Hur många...
_0401 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Hur många...

    Hur många är det som kollar in här regelbundet fortfarande??
    Jag har problem, antagligen med min brandvägg, som gör att jag har svårt att komma in i snacket. Kommer bara in genom att gå in på senaste inlägg, där visas de senaste 100 inläggen. inte så ofta detta snacket finns med där tyvärr...
    jaja, jag läser här så ofta som det går att komma åt..
    Kram på er alla
  2. 1
    Hur många... Hur många är det som kollar in här regelbundet fortfarande??
    Jag har problem, antagligen med min brandvägg, som gör att jag har svårt att komma in i snacket. Kommer bara in genom att gå in på senaste inlägg, där visas de senaste 100 inläggen. inte så ofta detta snacket finns med där tyvärr...
    jaja, jag läser här så ofta som det går att komma åt..
    Kram på er alla
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Jag! *räcker upp handen*

    Jag kollar in i stort sett varje dag, men skriver inte särskilt mycket längre. Men man vill ju ha lite koll på alla ;O)
  4. 2
    Jag! *räcker upp handen* Jag kollar in i stort sett varje dag, men skriver inte särskilt mycket längre. Men man vill ju ha lite koll på alla ;O)
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3

    *räcker upp handen*

    Jag läser och skriver här fortfarande. Har också lite problem ibland, snack är otroligt segt på min dator. Vet ej varför, jag har inget problem med några andra sidor...

    *kram*
  6. 3
    *räcker upp handen* Jag läser och skriver här fortfarande. Har också lite problem ibland, snack är otroligt segt på min dator. Vet ej varför, jag har inget problem med några andra sidor...

    *kram*
  7. Medlem sedan
    Feb 2002
    #4

    Jag!

    Läser nog nästan varje dag! Annars har jag fullt sjå att hinna med inne på ank. 06/07... där inne skriver de som tokiga!
  8. 4
    Jag! Läser nog nästan varje dag! Annars har jag fullt sjå att hinna med inne på ank. 06/07... där inne skriver de som tokiga!
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5

    Jo

    Jag läser nästan varje dag. Men skrivandet är det värre med. Hänger även en del på nov-05 och några andra snack. Man har ju liksom lite att göra med sina små och jag har ju även en mindre också.
    Ha det gott!
  10. 5
    Jo Jag läser nästan varje dag. Men skrivandet är det värre med. Hänger även en del på nov-05 och några andra snack. Man har ju liksom lite att göra med sina små och jag har ju även en mindre också.
    Ha det gott!
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6

    Jodå..

    jag är inne här ofta och läser. Men håller med om att det är trögt att komma in. Vet inte varför, klickar jag på Attachment Parenting som jag också har i mina favoriter så funkar det omedelbart precis som Ordet är fritt.

    Men 0401 är så gott som alltid trögt, precis som Knappbarn.

    Undrar om det kan bero på att det är låg aktivitet här? Alltså ju mindre aktivitet desto lägre prioritering i systemet?

    Kram på dig!
  12. 6
    Jodå.. jag är inne här ofta och läser. Men håller med om att det är trögt att komma in. Vet inte varför, klickar jag på Attachment Parenting som jag också har i mina favoriter så funkar det omedelbart precis som Ordet är fritt.

    Men 0401 är så gott som alltid trögt, precis som Knappbarn.

    Undrar om det kan bero på att det är låg aktivitet här? Alltså ju mindre aktivitet desto lägre prioritering i systemet?

    Kram på dig!
  13. Medlem sedan
    Jan 2002
    #7

    Jag, men

    inte så himla ofta längre.
  14. 7
    Jag, men inte så himla ofta längre.
  15. Fia med tjejtrissen
    #8

    Jag kikar in här

    kanske inte varje dag men iaf en tre ggr i veckan, minst. Även jag har problem atat läsa här inne men inte pga brandväggar. Sånt lyxproblem*s* Vår dator är helt enkelt antik och det tar evigheter att byta snackgrupp och att läsa ett inlägg kan innebära en väntetid på ett par minuter om det vill sig illa. Inte blev det bättre sen vi skaffade oss vanligt tråkmodem istället för bredband heller:-( Nåja, vad är väl en dag i datorns värld... Börjar nästan känna mig som en laestadian för vi har ingen tv, ingen radio och en kass dator:-)
    Kram på er!
  16. 8
    Jag kikar in här kanske inte varje dag men iaf en tre ggr i veckan, minst. Även jag har problem atat läsa här inne men inte pga brandväggar. Sånt lyxproblem*s* Vår dator är helt enkelt antik och det tar evigheter att byta snackgrupp och att läsa ett inlägg kan innebära en väntetid på ett par minuter om det vill sig illa. Inte blev det bättre sen vi skaffade oss vanligt tråkmodem istället för bredband heller:-( Nåja, vad är väl en dag i datorns värld... Börjar nästan känna mig som en laestadian för vi har ingen tv, ingen radio och en kass dator:-)
    Kram på er!
  17. Medlem sedan
    May 2003
    #9

    jag *vinkar*

    Jag är här
  18. 9
    jag *vinkar* Jag är här
  19. Medlem sedan
    May 2003
    #10

    hehe

    det var samma i ankomst 0602 när jag hängde där. värsta farten.
    hoppas du mår bra.
    krma
  20. 10
    hehe det var samma i ankomst 0602 när jag hängde där. värsta farten.
    hoppas du mår bra.
    krma
  21. Medlem sedan
    Jan 2003
    #11

    Har du sett...

    att jag mailat dig?

    *kram*
  22. 11
    Har du sett... att jag mailat dig?

    *kram*
  23. Medlem sedan
    Aug 2004
    #12

    Jodå ibland så...

    men är ingen flitig skrivare. Är mest inne på 0512 nuförtiden.
  24. 12
    Jodå ibland så... men är ingen flitig skrivare. Är mest inne på 0512 nuförtiden.
  25. A.med Tilde
    #13

    Varje dag

    kollar jag. Av förklarliga skäl så läser jag dock inte så mycket :)
  26. 13
    Varje dag kollar jag. Av förklarliga skäl så läser jag dock inte så mycket :)
  27. Mitzie m Cevin o Linus
    #14

    Hej där!

    Hallo hej, det var länge sen!
    Är allt bra med er??
    Duktig han är Alexander som är blöjfri! Visst är det skönt när det går så enkelt! Jag har inte börjat än med Cevin, men om en vecka är det semester och då är det hårdkörning...
    Jag är inte inne här så ofta men försöker kika in någon gång då och då, men jag skriver sällan...
    Har flyttat igen... skilt mig... träffat ny... hmmmm... hänt massor!

    Kramen!
  28. 14
    Hej där! Hallo hej, det var länge sen!
    Är allt bra med er??
    Duktig han är Alexander som är blöjfri! Visst är det skönt när det går så enkelt! Jag har inte börjat än med Cevin, men om en vecka är det semester och då är det hårdkörning...
    Jag är inte inne här så ofta men försöker kika in någon gång då och då, men jag skriver sällan...
    Har flyttat igen... skilt mig... träffat ny... hmmmm... hänt massor!

    Kramen!
  29. Medlem sedan
    Apr 2003
    #15

    Heeeeej!!

    Jo, det har gått enkelt med bjöljslutet här. Vi har inte alls påverkat honom utan han har valt själv.
    Oj, det verkar som det hänt en hel del där hos er....Var bor du nu?
    Äsch, vi borde höras och ses nån gång..
    Kram
  30. 15
    Heeeeej!! Jo, det har gått enkelt med bjöljslutet här. Vi har inte alls påverkat honom utan han har valt själv.
    Oj, det verkar som det hänt en hel del där hos er....Var bor du nu?
    Äsch, vi borde höras och ses nån gång..
    Kram
  31. Medlem sedan
    May 2003
    #16

    men åhhh

    hej M!! vad det händer mycket. Träffat ny? Allt underbart och bra? Vet att du skrev någon gång att det var skilsmässa på g. hppas att allt är bra.
    kram
  32. 16
    men åhhh hej M!! vad det händer mycket. Träffat ny? Allt underbart och bra? Vet att du skrev någon gång att det var skilsmässa på g. hppas att allt är bra.
    kram
  33. Gabrielle
    #17

    Jadå..

    ska svara till helgen när man kan få lite avlstning..

    Kram.
  34. 17
    Jadå.. ska svara till helgen när man kan få lite avlstning..

    Kram.
  35. Medlem sedan
    Dec 2003
    #18

    Instämmer..

    Heeeej!

    Det låter som att livet trillat på plats för dig. Vad roligt. Vad skönt!

    Jag tycker att du var så modig som vågade bryta upp.

    Kram på dig!
  36. 18
    Instämmer.. Heeeej!

    Det låter som att livet trillat på plats för dig. Vad roligt. Vad skönt!

    Jag tycker att du var så modig som vågade bryta upp.

    Kram på dig!
  37. Medlem sedan
    Jun 2003
    #19

    jag kollar in här då och då

    men hänger mest på viktsnack eftersom jag går ner i vikt sedan december. (-30 kilo nu om jag får skryta lite ;) )
  38. 19
    jag kollar in här då och då men hänger mest på viktsnack eftersom jag går ner i vikt sedan december. (-30 kilo nu om jag får skryta lite ;) )
  39. Medlem sedan
    Feb 2003
    #20

    Jag kollar...

    då och då, men skriver inte så mycket. Men jag håller mig uppdaterad.....
  40. 20
    Jag kollar... då och då, men skriver inte så mycket. Men jag håller mig uppdaterad.....
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. många nya auktioner ikväll..många med
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 19:38
  2. Så många minus och så många
    By MonicaG in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 16:21
  3. Många frågor, vill ha många svar!
    By lindalou13 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 20:13
  4. *suck* många många gånger om
    By anonym just nu in forum Separation
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-04-20, 07:42
  5. Så många nick på Bf-listan men många
    By Beckis m 2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 09:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar