Vet inte om det är fler...
Hem & fritid
  1. Nugga
    #1

    Vet inte om det är fler...

    ...än jag som febrilt har letat sommarklänningar?! Har letat så men inte riktigt hittat nåt fint, helt precis som det brukar vara när man verkligen är på jakt efter något speciellt plagg!

    Men anyways, slank in på Vero Moda i lördags och de hade precis fått hem massa fina klänningar! Blev helt lycklig och köpte inte mindre än 3 st, alla i tunnt material med smala axelband! B.la en jättefin svart klänning med stora vita prickar. Hade säkerligen köpt 4 klänningar också, om affären hade haft aircon och jag inte hade haft 4-åringen med...:-))

    Ville bara tipsa alltså!
  2. 1
    Vet inte om det är fler... ...än jag som febrilt har letat sommarklänningar?! Har letat så men inte riktigt hittat nåt fint, helt precis som det brukar vara när man verkligen är på jakt efter något speciellt plagg!

    Men anyways, slank in på Vero Moda i lördags och de hade precis fått hem massa fina klänningar! Blev helt lycklig och köpte inte mindre än 3 st, alla i tunnt material med smala axelband! B.la en jättefin svart klänning med stora vita prickar. Hade säkerligen köpt 4 klänningar också, om affären hade haft aircon och jag inte hade haft 4-åringen med...:-))

    Ville bara tipsa alltså!
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    Tack för tips! Jag är också ute

    efter sommarklänning, gärna med lite vid kjol och tight i livet. MQ-klänningen gick ju bort...
    Såg en jättesöt på Gina Tricot, därav BH frågan här nedan.
  4. 2
    Tack för tips! Jag är också ute efter sommarklänning, gärna med lite vid kjol och tight i livet. MQ-klänningen gick ju bort...
    Såg en jättesöt på Gina Tricot, därav BH frågan här nedan.
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3

    Kul!

    Måste dit och kolla. Har sett så många fina klänningar på stan, på andra kvinnor alltså och undrat lite var de får alla *s*
  6. 3
    Kul! Måste dit och kolla. Har sett så många fina klänningar på stan, på andra kvinnor alltså och undrat lite var de får alla *s*

Liknande trådar

  1. Fler som inte går?
    By CarolinaK in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-11-19, 12:32
  2. Fler som INTE går än?
    By Maddis-m-4a in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-04, 10:58
  3. Fler som inte går?
    By ~Emma~ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-09-18, 11:16
  4. Fler som inte
    By Kristina med 3 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 20:51
  5. Gah! TUR att man inte har fler!
    By magnolia in forum Många barn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 18:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar