Jag lever!!!!!!!!!
_0607 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Jag lever!!!!!!!!!

    Men oj så mycket man har man ska hinna med! Vår bebis är så snäll så (för det mesta) men han vill helst ligga och gosa hela dagarna och själv vill jag ju hinna NJUUUUTA (innan han tar studenten för fy vad tiden går fort)! Inte blir det bättre av att livet ju fortsätter utanför och man liksom bara MÅSTE hänga med! *suck* Skulle vilja stänga dörren och öppna den igen om två månader! Imorgon blir lillen tre veckor och stackarn har fortfarande inget namn!!!!!! Sambon och barnen tjatar om att åka och bada (fast jag har faktiskt vägrat några gånger för VAD har jag på stranden att göra? Annat än att se ut som en strandad valross då?) *S*

    Att få barn på sommaren känns inget kul MEN tänk sen alla somrar framöver när vi kan ha kalas i trädgården med jordgubbstårta då KANSKE det var värt det i alla fall?

    Kram

    En trött Nikki

  2. 1
    Jag lever!!!!!!!!! Men oj så mycket man har man ska hinna med! Vår bebis är så snäll så (för det mesta) men han vill helst ligga och gosa hela dagarna och själv vill jag ju hinna NJUUUUTA (innan han tar studenten för fy vad tiden går fort)! Inte blir det bättre av att livet ju fortsätter utanför och man liksom bara MÅSTE hänga med! *suck* Skulle vilja stänga dörren och öppna den igen om två månader! Imorgon blir lillen tre veckor och stackarn har fortfarande inget namn!!!!!! Sambon och barnen tjatar om att åka och bada (fast jag har faktiskt vägrat några gånger för VAD har jag på stranden att göra? Annat än att se ut som en strandad valross då?) *S*

    Att få barn på sommaren känns inget kul MEN tänk sen alla somrar framöver när vi kan ha kalas i trädgården med jordgubbstårta då KANSKE det var värt det i alla fall?

    Kram

    En trött Nikki

  3. Alexandra m 2, snitt X/7
    #2

    Förstår att du är

    trött! Låt maken och kidsen sticka iväg själva och lägg dig och bebis på sängen och bara kokona! I korta stunder har man rätt att glömma att verkligheten knackar på :-)
  4. 2
    Förstår att du är trött! Låt maken och kidsen sticka iväg själva och lägg dig och bebis på sängen och bara kokona! I korta stunder har man rätt att glömma att verkligheten knackar på :-)
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3

    Kul att höra från dig

    och att allt är bra...
    Men visst går tiden fort...alldeles för fort....
    Kram
  6. 3
    Kul att höra från dig och att allt är bra...
    Men visst går tiden fort...alldeles för fort....
    Kram
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4

    Oj......

    3 veckor redan!! Visst kan det vara jobbigt att ha en nyfödd på sommaren, men det är iaf bättre än att gå här och vänta ;-)

    Varför kan inte sambon och barnen åka och bada ensamma då?

    Ha det gott och njut av lillen!
  8. 4
    Oj...... 3 veckor redan!! Visst kan det vara jobbigt att ha en nyfödd på sommaren, men det är iaf bättre än att gå här och vänta ;-)

    Varför kan inte sambon och barnen åka och bada ensamma då?

    Ha det gott och njut av lillen!
  9. Medlem sedan
    Feb 2002
    #5

    Härligt..

    att ni har en go liten kille som helst vill gosa.
    Försök att släppa alla måsten.. precis som du skriver så går ju tiden så fort!

    kram
  10. 5
    Härligt.. att ni har en go liten kille som helst vill gosa.
    Försök att släppa alla måsten.. precis som du skriver så går ju tiden så fort!

    kram
  11. Medlem sedan
    Feb 2004
    #6

    kul att se

    dig igen! förstår att det är fullt upp, men vi är kvar här när det lugnat sig ;)
    Skönt att höra att ni mår bra iaf!
  12. 6
    kul att se dig igen! förstår att det är fullt upp, men vi är kvar här när det lugnat sig ;)
    Skönt att höra att ni mår bra iaf!
  13. Sofia m stor o liten
    #7

    Du är inte ensam!

    Skickar några sympatikramar! Jag känner likadant, man vill bara njuta av lillprinsen och helst strunta i allt annat! Vår lilleman har inte heller något namn och ALLA frågar/tjatar om att vi måste bestämma oss! Jobbigt, kan man inte få ta saker i sin egen takt!
  14. 7
    Du är inte ensam! Skickar några sympatikramar! Jag känner likadant, man vill bara njuta av lillprinsen och helst strunta i allt annat! Vår lilleman har inte heller något namn och ALLA frågar/tjatar om att vi måste bestämma oss! Jobbigt, kan man inte få ta saker i sin egen takt!

Liknande trådar

  1. Jag lever... ;)
    By Ninna77 in forum _1106 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-01, 10:08
  2. De lever!
    By Kumikameli in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-01-07, 16:29
  3. Lever
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-25, 05:35
  4. Jag lever
    By _Busmamman_ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-24, 14:43
  5. HON LEVER!!
    By stardust74 in forum _0506 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-05-02, 21:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar