Idag cyklade
Vikt
  1. Medlem sedan
    Feb 2000
    #1

    Idag cyklade

    20 min på min motionscykel innan fruksot och höll på att rinna bort! Vad varmt det var. Insåg att jag helt enkelt inte pallade mer än 20 min, men det var ju bättre än inget alls. Sen åt jag frukost och sen hoppade jag in i en svalkande dusch. Lämnade barnen på dagis kl 11.00 och sen tog jag en snabb promenad till jobbet, o var lika svettig igen. :)

    Snart slutar jag jobba o då ska jag gå hem igen, funderar på att gå en längre sträcka, typ hitta en längre omväg, bara för att få lite mer motion än vanligt. Och så har jag kommit på en smart grej, nästa gång jag tänker cykla i denna hettan ska jag ha min fläkt på brevid. Vi har en som står på golvet och den kan ju svalka lite iaf. Som det känns nu vill man ju inte ens cykla för det är bara jobbigt!

    JAg vill oxå kollektivt passa på att gratulera till alla minus och peppa alla som behöver det. Hinner inte riktigt med internet ordentligt nu.... Igår läste jag iaf någorlunda iakpp sen i torsdags men att svara på alla inlägg var ju omöjligt...

    Kram på er!!
  2. 1
    Idag cyklade 20 min på min motionscykel innan fruksot och höll på att rinna bort! Vad varmt det var. Insåg att jag helt enkelt inte pallade mer än 20 min, men det var ju bättre än inget alls. Sen åt jag frukost och sen hoppade jag in i en svalkande dusch. Lämnade barnen på dagis kl 11.00 och sen tog jag en snabb promenad till jobbet, o var lika svettig igen. :)

    Snart slutar jag jobba o då ska jag gå hem igen, funderar på att gå en längre sträcka, typ hitta en längre omväg, bara för att få lite mer motion än vanligt. Och så har jag kommit på en smart grej, nästa gång jag tänker cykla i denna hettan ska jag ha min fläkt på brevid. Vi har en som står på golvet och den kan ju svalka lite iaf. Som det känns nu vill man ju inte ens cykla för det är bara jobbigt!

    JAg vill oxå kollektivt passa på att gratulera till alla minus och peppa alla som behöver det. Hinner inte riktigt med internet ordentligt nu.... Igår läste jag iaf någorlunda iakpp sen i torsdags men att svara på alla inlägg var ju omöjligt...

    Kram på er!!
  3. Medlem sedan
    Dec 1999
    #2

    Bra gjort!

    Snyggt jobbat att orka med INNAN frukosten med! ! Bra jobbat!
  4. 2
    Bra gjort! Snyggt jobbat att orka med INNAN frukosten med! ! Bra jobbat!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3

    Duktigt

    av dig att cykla fast det var så varmt. Ingen dum idé med fläkten!
  6. 3
    Duktigt av dig att cykla fast det var så varmt. Ingen dum idé med fläkten!

Liknande trådar

  1. Idag cyklade jag nästan på en ko
    By cilia m june & lisa in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2011-09-28, 19:31
  2. Idag cyklade Tösen :)
    By azza in forum _05 Höstbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-04-19, 19:02
  3. ca 15 km cyklade vi idag
    By mallaco in forum _03 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-24, 16:21
  4. cyklade 1.5 mil idag =)
    By Elin Solstråle in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 12:32
  5. Han cyklade, han cyklade!
    By Marie_AOA in forum _99 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar