Hur gör ni med korsetten...
Flerhandikapp
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Hur gör ni med korsetten...

    Min son har precis fått en hård ryggkorsett med mjuk insida och min fråga är: Har ni något linne eller dylikt under korsetten? Det känns ju som om ett linne kan kännas skönt att ha under, men nu när det är så in i bänken varmt ute?
    Linne över eller under det är frågan!
  2. 1
    Hur gör ni med korsetten... Min son har precis fått en hård ryggkorsett med mjuk insida och min fråga är: Har ni något linne eller dylikt under korsetten? Det känns ju som om ett linne kan kännas skönt att ha under, men nu när det är så in i bänken varmt ute?
    Linne över eller under det är frågan!
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2

    vi har en sådan..

    korsett till Ophelia.
    Men vi ficvk med en massa linnen av samma människa som vi fick korsetten av. Det skulle vara speciella linnen som hon inte skulle bli så svettig av.
    Fråga för det är nog något som hör till.
  4. 2
    vi har en sådan.. korsett till Ophelia.
    Men vi ficvk med en massa linnen av samma människa som vi fick korsetten av. Det skulle vara speciella linnen som hon inte skulle bli så svettig av.
    Fråga för det är nog något som hör till.
  5. LisaFia
    #3

    Linnen på HM

    Vi har köpt billiga tunna bomullslinnen från HM. Funkar bra. Jag tycke linnena vi fick via hab var så fula.... Och dessa har funkar bra.
  6. 3
    Linnen på HM Vi har köpt billiga tunna bomullslinnen från HM. Funkar bra. Jag tycke linnena vi fick via hab var så fula.... Och dessa har funkar bra.
  7. Medlem sedan
    Apr 2004
    #4

    Tack till er båda!

    Vi har köpt en massa tunna linnen så nu bör de räcka ett tag :)!
  8. 4
    Tack till er båda! Vi har köpt en massa tunna linnen så nu bör de räcka ett tag :)!
  9. Medlem sedan
    Sep 2002
    #5
    Hej, jag jobbar på en liten träningsskola med 5 elever och 3 av dom har korsett, alla får linnen från ortopedtekniska som fixar korsetterna. det ska du inte behöva köpa själv
  10. 5
    Hej, jag jobbar på en liten träningsskola med 5 elever och 3 av dom har korsett, alla får linnen från ortopedtekniska som fixar korsetterna. det ska du inte behöva köpa själv
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    Hejsan! Jag hade jättemissat ditt svar ! Bosse ska förhoppningvis slippa sin korsett nu i januari men jag tackar för ditt svar ändå ! Bättre sent än aldrig !
  12. 6
    Hejsan! Jag hade jättemissat ditt svar ! Bosse ska förhoppningvis slippa sin korsett nu i januari men jag tackar för ditt svar ändå ! Bättre sent än aldrig !

Liknande trådar

  1. Korsetten..
    By Maja Gräddnos in forum Autismspektrum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-29, 06:32
  2. Korsetten......
    By Maja Gräddnos in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-07, 22:58
  3. Nu har korsetten kommit
    By Bea m. V & H in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 08:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar