Cykeln...
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Cykeln...

    har blivit så kort,jag menar från 31-27-25,tror att det är rosenroten som gör det,vad annars liksom.
    jag hinner typ inte bli av med kärringen förrän jag har äl,känns konstigt och lite väl snabbt.
    någon mer som har varit med om detta??

    Kram=0)
  2. 1
    Cykeln... har blivit så kort,jag menar från 31-27-25,tror att det är rosenroten som gör det,vad annars liksom.
    jag hinner typ inte bli av med kärringen förrän jag har äl,känns konstigt och lite väl snabbt.
    någon mer som har varit med om detta??

    Kram=0)
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2

    Nä, inte

    varit med om det pga rosenroten, men ibland får jag korta cykler ändå, eftersom jag är lite rubbad ;) Nä, eftersom jag har oregelbundna cykler. Jag skulle nog tycka att det var ganska skönt att ha så kort, då får man fler försök, ju!
    Kanske skulle man äta lite rosenrot?
  4. 2
    Nä, inte varit med om det pga rosenroten, men ibland får jag korta cykler ändå, eftersom jag är lite rubbad ;) Nä, eftersom jag har oregelbundna cykler. Jag skulle nog tycka att det var ganska skönt att ha så kort, då får man fler försök, ju!
    Kanske skulle man äta lite rosenrot?
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3

    mitt problem..

    har ju innan varit att jag har haft oregelbundna cyklar,men nu är de ovanligt regelbundna,och korta,tror att det är rosenrotens förtjänst,för så här har jag aldrig haft det förrut.=)
  6. 3
    mitt problem.. har ju innan varit att jag har haft oregelbundna cyklar,men nu är de ovanligt regelbundna,och korta,tror att det är rosenrotens förtjänst,för så här har jag aldrig haft det förrut.=)
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4

    Det verkar

    ju ganska bra. Vad är rosenrot, mer exakt?
  8. 4
    Det verkar ju ganska bra. Vad är rosenrot, mer exakt?
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5

    Förresten,

    jag har ju ätit rosenrot max eller vad det hette. Fast det var när jag hade hormonspiralen. Visst är det nån slags uppiggande, sexlustökande piller? *s*
  10. 5
    Förresten, jag har ju ätit rosenrot max eller vad det hette. Fast det var när jag hade hormonspiralen. Visst är det nån slags uppiggande, sexlustökande piller? *s*
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6

    ja..

    jag köper extra starka på hälsokosten,kanon tycker jag,jag tar 2 st varje dag fram till äl sedan slutar jag,börjar igen om kärringen kommer.
    man ska inte äta dem om man är gravid.
  12. 6
    ja.. jag köper extra starka på hälsokosten,kanon tycker jag,jag tar 2 st varje dag fram till äl sedan slutar jag,börjar igen om kärringen kommer.
    man ska inte äta dem om man är gravid.
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7

    Jag åt dem

    när jag höll på att skriva min c-uppsats till examensarbetet på lärarprogrammet. Hade fått tips om att man orkade mer om man åt såna. Det funkade, och på köpet blev jag nog lite extra pilsk, om jag inte minns helt fel? ;)
  14. 7
    Jag åt dem när jag höll på att skriva min c-uppsats till examensarbetet på lärarprogrammet. Hade fått tips om att man orkade mer om man åt såna. Det funkade, och på köpet blev jag nog lite extra pilsk, om jag inte minns helt fel? ;)
  15. Natten
    #8

    det ska jag komma ihåg

    även om jag inte nått till c-uppsatsen än :-)
  16. 8
    det ska jag komma ihåg även om jag inte nått till c-uppsatsen än :-)

Liknande trådar

  1. Den där cykeln...
    By TTUK in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-05-24, 21:42
  2. Dag 12 i cykeln.......
    By Dag 12/28 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-04, 04:03
  3. Cykeln?
    By xandra in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 18:58
  4. Tog mig en tur på cykeln
    By Bea m. V & H in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-24, 09:23
  5. CYKELN
    By tofsen in forum Bebissnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-02, 15:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar