tjenare
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    tjenare

    efter lång frånvaro pga datorhaveri har den nya datorn äntligen kommit och det nya modemet oxå.
    har typ 2 miljoner sidor att läsa ikapp får ta lite i taget.
    Här mår vi bara fint, Oscar har numera 13 tänder och har gått 7 hela steg alldeles själv.
    sommarvärmen ligger över oss som ett täcke så myckert bad och vätska blir det.
    skall nu läsa om er underbara helg i Bredsand och hoppas även få se några bilder.
    kram på er allihopa.
  2. 1
    tjenare efter lång frånvaro pga datorhaveri har den nya datorn äntligen kommit och det nya modemet oxå.
    har typ 2 miljoner sidor att läsa ikapp får ta lite i taget.
    Här mår vi bara fint, Oscar har numera 13 tänder och har gått 7 hela steg alldeles själv.
    sommarvärmen ligger över oss som ett täcke så myckert bad och vätska blir det.
    skall nu läsa om er underbara helg i Bredsand och hoppas även få se några bilder.
    kram på er allihopa.
  3. Lox - engelsk
    #2

    *vinkar*

    Hej Susanna!

    Jag har letat efter dig och hoppas att du sag mitt meddelande. Vi stannade till oerhort kort i GBG eftersom maken var tvungen att skynda upp, hem (pga anstallningsintervju). Tack for att du ville traffa mig, och jag hoppas att vi far fler tillfallen. Da kanske jag har en mobil som jag kan skicka mess pa :-)
  4. 2
    *vinkar* Hej Susanna!

    Jag har letat efter dig och hoppas att du sag mitt meddelande. Vi stannade till oerhort kort i GBG eftersom maken var tvungen att skynda upp, hem (pga anstallningsintervju). Tack for att du ville traffa mig, och jag hoppas att vi far fler tillfallen. Da kanske jag har en mobil som jag kan skicka mess pa :-)
  5. Medlem sedan
    Oct 2004
    #3

    aha

    jag undrade lite grann vart du tog vägen men eftersom jag varit utan dator så länge nu(1 mån) kom jag inte ihåg när det var.
    hoppas anst.intervjun gick bra.
    Vi får se till att dejta nästa gång.
    kram
  6. 3
    aha jag undrade lite grann vart du tog vägen men eftersom jag varit utan dator så länge nu(1 mån) kom jag inte ihåg när det var.
    hoppas anst.intervjun gick bra.
    Vi får se till att dejta nästa gång.
    kram
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4

    Hej o välkommen tillbaka

    Till oss tokar i sajbervärlden *s*

    Hoppas få se lite uppdatering av bilder i er blogg nu *har saknat er o den* ¨

    Kram Jenny
  8. 4
    Hej o välkommen tillbaka Till oss tokar i sajbervärlden *s*

    Hoppas få se lite uppdatering av bilder i er blogg nu *har saknat er o den* ¨

    Kram Jenny
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5

    tackar

    håller på att uppdatera nu men det tar lite tid.
    hoppas hinna lägga in bilder idag och skriva imorgon.

    har varit och kikat hos er och det var ju underbara bilder både från helgen och innan...
    kram Susanna
  10. 5
    tackar håller på att uppdatera nu men det tar lite tid.
    hoppas hinna lägga in bilder idag och skriva imorgon.

    har varit och kikat hos er och det var ju underbara bilder både från helgen och innan...
    kram Susanna
  11. Medlem sedan
    Sep 1999
    #6

    Hej!

    Du....det blir nog en liten träff om några veckor. Kanske på Orust eller i Skärhamn eller nått. Vi har hyrt stuga v 29-30 på Orust. Har ni kontakt med Nova så vore det jättekul att träffa dom oxå.
  12. 6
    Hej! Du....det blir nog en liten träff om några veckor. Kanske på Orust eller i Skärhamn eller nått. Vi har hyrt stuga v 29-30 på Orust. Har ni kontakt med Nova så vore det jättekul att träffa dom oxå.
  13. Medlem sedan
    Sep 2000
    #7

    *Vinkar*

    Har noterat din frånvaro och nu fick jag förklaringen. Välkommen tillbaka!
  14. 7
    *Vinkar* Har noterat din frånvaro och nu fick jag förklaringen. Välkommen tillbaka!

Liknande trådar

  1. Tjenare
    By spiff_05 in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-01-17, 22:22
  2. Tjenare!
    By Rikard81 in forum Pappasnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-06, 07:20
  3. tjenare
    By ~Susanna~ in forum _05 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-08, 08:53
  4. Tjenare
    By Björna med Lillebror in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-03, 09:32
  5. Tjenare!!!
    By gunsan in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar