Skitfråga
_0702 Februaribarn
  1. Anonym
    #1

    Skitfråga

    Hur är era magar förutom bebismagen? Tycker mina tarmar har krånglat en del och att jag fått diarrée då och då. Kommit som kramp imagen dirket efter maten nästan då. Ibland har jag varit hård med och ibland normal. Men det lösa är inte alls kul.
  2. 1
    Skitfråga Hur är era magar förutom bebismagen? Tycker mina tarmar har krånglat en del och att jag fått diarrée då och då. Kommit som kramp imagen dirket efter maten nästan då. Ibland har jag varit hård med och ibland normal. Men det lösa är inte alls kul.
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2

    Vad lustigt

    Jag skulle precis skriva en fråga om era magar :)
    Imårse fick jag hemska magknip o fick springa på toa fyra-fem ggr. Jag var aldeles svettig o knipen gjorde jätte ont :( När magen var \"tom\" så slutade det göra ont. Har haft så ett par gånger tidigare denna graviditet o det är jobbigt. Men vi får försöka tänka att det är normalt. Hoppas våra magar snart fylls av sparkar istället för bråkiga tarmar. Krams
  4. 2
    Vad lustigt Jag skulle precis skriva en fråga om era magar :)
    Imårse fick jag hemska magknip o fick springa på toa fyra-fem ggr. Jag var aldeles svettig o knipen gjorde jätte ont :( När magen var \"tom\" så slutade det göra ont. Har haft så ett par gånger tidigare denna graviditet o det är jobbigt. Men vi får försöka tänka att det är normalt. Hoppas våra magar snart fylls av sparkar istället för bråkiga tarmar. Krams
  5. Anonym
    #3

    Tack!

    Inte kul att du haft det likadant, fast lite lättad blir jag ändå. Känner igen din beskrivning precis. Första gången jag fick det var vi i Köptenhamn och några våningar upp på varuhuset ZARA. Det var att snabbt ta sig ut och leta toalett åt mig och dottern som förstås också blev jättejättekissignödig. Vilken befrielse det var när vi hittade McDonald en bit bort:)
  6. 3
    Tack! Inte kul att du haft det likadant, fast lite lättad blir jag ändå. Känner igen din beskrivning precis. Första gången jag fick det var vi i Köptenhamn och några våningar upp på varuhuset ZARA. Det var att snabbt ta sig ut och leta toalett åt mig och dottern som förstås också blev jättejättekissignödig. Vilken befrielse det var när vi hittade McDonald en bit bort:)
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4

    Skitsvar

    mest hård, är dönervös för hemorojder. Skiter så sällan och har hört att det är risk för hemorojder. Jösses vad mycket man \"hör\".
  8. 4
    Skitsvar mest hård, är dönervös för hemorojder. Skiter så sällan och har hört att det är risk för hemorojder. Jösses vad mycket man \"hör\".
  9. Lina
    #5

    Samma här

    fast jag har ju varit i Turkiet så jag vet inte var det kommer ifrån. Jag får magknip och är lite lös (ursäkta). Har varit så i flera dagar. Hoppas det försvinner. Kram
  10. 5
    Samma här fast jag har ju varit i Turkiet så jag vet inte var det kommer ifrån. Jag får magknip och är lite lös (ursäkta). Har varit så i flera dagar. Hoppas det försvinner. Kram
  11. Anonym
    #6

    Så har jag varit tidigare

    graviditeter. Inte alls kul det heller.
  12. 6
    Så har jag varit tidigare graviditeter. Inte alls kul det heller.
  13. Anonym
    #7

    Nej, man undrar

    ju om man ätit något. Fast när det bara är jag och inte resten av familjen som ändå ätit samma mat så hoppas jag det är något grav.relaterat.
  14. 7
    Nej, man undrar ju om man ätit något. Fast när det bara är jag och inte resten av familjen som ändå ätit samma mat så hoppas jag det är något grav.relaterat.
  15. Medlem sedan
    Jul 2005
    #8

    Här med

    ...Vad bra att läsa att det finns fler än mig i denna situation.Trodde det var ngt fel på mig att det jag äter vill ut nästan direkt. extra känslig blir magen när jag ätit lite fetare mat typ pizza,hamburgare...

    Men just det du skriver om magknipet strax efter maten stämmer väl överens på mig..
  16. 8
    Här med ...Vad bra att läsa att det finns fler än mig i denna situation.Trodde det var ngt fel på mig att det jag äter vill ut nästan direkt. extra känslig blir magen när jag ätit lite fetare mat typ pizza,hamburgare...

    Men just det du skriver om magknipet strax efter maten stämmer väl överens på mig..
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    Det är ju jättevanligt...

    att man inte är som vanligt i magen i början av graviditeten. Progesteronet i kroppen gör ju att tarmarna jobbar långsammare...
  18. 9
    Det är ju jättevanligt... att man inte är som vanligt i magen i början av graviditeten. Progesteronet i kroppen gör ju att tarmarna jobbar långsammare...
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10

    Japp!

    Tarmarna började redan innan jag testat positivt. Så jag anade lite då att detta försök kunde gått vägen. Ibland är det stopp och ibland är det full fart. Därimellan en hel massa knip och gaser..Kul eller hur? Hoppas vi snart får gå runt med fina runda bebismagar och inte slappa utspända tarmmagar:-) Kramis
  20. 10
    Japp! Tarmarna började redan innan jag testat positivt. Så jag anade lite då att detta försök kunde gått vägen. Ibland är det stopp och ibland är det full fart. Därimellan en hel massa knip och gaser..Kul eller hur? Hoppas vi snart får gå runt med fina runda bebismagar och inte slappa utspända tarmmagar:-) Kramis
  21. Anonym
    #11

    Då är jag nog

    liite normal i alla fall;). Usch ja vad tarmarna kan spela en spratt.
  22. 11
    Då är jag nog liite normal i alla fall;). Usch ja vad tarmarna kan spela en spratt.
  23. Anonym
    #12

    Det är nog

    så, fast innan har jag bara varit med om att det var trögt..fast det var ju ett tag sedan 02/03graviditeten förstås så jag har väl hunnit glömma.
  24. 12
    Det är nog så, fast innan har jag bara varit med om att det var trögt..fast det var ju ett tag sedan 02/03graviditeten förstås så jag har väl hunnit glömma.
  25. Anonym
    #13

    Ja, visst är det

    mysigt;). Jag röstar också för en rund fin bebismage istället för gasig tarmmage. kram:)
  26. 13
    Ja, visst är det mysigt;). Jag röstar också för en rund fin bebismage istället för gasig tarmmage. kram:)

Liknande trådar

  1. En skitfråga
    By Solile in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-12-14, 19:38
  2. En skitfråga...
    By skruttans mor in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-12-16, 16:28
  3. Skitfråga
    By emmaf in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-05-31, 17:39
  4. Skitfråga...
    By stello in forum _0806 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-03-30, 17:33
  5. Ny skitfråga
    By VargaBus in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 10:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar