3-mån kontroll
_0604 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    3-mån kontroll

    Idag har vi varit på 3-månaders kontroll med mätning och vägning + första vaccinationen. Maja gnydde till lite precis när läkaren stack men sen var det bra. På em blev hon rejält skrikig så då fick hon en alvedon och då lugnade hon ner sig. Likadant blev det nu ikväll så då fick hon en alvedon till och nu sussar hon sött. Hon var 59 cm lång och vägde 4800 g.
  2. 1
    3-mån kontroll Idag har vi varit på 3-månaders kontroll med mätning och vägning + första vaccinationen. Maja gnydde till lite precis när läkaren stack men sen var det bra. På em blev hon rejält skrikig så då fick hon en alvedon och då lugnade hon ner sig. Likadant blev det nu ikväll så då fick hon en alvedon till och nu sussar hon sött. Hon var 59 cm lång och vägde 4800 g.
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2

    Saga också på 3 mån koll..

    idag. Hon däremot hatar verkligen skötbordet hos bvc så hon gallskrek lååångt innan hon ens skulle få sprutan, och ännu värre när hon väl fick den. Hon väger 6290g och är 59 lång, en riktig liten gos knubbis
  4. 2
    Saga också på 3 mån koll.. idag. Hon däremot hatar verkligen skötbordet hos bvc så hon gallskrek lååångt innan hon ens skulle få sprutan, och ännu värre när hon väl fick den. Hon väger 6290g och är 59 lång, en riktig liten gos knubbis
  5. Medlem sedan
    Aug 2004
    #3

    Vad stora

    era bebisar är. Hugo har ju precis blivit 2 månader. :) Märker att jag blir lite stressad av att läsa om andra bebisars utveckling (fast man inte ska!), men så får jag påminna mig att Hugo är ju faktiskt nästan en månad yngre än många av bebisarna här. :)
  6. 3
    Vad stora era bebisar är. Hugo har ju precis blivit 2 månader. :) Märker att jag blir lite stressad av att läsa om andra bebisars utveckling (fast man inte ska!), men så får jag påminna mig att Hugo är ju faktiskt nästan en månad yngre än många av bebisarna här. :)

Liknande trådar

  1. 1-års kontroll
    By stina2 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-09-24, 08:28
  2. 2,5-års kontroll
    By Madde Albin & Simon in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-07, 08:34
  3. Ett års kontroll
    By Folkabo in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 10:11
  4. 4 års kontroll?
    By Mirva m. V & D in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2008-06-15, 21:01
  5. 4-års kontroll
    By MalligaMolly in forum _0207 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 17:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar