Simning
_01 Vårbarn
  1. Madde m Meja-01 & Nova-03
    #1

    Simning

    skriver ett till när jag ändå håller på.
    Meja går första året på simskola. Hon är jätte duktig, och imorgon ska hon testa simma 25meters märke. Nybörjar märket som man bl.a. ska simma 10m göra kullerbyttor i vattnet och från en bro, flyta, glida och dyka gjorde hon här om dagen. Man blir så stolt över sina små, som plötsligt är så himla stora.

    Fler vatten odjur?
  2. 1
    Simning skriver ett till när jag ändå håller på.
    Meja går första året på simskola. Hon är jätte duktig, och imorgon ska hon testa simma 25meters märke. Nybörjar märket som man bl.a. ska simma 10m göra kullerbyttor i vattnet och från en bro, flyta, glida och dyka gjorde hon här om dagen. Man blir så stolt över sina små, som plötsligt är så himla stora.

    Fler vatten odjur?
  3. AnDante & Meja
    #2

    OM!

    Dante och min Meja har gått på \"simskola\" hela vintern. Men den går inte så mkt ut på att lära sig att simma utan mer att få vattenvana, lära sig dyka, flyta på rygg osv. Men det är klart att dom lär sig simma också. Än så länge simmar Dante bättre under vatten än över. Men han gör snygga dyk och har tagit alla märken upp till 25 m tror jag det är. Den har han inte klarat än. Han har cyklop och snorkel också och kan ligga hur länge som helst och snorkla. Hoppas komma iväg till Egypten i vinter så han får göra det på riktigt.
    Meja 3 år dyker också och härjar.

    Kram Anna
  4. 2
    OM! Dante och min Meja har gått på \"simskola\" hela vintern. Men den går inte så mkt ut på att lära sig att simma utan mer att få vattenvana, lära sig dyka, flyta på rygg osv. Men det är klart att dom lär sig simma också. Än så länge simmar Dante bättre under vatten än över. Men han gör snygga dyk och har tagit alla märken upp till 25 m tror jag det är. Den har han inte klarat än. Han har cyklop och snorkel också och kan ligga hur länge som helst och snorkla. Hoppas komma iväg till Egypten i vinter så han får göra det på riktigt.
    Meja 3 år dyker också och härjar.

    Kram Anna
  5. Madde m Meja-01 & Nova-03
    #3

    Visst är det kul!

    Meja simmade 25 meter idag utan problem. Hon tyckte inte det var nögon större prestation. Inget som går upp emot lösa tänder iallafall :-) Det var nog jag som blev stoltast. Min tre åring är också väldigt vattanvan och dyker och hoppar utan problem. Vi brukar åka utomlands 1-2ggr i året, vilket säkert har gjort sitt, och så bor vi ju på en ö (Åland), omringad av vatten. Så att kunna simma är bra.
  6. 3
    Visst är det kul! Meja simmade 25 meter idag utan problem. Hon tyckte inte det var nögon större prestation. Inget som går upp emot lösa tänder iallafall :-) Det var nog jag som blev stoltast. Min tre åring är också väldigt vattanvan och dyker och hoppar utan problem. Vi brukar åka utomlands 1-2ggr i året, vilket säkert har gjort sitt, och så bor vi ju på en ö (Åland), omringad av vatten. Så att kunna simma är bra.
  7. Medlem sedan
    Sep 2000
    #4

    Wow vilken duktig tjej

    Vad mycket hon kan göra. Här har vi ett vattendjur som påstår att han kan simma, fast det inte är sant *ler* Vi tänkte låta Robert börja på simskola till hössten. Han plaskar dagligen runt i bassängen hemma, så vatten gillar han.
  8. 4
    Wow vilken duktig tjej Vad mycket hon kan göra. Här har vi ett vattendjur som påstår att han kan simma, fast det inte är sant *ler* Vi tänkte låta Robert börja på simskola till hössten. Han plaskar dagligen runt i bassängen hemma, så vatten gillar han.

Liknande trådar

  1. Simning.....
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-01-18, 15:37
  2. Simning?
    By jessikao in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 13:42
  3. simning
    By annabe in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 18:54
  4. Simning???
    By Gloria m 3 in forum Träning
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 12:57
  5. Simning.
    By Gloria m 3 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-21, 21:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar