Och apropå mat
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Och apropå mat

    både igår och idag så har Jesper vaknat vid 7-tiden och varit lite ledsen, typiskt beteende \"nu är det dags för mat\". Vi har blandat mjölkersättning och serverat, men han har vägrat!
    Idag fick han lite yoghurt istället och det åt han.
    Överhuvudtaget går det trögt med mjölkersättning till honom. Kan han ha fått smak för \"riktig\" mat? Någon annan som upplever samma?
  2. 1
    Och apropå mat både igår och idag så har Jesper vaknat vid 7-tiden och varit lite ledsen, typiskt beteende \"nu är det dags för mat\". Vi har blandat mjölkersättning och serverat, men han har vägrat!
    Idag fick han lite yoghurt istället och det åt han.
    Överhuvudtaget går det trögt med mjölkersättning till honom. Kan han ha fått smak för \"riktig\" mat? Någon annan som upplever samma?
  3. Medlem sedan
    Mar 2005
    #2

    någon gång ibland


    ...men jag tror att det kan vara värmen. Äter inte Josefin som hon brukar någon dag så bryr jag mig inte mkt om det. Så länge hon äter något och dricker så skadar det nog inte nån dag.
  4. 2
    någon gång ibland
    ...men jag tror att det kan vara värmen. Äter inte Josefin som hon brukar någon dag så bryr jag mig inte mkt om det. Så länge hon äter något och dricker så skadar det nog inte nån dag.

Liknande trådar

  1. Apropå FB
    By Salander in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-05-01, 20:07
  2. apropå *nothing*
    By _em_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 22:10
  3. Apropå deo!
    By bridgetj in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-09, 08:35
  4. apropå delad FL (nästan apropå
    By pola in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-04-18, 11:35
  5. Apropå
    By tårtmamman in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 17:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar