jess som fyller år idag!! Hoppas du får en alldeles underbar födelsedag.

    *Bamsekramar* från oss Järnabor till dig och familjen
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Men going!!!!

    Vad jag blev överraskad när jag kikade in här :) Du är underbar *liten tår i ögonvrån* Vi åker ut till havsbandet på födelsedagspicnic strax och senm kommer vi hem o kollar englandsmatchen - just idag MÅSTE dom bara vinna eftersom jag fyller år. Min släkting är dessvärre petad idag men blir kanske inbytt!! STor kram t dig!!!
  4. 2
    Men going!!!! Vad jag blev överraskad när jag kikade in här :) Du är underbar *liten tår i ögonvrån* Vi åker ut till havsbandet på födelsedagspicnic strax och senm kommer vi hem o kollar englandsmatchen - just idag MÅSTE dom bara vinna eftersom jag fyller år. Min släkting är dessvärre petad idag men blir kanske inbytt!! STor kram t dig!!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3

    Låter ju alldeles

    underbart med havspicknick, lite avis är jag nog. Men här blir det lite vatten också, för vi åker till Lejondal på kalas strax.

    Håller tummarna att släktingen kanske få hoppa in ändå och att de vinner också.

    *Kram*
  6. 3
    Låter ju alldeles underbart med havspicknick, lite avis är jag nog. Men här blir det lite vatten också, för vi åker till Lejondal på kalas strax.

    Håller tummarna att släktingen kanske få hoppa in ändå och att de vinner också.

    *Kram*
  7. Anonym
    #4

    Grattis från oss också! *imt*

  8. 4
    Grattis från oss också! *imt*

Liknande trådar

  1. Hipp Hipp Hurra för Embers idag :D
    By loppatoppa in forum _0905 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 09:46
  2. hipp hipp hurra på alvas födelsedag!!!!
    By Isabella o Alva in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 15:41
  3. Hipp Hipp Hurra till GIMTLs
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-28, 14:01
  4. Hipp hipp hurra för Linus idag! :)
    By Spirella in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-03-10, 08:23
  5. HIPP HIPP HURRA FÖR KRISTINA IDAG!!! :0)
    By Linni in forum _03 Vårbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-01, 14:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar