Fler som tappar i vikt??
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2002
    #1

    Fler som tappar i vikt??

    Skrev in mig i mitten av juni och hade då en inskrivningsvikt på ung. 75kg och nu stannar vågen på 70,9kg... Jag har visserligen svårt för att äta när det är för varmt. Är mycket värmekänslig och när till och med nätterna blir varma och svettiga (jobbar då) så blir det för mycket för mig.. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet just nu! Har nästan ingen matlust, men mår heller inte illa.. Känner bara ingen hunger..

    Nån mer?
  2. 1
    Fler som tappar i vikt?? Skrev in mig i mitten av juni och hade då en inskrivningsvikt på ung. 75kg och nu stannar vågen på 70,9kg... Jag har visserligen svårt för att äta när det är för varmt. Är mycket värmekänslig och när till och med nätterna blir varma och svettiga (jobbar då) så blir det för mycket för mig.. Skulle kunna sova 24 timmar om dygnet just nu! Har nästan ingen matlust, men mår heller inte illa.. Känner bara ingen hunger..

    Nån mer?
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2

    Sprang till vågen

    och jag har tappat 2,5 kg på 1½ vecka, hur gick det till??
    Har inte heller någon direkt hungerkänsla.
    Äter för att inte bli illamående och yr.

  4. 2
    Sprang till vågen och jag har tappat 2,5 kg på 1½ vecka, hur gick det till??
    Har inte heller någon direkt hungerkänsla.
    Äter för att inte bli illamående och yr.

  5. essi BFjan
    #3

    Jag med

    Jag har iofs inte gått ner i vikt men jag har inte gått upp ett enda gram... är i v. 15, förra grav gick jag upp jätte mycket nästan med en gång men nu har jag heller verkligen ingen matlust... mår lite små illa till och från och när det är ¨så varmt är man inte direkt stor hungrig.
  6. 3
    Jag med Jag har iofs inte gått ner i vikt men jag har inte gått upp ett enda gram... är i v. 15, förra grav gick jag upp jätte mycket nästan med en gång men nu har jag heller verkligen ingen matlust... mår lite små illa till och från och när det är ¨så varmt är man inte direkt stor hungrig.
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4

    Har tappat 6 kilo

    än så länge.
    Jag mår så illa hela tiden.
  8. 4
    Har tappat 6 kilo än så länge.
    Jag mår så illa hela tiden.
  9. Medlem sedan
    Mar 2004
    #5

    Ja

    Jag har gått ner tre kilo hittills. Jag föröker att äta så mycket jag kan, men det är svårt att få ner maten. Tack och lov har jag bara kräkts några få gånger, så det jag får i mig får jag iallafall behålla.

    Jag har några extra kilon att ta av, så det är ingen katastrof, men jag ser gärna att det vänder snart! I vanliga fall älskar jag mat, så det känns jättekontigt att inta ha någon matlust. Det som är positivt är att jag inte heller är sugen på godis, i vanliga fall är jag en riktig godisgris.
  10. 5
    Ja Jag har gått ner tre kilo hittills. Jag föröker att äta så mycket jag kan, men det är svårt att få ner maten. Tack och lov har jag bara kräkts några få gånger, så det jag får i mig får jag iallafall behålla.

    Jag har några extra kilon att ta av, så det är ingen katastrof, men jag ser gärna att det vänder snart! I vanliga fall älskar jag mat, så det känns jättekontigt att inta ha någon matlust. Det som är positivt är att jag inte heller är sugen på godis, i vanliga fall är jag en riktig godisgris.
  11. Medlem sedan
    Nov 2005
    #6

    Har gått ner 7 kilo

    Har gått ner 7 kilo i vikt sedan jag blev gravid, har mått så himla illa nästan inte kunnat äta någonting och det som jag väl ätit har kommit upp igen. Är inte alls kul och ha det så. Men de säger ju att det finns en del som går ner i vikt i början av grav, fast då främst pga illamående. Men håller helt med dig om att det är svårt att äta i denna värmen som är nu, matlust finns inte.
  12. 6
    Har gått ner 7 kilo Har gått ner 7 kilo i vikt sedan jag blev gravid, har mått så himla illa nästan inte kunnat äta någonting och det som jag väl ätit har kommit upp igen. Är inte alls kul och ha det så. Men de säger ju att det finns en del som går ner i vikt i början av grav, fast då främst pga illamående. Men håller helt med dig om att det är svårt att äta i denna värmen som är nu, matlust finns inte.
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7

    NEJ!

    Jag går bara upp. Ca 4 kg sen innan jag blev gravid. Ingen fara tycker jag, men det kommer väl mera.
  14. 7
    NEJ! Jag går bara upp. Ca 4 kg sen innan jag blev gravid. Ingen fara tycker jag, men det kommer väl mera.
  15. Medlem sedan
    Dec 2005
    #8

    tappat

    Jag har tappat ca 4 kg sen jag blev gravid. mycket beror nog på att jag har mått så illa + värmen
  16. 8
    tappat Jag har tappat ca 4 kg sen jag blev gravid. mycket beror nog på att jag har mått så illa + värmen

Liknande trådar

  1. fler som tappar hår?
    By villhabarn. in forum _1106 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-10-28, 02:44
  2. Tappar vikt
    By Anonym in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-06-15, 19:01
  3. Fler som tappar mkt hår nu?
    By Tur att man tjockt hår in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-22, 13:37
  4. Fler som tappar hår....?
    By Anna-Mia in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-06-11, 15:21
  5. Tappar i vikt
    By Caixa in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 20:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar