Ja, jag vet vad klockan är...
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Ja, jag vet vad klockan är...

    men det går inte att somna om riktigt än. Lyckades iaf sova i m i n (inte Ackis) säng fram till 4.30. Nu sitter jag i soffan med altandörren öppen och väntar på att klockan blir närmare 06.00 så jag kan ta min medicin, sedan ska jag försöka somna om igen. Kl. 8 måste jag dock se till att ringa posten så jag får ut min vagn idag :)

    Så, god morgon alla rundmagade och ni andra lyllosar som har bebisar att sniffa på :)
  2. 1
    Ja, jag vet vad klockan är... men det går inte att somna om riktigt än. Lyckades iaf sova i m i n (inte Ackis) säng fram till 4.30. Nu sitter jag i soffan med altandörren öppen och väntar på att klockan blir närmare 06.00 så jag kan ta min medicin, sedan ska jag försöka somna om igen. Kl. 8 måste jag dock se till att ringa posten så jag får ut min vagn idag :)

    Så, god morgon alla rundmagade och ni andra lyllosar som har bebisar att sniffa på :)
  3. Medlem sedan
    Nov 2003
    #2

    God morgon!

    Nä, vem kan sova egentligen?
    Svullna händer och fastande sen 22. Dessutom en grym frustration över att jag inte känner nåt sen töjandet igår.
    *Suck*
  4. 2
    God morgon! Nä, vem kan sova egentligen?
    Svullna händer och fastande sen 22. Dessutom en grym frustration över att jag inte känner nåt sen töjandet igår.
    *Suck*
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3

    Hu!

    Jag mår faktiskt riktigt bra! Nu har jag fått i mig medicinen och ska lägga mig tillrätta och se om jag kan få ett par timmars sömn.

    Förlåt mitt usla minne, varför fastar du - är det bm/läkarbesök idag?
  6. 3
    Hu! Jag mår faktiskt riktigt bra! Nu har jag fått i mig medicinen och ska lägga mig tillrätta och se om jag kan få ett par timmars sömn.

    Förlåt mitt usla minne, varför fastar du - är det bm/läkarbesök idag?
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    Blodprov........

    för att kolla gallsyran p.g.a. min hemska klåda :-(
    Detta måste tydligen tas på fastande mage.
  8. 4
    Blodprov........ för att kolla gallsyran p.g.a. min hemska klåda :-(
    Detta måste tydligen tas på fastande mage.
  9. Medlem sedan
    Nov 2005
    #5

    Pestigt!

    Jag som jämnt är hungrig...stackare..hoppas allt går bra.

    Nu lämnar jag över vakandet till dig....

    Stor kram!!
  10. 5
    Pestigt! Jag som jämnt är hungrig...stackare..hoppas allt går bra.

    Nu lämnar jag över vakandet till dig....

    Stor kram!!
  11. Medlem sedan
    Nov 2003
    #6

    Jag är .....

    också konstant hungrig numer och sitter här med en mage som bara skriker!

    Sov så gott!!
  12. 6
    Jag är ..... också konstant hungrig numer och sitter här med en mage som bara skriker!

    Sov så gott!!
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7

    godmorgon!

    är uppe en snabbis och hjälper till med barnen som ska till dagis, sen lägger jag mig nog en liten stund igen, innan plattsättaren kommer (förhoppningsvis!)..

    Hoppas att du kan sova nu då!

    kram och kul att se dig tillbaka!!! =)
  14. 7
    godmorgon! är uppe en snabbis och hjälper till med barnen som ska till dagis, sen lägger jag mig nog en liten stund igen, innan plattsättaren kommer (förhoppningsvis!)..

    Hoppas att du kan sova nu då!

    kram och kul att se dig tillbaka!!! =)
  15. Medlem sedan
    Oct 2005
    #8

    God morgon själv!

    Jag har sån himla mensvärk bak i ryggen nu men orkar inte ens hålla på och analysera om det skulle kunna vara något på g. Har ju haft sånt här elände länge nu. :0/
  16. 8
    God morgon själv! Jag har sån himla mensvärk bak i ryggen nu men orkar inte ens hålla på och analysera om det skulle kunna vara något på g. Har ju haft sånt här elände länge nu. :0/
  17. Anonym
    #9

    jag hoppas verkligen

    för din skull!!! Själv börjar jag bli smått galen, speciellt när jag bara ska vara hemma hela dan och inte göra ett smack...=/
  18. 9
    jag hoppas verkligen för din skull!!! Själv börjar jag bli smått galen, speciellt när jag bara ska vara hemma hela dan och inte göra ett smack...=/

Liknande trådar

  1. Klockan!
    By Miss_Piggy in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-10-24, 21:13
  2. Nej nu är klockan 23
    By J-Ox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-21, 22:06
  3. klockan är 12.30
    By Gunilla m 4 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-19, 12:54
  4. klockan 21
    By Malin IGAF in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 16:08
  5. Går klockan fel här på aff?
    By FinlandsSofia in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-07, 08:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar