Sista kollen
Höftluxationer
  1. Anna
    #1

    Sista kollen

    Hej!
    Vår dotter hade von Rosenskena när hon var nyfödd och nu är hon snart ett år. På kontrollen vid sex månaders ålder fick hon inte helt och hållet OK stämpel utan höften var fortfarande \"omogen\" som läkaren uttryckte det. Hon började gå för en vecka sen och just nu slog det mig att läkaren sagt att vi skulle göra ett sista besök när hon börjar gå. Ska man själv ringa och boka tid för det eller får man en kallelse? Hon har behandlats på Astrid Lindgren.
  2. 1
    Sista kollen Hej!
    Vår dotter hade von Rosenskena när hon var nyfödd och nu är hon snart ett år. På kontrollen vid sex månaders ålder fick hon inte helt och hållet OK stämpel utan höften var fortfarande \"omogen\" som läkaren uttryckte det. Hon började gå för en vecka sen och just nu slog det mig att läkaren sagt att vi skulle göra ett sista besök när hon börjar gå. Ska man själv ringa och boka tid för det eller får man en kallelse? Hon har behandlats på Astrid Lindgren.
  3. Tesa & Ester
    #2

    Ring dit!

    Jag skulle ringa för att få en tid. Då slipper du ju gå och fundera på höften. Det är ju möjligt att Astrid Lindgrens väntar ett tag till med att kalla för att ni inte ska känna er pressade med att lilltjejen ska börja gå. De vet ju inte att hon nu ha börjat gå. Vår gipsbebis behandlas också på Astrid Lindgren och jag tycker de har varit väldigt tillmötesgående så fort jag ringt dit med frågor och så. Hoppas ni kan få en OK stämpel nu. Kram
  4. 2
    Ring dit! Jag skulle ringa för att få en tid. Då slipper du ju gå och fundera på höften. Det är ju möjligt att Astrid Lindgrens väntar ett tag till med att kalla för att ni inte ska känna er pressade med att lilltjejen ska börja gå. De vet ju inte att hon nu ha börjat gå. Vår gipsbebis behandlas också på Astrid Lindgren och jag tycker de har varit väldigt tillmötesgående så fort jag ringt dit med frågor och så. Hoppas ni kan få en OK stämpel nu. Kram
  5. Anna
    #3

    Hon är frisk!

    Vi var där och röntgade henne igår och allt såg bra ut. Det känns verkligen skönt att slippa fundera på hennes höftproblem mer! Nu ska vi spara skenan som ett minne och visa henne när hon blir äldre.
  6. 3
    Hon är frisk! Vi var där och röntgade henne igår och allt såg bra ut. Det känns verkligen skönt att slippa fundera på hennes höftproblem mer! Nu ska vi spara skenan som ett minne och visa henne när hon blir äldre.

Liknande trådar

  1. Sista kollen på blom-namn:
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-26, 09:32
  2. IG på 2,5 års kollen
    By annie78 in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 20:22
  3. Sista kollen hos BM
    By Linnis in forum _0807 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-21, 19:07
  4. 6 mån kollen
    By Keso in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 12:44
  5. Sista kollen innan sängen...
    By majsan67 in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-01, 14:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar