Sitter och stryker...
Utlandsföräldrar
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Sitter och stryker...

    ... och tittar på Friends på datorn. Är lite trött, men om inte strykningen blir gjord nu, blir den inte gjord alls - som om det vore så farligt...
  2. 1
    Sitter och stryker... ... och tittar på Friends på datorn. Är lite trött, men om inte strykningen blir gjord nu, blir den inte gjord alls - som om det vore så farligt...
  3. Anonym
    #2

    Samma här

    Har redan avklarat min strykning (ok LoX jag stryker!!!). Och nu tittar jag på avsnittet då Ross säger Rachel istället för Emiliy.
  4. 2
    Samma här Har redan avklarat min strykning (ok LoX jag stryker!!!). Och nu tittar jag på avsnittet då Ross säger Rachel istället för Emiliy.
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3

    Gå och lägg dig

    Jag äger inte ens ett strykjärn här i Sverige - det är så befriande! Stryka kan du göra när som helst annars.
  6. 3
    Gå och lägg dig Jag äger inte ens ett strykjärn här i Sverige - det är så befriande! Stryka kan du göra när som helst annars.
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4

    När det är så varmt ute..

    blir det extra kämpigt med strykningen! Så jag stryker ett plagg i taget just nu, de jag ska använda dagen därpå, det får räcka. Måtte nu bara den där utlovade åskan komma på onsdag, så vi kommer ner under 30 grader igen...I morgon ska här bli 36 hos oss, puh! Det är ju hett i precis hela landet nu, eller hur?
  8. 4
    När det är så varmt ute.. blir det extra kämpigt med strykningen! Så jag stryker ett plagg i taget just nu, de jag ska använda dagen därpå, det får räcka. Måtte nu bara den där utlovade åskan komma på onsdag, så vi kommer ner under 30 grader igen...I morgon ska här bli 36 hos oss, puh! Det är ju hett i precis hela landet nu, eller hur?
  9. Medlem sedan
    May 2001
    #5

    Vi lär få över 30 grader ...

    ... i morgon. Vi har bestämt att strunta i eftermiddagens Centre de Loisirs för S, och åka till stranden i stället. På onsdag lär det bli åska här också, synd för då skulle de gå och rida på le Centre, och det är S:s sista dag där.
  10. 5
    Vi lär få över 30 grader ... ... i morgon. Vi har bestämt att strunta i eftermiddagens Centre de Loisirs för S, och åka till stranden i stället. På onsdag lär det bli åska här också, synd för då skulle de gå och rida på le Centre, och det är S:s sista dag där.
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6

    Jag har just satt på...

    ... säsong nr 9. Fast jag hoppade över de två första avsnitten, för jag tyckte det strulade lite för bra på BB, när både Joey och Ross friar till Rachel!
  12. 6
    Jag har just satt på... ... säsong nr 9. Fast jag hoppade över de två första avsnitten, för jag tyckte det strulade lite för bra på BB, när både Joey och Ross friar till Rachel!
  13. Anonym
    #7

    Trettiofem här med

    Skönt med sommar men varför kommer den aldrig i lagom dos?
  14. 7
    Trettiofem här med Skönt med sommar men varför kommer den aldrig i lagom dos?
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8

    Friends i London...

    ... är förresten makens favoritavsnitt! När vi först tittade på hela serien, var han minst lika ivrig tittare som jag. Men repriser är inget för honom :)
  16. 8
    Friends i London... ... är förresten makens favoritavsnitt! När vi först tittade på hela serien, var han minst lika ivrig tittare som jag. Men repriser är inget för honom :)
  17. Anonym
    #9

    Håller med

    Det är lite väl mycket strul på BB. Vi har två avsnitt varje kväll på en kanal här de kör runt runt runt med alla serier. Kul, gillar verkligen Friends.
  18. 9
    Håller med Det är lite väl mycket strul på BB. Vi har två avsnitt varje kväll på en kanal här de kör runt runt runt med alla serier. Kul, gillar verkligen Friends.
  19. Medlem sedan
    May 2001
    #10

    Här kan man inte titta...

    ... på TV-serier (ens om man har antenn!), allt dubbas ju, blä! Vad finns för annan bra serie förutom Friends, om vi skulle satsa på en annan i DVD-form?...
  20. 10
    Här kan man inte titta... ... på TV-serier (ens om man har antenn!), allt dubbas ju, blä! Vad finns för annan bra serie förutom Friends, om vi skulle satsa på en annan i DVD-form?...
  21. Anonym
    #11

    Inget annat tips

    Ja kanske Sex and the City, den serien tåls också att tittas på igen.
  22. 11
    Inget annat tips Ja kanske Sex and the City, den serien tåls också att tittas på igen.
  23. Medlem sedan
    May 2001
    #12

    Vad handlar den om?

    Jag är helt \"inculte\" (värre än ovetande?) vad det gäller serier...
  24. 12
    Vad handlar den om? Jag är helt \"inculte\" (värre än ovetande?) vad det gäller serier...
  25. Anonym
    #13

    Fyra thirty somethings

    i New York. Massor med sex och lite skoj. Typ samma genre bra tröst tv.
  26. 13
    Fyra thirty somethings i New York. Massor med sex och lite skoj. Typ samma genre bra tröst tv.

Liknande trådar

  1. Ni som inte stryker
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2008-08-09, 14:30
  2. Stryker ni kläderna...
    By kotten2000 in forum Småbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 17:26
  3. Stryker ni kläder
    By Quentin in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2007-12-30, 21:49
  4. Vad stryker ni för ngt?
    By Tjatmoster in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-05-14, 16:07
  5. Nehe nu gâr jag och stryker
    By j-fr in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-01-22, 17:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar