Äntligen besked!!!
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 1999
    #1

    Äntligen besked!!!

    Idag kom äntligen beskedet från fk o jag blir sjukskriven på heltid fram till förlossningen!!!!! Såååå skönt, har har såå mkt strul med detta så det är verkligen underbart att det löste sig tillslut. Nu ska jag försöka stressa ner o njuta av magen o sommaren, nu slipper jag samtal till fk o arbetsförmedligen VARJE dag som annars varit min vardag de senaste veckorna.

    Jag o sambon ska fira i pommac ikväll. :)
  2. 1
    Äntligen besked!!! Idag kom äntligen beskedet från fk o jag blir sjukskriven på heltid fram till förlossningen!!!!! Såååå skönt, har har såå mkt strul med detta så det är verkligen underbart att det löste sig tillslut. Nu ska jag försöka stressa ner o njuta av magen o sommaren, nu slipper jag samtal till fk o arbetsförmedligen VARJE dag som annars varit min vardag de senaste veckorna.

    Jag o sambon ska fira i pommac ikväll. :)
  3. Jojjo v 36
    #2

    Grattis

    FK är inte alltid så lätta att tas med så fira ordentligt!

    Kram Jojjo
  4. 2
    Grattis FK är inte alltid så lätta att tas med så fira ordentligt!

    Kram Jojjo
  5. Medlem sedan
    Oct 1999
    #3

    Tack!!

    Jo detta strul höll på å ta knäcken på mig. Men nu är allt glömt o förlåtet. :)
  6. 3
    Tack!! Jo detta strul höll på å ta knäcken på mig. Men nu är allt glömt o förlåtet. :)
  7. Jojjo v 36
    #4

    Sköööönt

    nu kan du koncentrera dig på sommaren och kommande bebis :-)
    En kompis till mig fick avslag på sin sjukskrivning, inte roligt alls. De ansåg att hon hade vanliga graviditetskrämpor (fast hon hade så ont hon knappt kunde gå) och kunde därför ta av sina föräldradagar. Snålisar!
  8. 4
    Sköööönt nu kan du koncentrera dig på sommaren och kommande bebis :-)
    En kompis till mig fick avslag på sin sjukskrivning, inte roligt alls. De ansåg att hon hade vanliga graviditetskrämpor (fast hon hade så ont hon knappt kunde gå) och kunde därför ta av sina föräldradagar. Snålisar!
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5

    Sjukt!!

    Mig nekade dom först. Eller dom ansåg att jag inte klarade att jobba på mitt jobb inom restaurang men eftersom jag bara har en tjänst på 69% just nu så tyckte dom jag skulle söka ett nytt jobb på 31% som inte var inom restaurang o d skulle jag klara av. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Men jag överklagade o vann. :)
  10. 5
    Sjukt!! Mig nekade dom först. Eller dom ansåg att jag inte klarade att jobba på mitt jobb inom restaurang men eftersom jag bara har en tjänst på 69% just nu så tyckte dom jag skulle söka ett nytt jobb på 31% som inte var inom restaurang o d skulle jag klara av. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Men jag överklagade o vann. :)

Liknande trådar

  1. Äntligen ett bra besked!
    By housewife in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-02-08, 18:29
  2. Äntligen besked!
    By isha in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-11-18, 21:42
  3. Äntligen besked!
    By isha in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-17, 17:21
  4. Äntligen besked
    By Sannja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 10:22
  5. äntligen ett besked..
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 11:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar