Om Hugo
Änglabarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Om Hugo

    Nu har jag lagt ut vår nya hemsida på nätet. Där finns info om Hugo på hans sida och bilder och annonser i Fotogalleriet om någon är intresserad av att titta. Jag har också lagt ut bilder från Hugos minnesdag och dödsannonserna och nya bilder från graven i olika årstider. www.momartens.se heter sidan och sedan är det bara att klicka. Det är ganska tunga sidor, med mycket bilder så de kan ta en tid att ladda upp sidorna om du har modem. Jag har byggt den för bredband eftersom de allra flesta ändå har det någonstans; om inte annat så på jobbet. Har du synpunkter eller om du hittar fel (länkfel eller annat) så är jag jättetacksam om du har lust att maila mig om det. [email protected]. Jag vill att allt ska fungera. Kram på er alla i sommarvärmen.
  2. 1
    Om Hugo Nu har jag lagt ut vår nya hemsida på nätet. Där finns info om Hugo på hans sida och bilder och annonser i Fotogalleriet om någon är intresserad av att titta. Jag har också lagt ut bilder från Hugos minnesdag och dödsannonserna och nya bilder från graven i olika årstider. www.momartens.se heter sidan och sedan är det bara att klicka. Det är ganska tunga sidor, med mycket bilder så de kan ta en tid att ladda upp sidorna om du har modem. Jag har byggt den för bredband eftersom de allra flesta ändå har det någonstans; om inte annat så på jobbet. Har du synpunkter eller om du hittar fel (länkfel eller annat) så är jag jättetacksam om du har lust att maila mig om det. [email protected]. Jag vill att allt ska fungera. Kram på er alla i sommarvärmen.
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2

    Åh Mia

    Vilken fin sida! Och vilken kille, Hugo. Så fantastiskt fin. Jag sitter här på jobbet och tårarna rinner.

    Och det såg så fantasktist härligt ut med alla ballonger. Vilken fest dom fick, våra änglar uppe i himlen.

    Ser så härligt ut runt huset också. Får mig att längta hem till Småland.

    Många, många kramar!
  4. 2
    Åh Mia Vilken fin sida! Och vilken kille, Hugo. Så fantastiskt fin. Jag sitter här på jobbet och tårarna rinner.

    Och det såg så fantasktist härligt ut med alla ballonger. Vilken fest dom fick, våra änglar uppe i himlen.

    Ser så härligt ut runt huset också. Får mig att längta hem till Småland.

    Många, många kramar!
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Hej Mia!

    Jag har suttit och tittat på er sida en bra stund nu, och mina tårar rinner längs mina kinder. Vilken fin sida!! Underbara foto (både de som ligger i Fotogalleriet, men även de du har på din fotosida!). Jag grät floder när jag såg bilderna från Hugos födelsedag (ballongfesten)...
    Åh vad jag önskar att han kunde fått stanna hos er!!!

    Jag hittade inga fel på din sida och allt fungerade utmärkt. Kan jag få länka till din sida från Amys sida?
    Amys sida har adress: http://www.cage8.com/syskonen/

    Stor kram
    Jess, mamma till Amy 000124-000128, Oliver 010107 och Oscar 030113
  6. 3
    Hej Mia! Jag har suttit och tittat på er sida en bra stund nu, och mina tårar rinner längs mina kinder. Vilken fin sida!! Underbara foto (både de som ligger i Fotogalleriet, men även de du har på din fotosida!). Jag grät floder när jag såg bilderna från Hugos födelsedag (ballongfesten)...
    Åh vad jag önskar att han kunde fått stanna hos er!!!

    Jag hittade inga fel på din sida och allt fungerade utmärkt. Kan jag få länka till din sida från Amys sida?
    Amys sida har adress: http://www.cage8.com/syskonen/

    Stor kram
    Jess, mamma till Amy 000124-000128, Oliver 010107 och Oscar 030113
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4

    Har bara ett ord...

    ... FANTASTISKT!!!!

    Och så ett till - KRAM!!
  8. 4
    Har bara ett ord... ... FANTASTISKT!!!!

    Och så ett till - KRAM!!
  9. Medlem sedan
    May 2003
    #5

    Småland

    Ja, det är vackert i Småland och vi bor så underbart mitt i skogen. Ballongfesten är vår Hugodag och den är \"helig\". Både barn och vuxna är där och det är skönt att vara tillsammans. Tack för att du tittade in till oss.
    Kram
    Mia
  10. 5
    Småland Ja, det är vackert i Småland och vi bor så underbart mitt i skogen. Ballongfesten är vår Hugodag och den är \"helig\". Både barn och vuxna är där och det är skönt att vara tillsammans. Tack för att du tittade in till oss.
    Kram
    Mia
  11. Medlem sedan
    May 2003
    #6

    Hej

    Visst får du länka till Hugos sida - mer än gärna! Jag har varit inne och läst om Amy. Så onödig och så svårt. Men så fint du skrivit om henne. Kärlek hela vägen.
    Kram
    Mia
  12. 6
    Hej Visst får du länka till Hugos sida - mer än gärna! Jag har varit inne och läst om Amy. Så onödig och så svårt. Men så fint du skrivit om henne. Kärlek hela vägen.
    Kram
    Mia
  13. Medlem sedan
    May 2003
    #7

    Tack ska du ha!

    Jag är glad för att det är folk som tittar in hos oss. Man blir lite självkritisk när man \"bygger\" och det som verkar så perfekt i början känns inte lika självklart när man lägger ut sin sida. Men på det stora hela så är jag nöjd. Kram! Tack för berömmet. Jag behövde det idag.
  14. 7
    Tack ska du ha! Jag är glad för att det är folk som tittar in hos oss. Man blir lite självkritisk när man \"bygger\" och det som verkar så perfekt i början känns inte lika självklart när man lägger ut sin sida. Men på det stora hela så är jag nöjd. Kram! Tack för berömmet. Jag behövde det idag.
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8

    Så jätte fin!

    En stor kram till dig, var härligt att få fira Hugos dag så!
  16. 8
    Så jätte fin! En stor kram till dig, var härligt att få fira Hugos dag så!
  17. Medlem sedan
    Oct 2002
    #9

    Hej igen!

    Nu har jag lagt till länken till Hugos sida, tack för att jag fick!

    /Jess
  18. 9
    Hej igen! Nu har jag lagt till länken till Hugos sida, tack för att jag fick!

    /Jess
  19. Medlem sedan
    May 2003
    #10

    Tack för att du ville...

    Idag när jag var inne så hade vi gått över 1000-strecket med 50 personer. Känns lite häftigt och stort. Kanske länken hos er bidrog. Tack iallafall för att du ville länka in oss hos er.
    Mia
  20. 10
    Tack för att du ville... Idag när jag var inne så hade vi gått över 1000-strecket med 50 personer. Känns lite häftigt och stort. Kanske länken hos er bidrog. Tack iallafall för att du ville länka in oss hos er.
    Mia
  21. Medlem sedan
    May 2003
    #11

    Gulligt sagt

    Det är så skönt att ha alla omkring sig en dag som denna. Tack för berömmet. Och idag hade vi haft över 1000 besökare. Häftigt! Kram.
  22. 11
    Gulligt sagt Det är så skönt att ha alla omkring sig en dag som denna. Tack för berömmet. Och idag hade vi haft över 1000 besökare. Häftigt! Kram.

Liknande trådar

  1. Hugo är här!
    By Jessan73 in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-10-28, 14:30
  2. Åsa m Hugo!
    By -mea- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-05-31, 11:25
  3. Hugo och jag:)
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-29, 22:28
  4. Hugo 6 år
    By MammaMia62 in forum Änglabarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-08, 19:17
  5. Åsa m Hugo 15/3
    By justEmmie in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 17:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar