Intimfråga
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Intimfråga

    Känner mig bajsnödig hela tiden men det kommer ju inget. Varför är det så? Är det bebisen som trycker emot? Har inte för mig att jag kände så med Jonte.
  2. 1
    Intimfråga Känner mig bajsnödig hela tiden men det kommer ju inget. Varför är det så? Är det bebisen som trycker emot? Har inte för mig att jag kände så med Jonte.
  3. Marre m Jesper -9d
    #2

    Mmm

    Ja det är nog bebben som trycker på. Jag känner ofta så...och går på toa oftare än vanligt. Det är väl trångt därinne.

    Jag kände inte heller så förra gången. Då tyckte jag inte jag kände nånting, inga färvärkar...inget, stor skillnad mot nu.
  4. 2
    Mmm Ja det är nog bebben som trycker på. Jag känner ofta så...och går på toa oftare än vanligt. Det är väl trångt därinne.

    Jag kände inte heller så förra gången. Då tyckte jag inte jag kände nånting, inga färvärkar...inget, stor skillnad mot nu.
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3

    Det kan bero på

    var bebisen har slagit sig ner. Inget att oroa sig för men alldeles säkert inte så behagligt.

    Hoppas det lbir bättre snart
    Kram
  6. 3
    Det kan bero på var bebisen har slagit sig ner. Inget att oroa sig för men alldeles säkert inte så behagligt.

    Hoppas det lbir bättre snart
    Kram

Liknande trådar

  1. Intimfråga
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-13, 16:03
  2. Intimfråga....
    By Anonym in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-14, 13:37
  3. Intimfråga
    By Plottis & tjejerna in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 15:57
  4. Intimfråga
    By **** in forum _0607 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 08:12
  5. Intimfråga
    By anonymt namn in forum _0607 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-09-04, 21:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar