Syskon tätt inpå
Föräldraskap
  1. Frida
    #1

    Syskon tätt inpå

    Har precis fått veta att jag är gravid! Chockad, faktiskt, min lilla dotter är bara 4 månader. Inte vad jag hade tänkt, eller planerat, att få barn så tätt. Abort känns uteslutet. Är det någon som har erfarenhet av barn så tätt? Det kommer bara vara drygt 1 år mellan dem. Känner mig både rädd och förväntansfull, dubbla känslor.
  2. 1
    Syskon tätt inpå Har precis fått veta att jag är gravid! Chockad, faktiskt, min lilla dotter är bara 4 månader. Inte vad jag hade tänkt, eller planerat, att få barn så tätt. Abort känns uteslutet. Är det någon som har erfarenhet av barn så tätt? Det kommer bara vara drygt 1 år mellan dem. Känner mig både rädd och förväntansfull, dubbla känslor.
  3. Medlem sedan
    Jul 2000
    #2

    Jag har inte så tätt,

    jag har 19 månader mellan mina.
    Om du däremot kikar in i snackgruppen \"Tätt mellan barnen\" (Förädraskap/Familj --> Familjestruktur --> Tätt mellan barnen) så kommer du hitta flera som bara har runt 1 år mellan sina barn.
    Det kommer att fungera jättebra det är jag övertygad om!
    Kram och ett stort grattis till magen!
  4. 2
    Jag har inte så tätt, jag har 19 månader mellan mina.
    Om du däremot kikar in i snackgruppen \"Tätt mellan barnen\" (Förädraskap/Familj --> Familjestruktur --> Tätt mellan barnen) så kommer du hitta flera som bara har runt 1 år mellan sina barn.
    Det kommer att fungera jättebra det är jag övertygad om!
    Kram och ett stort grattis till magen!
  5. VG
    #3

    Hej

    Jag har 11 månader och tre veckor mellan min pojke och flicka. De är nu 13 och 12 år och jag har varit ensamstående med dom sen de var och 3 år gamla. Så lugn..=) det kommer att gå jättebra! Grattis!! Se bara till att låta det \"stora\" barnet vara litet fast du fått en mindre bebis...För en ettåring är ju också väldigt liten...
  6. 3
    Hej Jag har 11 månader och tre veckor mellan min pojke och flicka. De är nu 13 och 12 år och jag har varit ensamstående med dom sen de var och 3 år gamla. Så lugn..=) det kommer att gå jättebra! Grattis!! Se bara till att låta det \"stora\" barnet vara litet fast du fått en mindre bebis...För en ettåring är ju också väldigt liten...

Liknande trådar

  1. Hur tätt mellan syskon
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-07-24, 19:54
  2. Tätt mellan syskon?!
    By bejbisen in forum Gravidsnack
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-08-09, 20:16
  3. Intervju hur tätt inpå?
    By jobbsugen in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-03, 12:43
  4. Syskon tätt
    By salsa in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 09:46
  5. Hur tätt inpå jobbar ni?
    By Neta in forum _0604 Aprilbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 19:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar