Sprang igår vila idag
Vikt
  1. Thess jämviktar eller nåt
    #1

    Sprang igår vila idag

    Hej!

    Rundan jag sprang igår blev ca 11,5 km (mätt på Gula sidrona kartan) och jag sprang på 70 minuter, så jag är nöjd! Men det var ganska tufft!

    Idag hade jag tänkt cykla 2*2,2 mil men bestämde mig igår för att vila idag och bara cykla fram och tillbaka till T-Centralen (2*8km). Sen blir det ingen annan motion. Maken kommenterade igår att \"det vore kanske bra om du fick chans att återhämta dig också\"....Och han har så rätt men det är svårt att vila! Känner att jag mår bäst om jag tränar varje dag.

    Ha det!

    /Therese
  2. 1
    Sprang igår vila idag Hej!

    Rundan jag sprang igår blev ca 11,5 km (mätt på Gula sidrona kartan) och jag sprang på 70 minuter, så jag är nöjd! Men det var ganska tufft!

    Idag hade jag tänkt cykla 2*2,2 mil men bestämde mig igår för att vila idag och bara cykla fram och tillbaka till T-Centralen (2*8km). Sen blir det ingen annan motion. Maken kommenterade igår att \"det vore kanske bra om du fick chans att återhämta dig också\"....Och han har så rätt men det är svårt att vila! Känner att jag mår bäst om jag tränar varje dag.

    Ha det!

    /Therese
  3. Rabarber
    #2

    Han är klok

    man behöver låta kroppen vila när man tränar så hårt som du gör. Men lite lätt vardags motion kan man ju göra ändå.

    Bra jobbat
  4. 2
    Han är klok man behöver låta kroppen vila när man tränar så hårt som du gör. Men lite lätt vardags motion kan man ju göra ändå.

    Bra jobbat
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3

    man ska ju göra

    vad man mår allra bäst av men jag håller nog med maken där, ibland mår kroppen bara bra av lite vila också.
  6. 3
    man ska ju göra vad man mår allra bäst av men jag håller nog med maken där, ibland mår kroppen bara bra av lite vila också.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4

    Wow!

    Det var en rejäl löptur! Du SKA ha en vilodag i veckan då du max tar en lugn promenad - kroppen behöver återhämta sig!
  8. 4
    Wow! Det var en rejäl löptur! Du SKA ha en vilodag i veckan då du max tar en lugn promenad - kroppen behöver återhämta sig!
  9. bullen71
    #5

    klok make

    vila lite du.
    Kram Åsa.
  10. 5
    klok make vila lite du.
    Kram Åsa.

Liknande trådar

  1. Dålig dag igår, idag: vila
    By Dilbertina__ in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-13, 11:17
  2. Sprang vårruset igår!
    By Foxfia in forum Träning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-22, 12:01
  3. Sprang 10 km igår....
    By Thess ner 3 kg in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 08:58
  4. Igår så sprang jag!!!
    By MonicaG in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 20:49
  5. Sprang en mil i terräng igår!
    By Bea*svårt att jämnvikta* in forum Vikt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 10:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar