Hej ny här..
_06 Vårbarn
  1. Marie m Isak och Emil
    #1

    Hej ny här..

    Hänger också i maj gruppen. Fick en son den 18 Maj så han är 6 veckor gammal. Har också en son på 3 år. Börjar med en fråga så här på direkten =), hur är det vid sex veckor har de någon utvecklingsperiod då? Han vill nämligen äta mer än vanligt.. kommer inte ihåg sedan förra gången =)
  2. 1
    Hej ny här.. Hänger också i maj gruppen. Fick en son den 18 Maj så han är 6 veckor gammal. Har också en son på 3 år. Börjar med en fråga så här på direkten =), hur är det vid sex veckor har de någon utvecklingsperiod då? Han vill nämligen äta mer än vanligt.. kommer inte ihåg sedan förra gången =)
  3. Medlem sedan
    Sep 2002
    #2

    Hej och välkommen hit...

    du oxå. Kristin är född 26 mars så jag hänger i marsgruppen. Samuel är en stolt 3 åring.

    Gällande din fråga, Kristin hade oxå några dagar då jag tyckte att hon åt oftare runt 6 veckor men jag har heller ingen minnesbild av det från Samuel. Så det kan mycket väl vara så. Eller så kanske han reagerar på värmen och vill äta oftare pga det.

  4. 2
    Hej och välkommen hit... du oxå. Kristin är född 26 mars så jag hänger i marsgruppen. Samuel är en stolt 3 åring.

    Gällande din fråga, Kristin hade oxå några dagar då jag tyckte att hon åt oftare runt 6 veckor men jag har heller ingen minnesbild av det från Samuel. Så det kan mycket väl vara så. Eller så kanske han reagerar på värmen och vill äta oftare pga det.

Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar