Glömsk
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Glömsk

    Jag är på dag 14 idag och hade bestämt mig för att jag skulle börja äl-testa idag eftersom jag brukar ha ÄL på dag 18... MEN... glömsk som jag är så kommer jag på det _efter_ att jag varit på toa på morgonen.. *suckar*
    Blir trött på mig själv..

    Men det kanske går lika bra att testa på kvällarna.. eller?
    Nån expert som vet vad som är bäst?

    Kom på att det kanske är bättre psykiskt att testa på kvällen oxå, eftersom det är då vi oftast har mer tid för mys (iallafall när man jobbar).
    Om testet visar positivt på morgonen så går jag och är nervös hela dan och bara tänker på det hela tiden.. *knäpp* =)

    Kram
  2. 1
    Glömsk Jag är på dag 14 idag och hade bestämt mig för att jag skulle börja äl-testa idag eftersom jag brukar ha ÄL på dag 18... MEN... glömsk som jag är så kommer jag på det _efter_ att jag varit på toa på morgonen.. *suckar*
    Blir trött på mig själv..

    Men det kanske går lika bra att testa på kvällarna.. eller?
    Nån expert som vet vad som är bäst?

    Kom på att det kanske är bättre psykiskt att testa på kvällen oxå, eftersom det är då vi oftast har mer tid för mys (iallafall när man jobbar).
    Om testet visar positivt på morgonen så går jag och är nervös hela dan och bara tänker på det hela tiden.. *knäpp* =)

    Kram
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    Enligt..

    mirres äl test så ska man testa mellan 10 på morgon och kommer inte ihåg exakt tid på kvällen men på kvällen i alla fall,så morgonen är ingen bra tid.
    Finns någon teori om det där men den kan jag inte.

    Testa du i kväll,då är det som bäst.=)

    Kram=)
  4. 2
    Enligt.. mirres äl test så ska man testa mellan 10 på morgon och kommer inte ihåg exakt tid på kvällen men på kvällen i alla fall,så morgonen är ingen bra tid.
    Finns någon teori om det där men den kan jag inte.

    Testa du i kväll,då är det som bäst.=)

    Kram=)
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Åh, va bra!!

    Då ska jag testa ikväll.. =)
    Har alltid testat på morgonen förut, så då ska jag inte göra det denna gång.. Kanske går vägen då.. *skrockfull* =)

    Kram
  6. 3
    Åh, va bra!! Då ska jag testa ikväll.. =)
    Har alltid testat på morgonen förut, så då ska jag inte göra det denna gång.. Kanske går vägen då.. *skrockfull* =)

    Kram
  7. Lilla M
    #4

    Som PINJA säger

    så ska du inte testa med morgonkisset då Det är \"lagrat\" efter natten och kan missa Lh-stegringen. Testa under dagen eller kvällen som du säger för då fyllt blåsan på med \"färskt\" urin som innehåller Lh-hormonet om det är stegring på gång!

    Lycka till och hoppas du får positivt på äl snart! =)

    Kram
  8. 4
    Som PINJA säger så ska du inte testa med morgonkisset då Det är \"lagrat\" efter natten och kan missa Lh-stegringen. Testa under dagen eller kvällen som du säger för då fyllt blåsan på med \"färskt\" urin som innehåller Lh-hormonet om det är stegring på gång!

    Lycka till och hoppas du får positivt på äl snart! =)

    Kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5

    Tack..

    ..för info.
    Det va mer än jag visste. Trodde att det va bättre att testa med morgonurin.
    Vilken tur att ni finns här inne. =)

    Kramis
  10. 5
    Tack.. ..för info.
    Det va mer än jag visste. Trodde att det va bättre att testa med morgonurin.
    Vilken tur att ni finns här inne. =)

    Kramis
  11. Lilla M
    #6

    Om du ska

    testa med ett gravtest så är de ju bättre med morgonurin men varför vet jag inte. Får forska mer i den saken när jag kommer hem, ska till samhället å växla pengar inför resa nu! =)

    Kram
  12. 6
    Om du ska testa med ett gravtest så är de ju bättre med morgonurin men varför vet jag inte. Får forska mer i den saken när jag kommer hem, ska till samhället å växla pengar inför resa nu! =)

    Kram

Liknande trådar

  1. Hur glömsk kan man bli?!?
    By gluttgirl in forum _1106 Junibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-05-16, 09:24
  2. Glömsk!
    By alima in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-26, 14:28
  3. Glömsk..Jag,nej då! ;)
    By jmed2 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 19:41
  4. Glömsk?
    By väntar barn nr 6 in forum Gravidsnack
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 07:11
  5. Glömsk!
    By annasthlm in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 22:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar