Myggmedel OT
_01 Sommarbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Myggmedel OT

    Vi åker ju till Värmland på lördag och där finns_allt_ som kan finnas i insektsväg tyvärr! Knott, myggor, fläckflugor etc. Det värsta är ju myggen och knotten som fullständigt kan äta upp en! Vad kan man göra för att kunna njuta en kväll utomhus utan att bli fullständigt attackerad? Vitlök och ljusa kläder- men annat? MyggA eller vad det heter- vet någon om det är bra? Tänker mest på Kevin; tål små barn sådana myggmedel?

    Alla tips är välkomna :O)
  2. 1
    Myggmedel OT Vi åker ju till Värmland på lördag och där finns_allt_ som kan finnas i insektsväg tyvärr! Knott, myggor, fläckflugor etc. Det värsta är ju myggen och knotten som fullständigt kan äta upp en! Vad kan man göra för att kunna njuta en kväll utomhus utan att bli fullständigt attackerad? Vitlök och ljusa kläder- men annat? MyggA eller vad det heter- vet någon om det är bra? Tänker mest på Kevin; tål små barn sådana myggmedel?

    Alla tips är välkomna :O)
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2

    nääää

    tror inte det ska användas på små barn... vi har samma dilemma då vi ska upp till Sälen v 31 :(
  4. 2
    nääää tror inte det ska användas på små barn... vi har samma dilemma då vi ska upp till Sälen v 31 :(
  5. Medlem sedan
    Jun 2001
    #3

    *s*...

    ...AT, jag har använt det på mina. Förra midsommar då vi var i Strömstad hos Vickan. Med måtta förstås och det går ju att rolla det på kläderna också. Jag tycker det är kanonbra med mygga. Det enda som räddar känsliga mig ;o)
  6. 3
    *s*... ...AT, jag har använt det på mina. Förra midsommar då vi var i Strömstad hos Vickan. Med måtta förstås och det går ju att rolla det på kläderna också. Jag tycker det är kanonbra med mygga. Det enda som räddar känsliga mig ;o)
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    Kolla här Anneli!

    http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=3172&ProductSKU =225758&prodinfotype=&showBuy= true&action=showProdInfo
  8. 4
    Kolla här Anneli! http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=3172&ProductSKU =225758&prodinfotype=&showBuy= true&action=showProdInfo
  9. Medlem sedan
    Oct 2000
    #5

    tack! det skonar iaf Theo

    lilla Tuva får vi väl bygga en hatt med fotsida myggnät åt ;)
  10. 5
    tack! det skonar iaf Theo lilla Tuva får vi väl bygga en hatt med fotsida myggnät åt ;)
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #6

    Då blir det MyggA

    med citron.
  12. 6
    Då blir det MyggA med citron.

Liknande trådar

  1. Solskydd och myggmedel
    By nillan71 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-06-16, 17:25
  2. Myggmedel
    By jennyomans in forum Resesnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-11, 18:46
  3. myggmedel?
    By Ulrika med Samuel in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-02, 13:41
  4. Myggmedel?
    By Pilan in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-27, 14:44
  5. Myggmedel för barn
    By Pr in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-06, 13:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar