Jag är så känslig
_0701 Januaribarn
  1. Imre v 14 - lipsill
    #1

    Jag är så känslig


    det känns lite oseriöst att börja gråta när jag ska berätta något för mannen, om bebisen i magen eller något annat som jag sett/läst/hört. Jag är känslig i vanliga fall också, men nu är det banne mig extremt. Min kompis har tagit ett fadderbarn och då började jag gråta. Kan inte påstå att jag är ledsen, men blir så rörd och gripen. Och så var det ju veterinärerna igen i går, och hästen som fick bli en sällskapshäst...ja bara det att han hade så ont i ryggen fick mina tårar att svämma över.
  2. 1
    Jag är så känslig
    det känns lite oseriöst att börja gråta när jag ska berätta något för mannen, om bebisen i magen eller något annat som jag sett/läst/hört. Jag är känslig i vanliga fall också, men nu är det banne mig extremt. Min kompis har tagit ett fadderbarn och då började jag gråta. Kan inte påstå att jag är ledsen, men blir så rörd och gripen. Och så var det ju veterinärerna igen i går, och hästen som fick bli en sällskapshäst...ja bara det att han hade så ont i ryggen fick mina tårar att svämma över.
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2

    Det är väl ganska vanligt

    med hormonomställningen att det blir så, men i vissa sammanhang vill man ju inte börja gråta :) Själv känner jag inga sådana tendenser ännu, får se om det kommer.
  4. 2
    Det är väl ganska vanligt med hormonomställningen att det blir så, men i vissa sammanhang vill man ju inte börja gråta :) Själv känner jag inga sådana tendenser ännu, får se om det kommer.
  5. Imre v 14
    #3

    Ja det är nog det


    Innan jag testade plus så grälade mannen och jag en dag. Då i stället för att bli arg som jag brukar kände jag bara att jag blev så fruktansvärt ledsen och tårarna kom. Då förstod jag nästan att något var på gång i min kropp. Jag är nog känslig för hormonerna, tycker det är pinsamt i bland. Det är väl som med alla andra symtom, alla får inte allt. En sak till som jag fått..jag har fått gravidnästäppa, usch usch. Det är inte så kul. men det onda i magen har släppt i alla fall, hellre \"ont\" i näsan än i magen :)
  6. 3
    Ja det är nog det
    Innan jag testade plus så grälade mannen och jag en dag. Då i stället för att bli arg som jag brukar kände jag bara att jag blev så fruktansvärt ledsen och tårarna kom. Då förstod jag nästan att något var på gång i min kropp. Jag är nog känslig för hormonerna, tycker det är pinsamt i bland. Det är väl som med alla andra symtom, alla får inte allt. En sak till som jag fått..jag har fått gravidnästäppa, usch usch. Det är inte så kul. men det onda i magen har släppt i alla fall, hellre \"ont\" i näsan än i magen :)

Liknande trådar

  1. Är det jag som är känslig ?
    By Milla36 in forum Kärlek & relationer
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-10-12, 15:36
  2. Jag är så känslig!
    By Anonym in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-18, 09:20
  3. Är man känslig eller är man känslig....
    By Helena m Z03 E07 F09 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 12:16
  4. Åh jag är så känslig nu!
    By MilanE in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-01, 21:37
  5. Känslig?
    By Mango_ in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-01, 09:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar