Lite flams + enkät:
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2000
    #1

    Lite flams + enkät:

    Hej på er! Jag är hemma igen efter en mysig liten expedition med min kära familj. Vi paddlade kanot och metade och grillade korv och sov i tält och slogs med de norrländska myggen... Det var helt enkelt underbart! Solen sken från en klarblå himmel och vattnet var spegelblankt! Jag är nu på dag 19 (tror jag, beror lite på vad jag räknar som första dagen på mensen) och äl är högst troligt över. Jag vill så gärna bli gravid, men det är lätt att ge upp ibland...

    Jag har dessutom lite knasiga grejer som jag funderar på... Svara gärna på följande helt ovetenskapliga enkät om ni vill!

    Kram!

    1: Vad har du för hårfärg?

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"?

    3: Vilket är det vackraste språket?

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade?

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra?

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend?

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
  2. 1
    Lite flams + enkät: Hej på er! Jag är hemma igen efter en mysig liten expedition med min kära familj. Vi paddlade kanot och metade och grillade korv och sov i tält och slogs med de norrländska myggen... Det var helt enkelt underbart! Solen sken från en klarblå himmel och vattnet var spegelblankt! Jag är nu på dag 19 (tror jag, beror lite på vad jag räknar som första dagen på mensen) och äl är högst troligt över. Jag vill så gärna bli gravid, men det är lätt att ge upp ibland...

    Jag har dessutom lite knasiga grejer som jag funderar på... Svara gärna på följande helt ovetenskapliga enkät om ni vill!

    Kram!

    1: Vad har du för hårfärg?

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"?

    3: Vilket är det vackraste språket?

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade?

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra?

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend?

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2

    PINJA svar..

    1: Vad har du för hårfärg? mellanblond,fast nu har jag ljusa slingor i

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"? nä lite men inte nu.

    3: Vilket är det vackraste språket? Italienska spanska.

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade? nepp.

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra? nä,vi har varit tillsammans i 18 år så det blir inte så ofta,men ibland så glimmar vi till=)

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend? Utlands Weekend,gillar inte mygg.

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu? att vi får en skön semester på Gotland och att vi lyckas pricka älen nu så att det blir en bebbe.
  4. 2
    PINJA svar.. 1: Vad har du för hårfärg? mellanblond,fast nu har jag ljusa slingor i

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"? nä lite men inte nu.

    3: Vilket är det vackraste språket? Italienska spanska.

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade? nepp.

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra? nä,vi har varit tillsammans i 18 år så det blir inte så ofta,men ibland så glimmar vi till=)

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend? Utlands Weekend,gillar inte mygg.

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu? att vi får en skön semester på Gotland och att vi lyckas pricka älen nu så att det blir en bebbe.
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3

    Egna svar:

    1: Vad har du för hårfärg?
    * Mörkbrun

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"?
    * Jag har varit, hade en ponny när jag var i 11-årsåldern.

    3: Vilket är det vackraste språket?
    * Finska! Är det nog bara jag som tycker.

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade?
    * Jag har en tatuering. Den sitter i nacken (väl gömd de dagar jag inte vill att den ska synas) och den föreställer mitt namn på arabiska.

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra?
    * Nä, det händer för sällan.

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend?
    * Nog för att det var trevligt att kanota, men jag väljer utlandsweekend! Solklart val :)

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
    * Att jag är gravid. Och att vädret blir varmare så jag får njuta på min semester!
  6. 3
    Egna svar: 1: Vad har du för hårfärg?
    * Mörkbrun

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"?
    * Jag har varit, hade en ponny när jag var i 11-årsåldern.

    3: Vilket är det vackraste språket?
    * Finska! Är det nog bara jag som tycker.

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade?
    * Jag har en tatuering. Den sitter i nacken (väl gömd de dagar jag inte vill att den ska synas) och den föreställer mitt namn på arabiska.

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra?
    * Nä, det händer för sällan.

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend?
    * Nog för att det var trevligt att kanota, men jag väljer utlandsweekend! Solklart val :)

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
    * Att jag är gravid. Och att vädret blir varmare så jag får njuta på min semester!
  7. Medlem sedan
    Nov 2000
    #4

    Smygis svarar:

    1: Vad har du för hårfärg?

    Svar: Blond i överhåret och brunt i underhåret

    2: Har du varit/är du en hästtjej?

    Svar: Nopp, har aldrig varit

    3: Vilket är det vackraste språket?

    Svar: Oj va svårt, spanska gillar jag

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade?

    Svar: Jag har två kina tecken 4*4 cm mellan skulderbladen som står för Kärlek & Harmoni, ska ha hela ryggraden med tecken som betyder nått för mig. Sen har jag ett band runt armen, med typ blommor eller vad man ska säga=)

    5: Säger du och din älskling ofta jag älskar dig till varandra?

    Svar: Flera gånger dagligen=)

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend?

    Svar: Utlansweekend

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?

    Svar: Att jag och min familj lever ett friskt och lyckligt liv, åsså en bebis så klart=)

    *kram*
  8. 4
    Smygis svarar: 1: Vad har du för hårfärg?

    Svar: Blond i överhåret och brunt i underhåret

    2: Har du varit/är du en hästtjej?

    Svar: Nopp, har aldrig varit

    3: Vilket är det vackraste språket?

    Svar: Oj va svårt, spanska gillar jag

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade?

    Svar: Jag har två kina tecken 4*4 cm mellan skulderbladen som står för Kärlek & Harmoni, ska ha hela ryggraden med tecken som betyder nått för mig. Sen har jag ett band runt armen, med typ blommor eller vad man ska säga=)

    5: Säger du och din älskling ofta jag älskar dig till varandra?

    Svar: Flera gånger dagligen=)

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend?

    Svar: Utlansweekend

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?

    Svar: Att jag och min familj lever ett friskt och lyckligt liv, åsså en bebis så klart=)

    *kram*
  9. Medlem sedan
    Mar 2006
    #5

    Mirmis svar

    1: Vad har du för hårfärg? rödbrunt

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"? Nej

    3: Vilket är det vackraste språket? Spanska

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade? Nej

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra? Ganska ofta..

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend? utlandsweekend

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu? Att jag är gravid..
  10. 5
    Mirmis svar 1: Vad har du för hårfärg? rödbrunt

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"? Nej

    3: Vilket är det vackraste språket? Spanska

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade? Nej

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra? Ganska ofta..

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend? utlandsweekend

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu? Att jag är gravid..
  11. Saga*väntar på fyran*
    #6

    Mina svar

    1: Vad har du för hårfärg?
    - mörkblond i botten, solblekta slingor över i mellan-/ljusblont.

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"?
    - jag red när jag var liten men var aldrig direkt hästtjej på så sätt att jag hängde på stallet massor.

    3: Vilket är det vackraste språket?
    - Finska och spanska.

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade?
    - nej men jag vill ha en i nacken faktiskt, bestämde mig för några veckor sen för att jag ska skaffa det =)

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra?
    - varannan dag kanske...

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend?
    - kanothajk.

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
    - ett barnledigt dygn med bara min man!
  12. 6
    Mina svar 1: Vad har du för hårfärg?
    - mörkblond i botten, solblekta slingor över i mellan-/ljusblont.

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"?
    - jag red när jag var liten men var aldrig direkt hästtjej på så sätt att jag hängde på stallet massor.

    3: Vilket är det vackraste språket?
    - Finska och spanska.

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade?
    - nej men jag vill ha en i nacken faktiskt, bestämde mig för några veckor sen för att jag ska skaffa det =)

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra?
    - varannan dag kanske...

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend?
    - kanothajk.

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
    - ett barnledigt dygn med bara min man!
  13. Medlem sedan
    Apr 2002
    #7

    svar...

    1: Vad har du för hårfärg?
    brun

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"?
    jag har ridit, men egentligen var jag aldrig nån riktig hästtjej... :)

    3: Vilket är det vackraste språket?
    italienska.

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade?
    nej.

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra?
    japp nästan varje dag. =)

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend?
    utlandsweekend utan tvekan =)

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
    ett jordbarn oxå så klart, men även lite bättre ekonomi.

    lägg gärna in denna enkäten på andra snacket oxå.. :) kul ju. *s*
  14. 7
    svar... 1: Vad har du för hårfärg?
    brun

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"?
    jag har ridit, men egentligen var jag aldrig nån riktig hästtjej... :)

    3: Vilket är det vackraste språket?
    italienska.

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade?
    nej.

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra?
    japp nästan varje dag. =)

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend?
    utlandsweekend utan tvekan =)

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
    ett jordbarn oxå så klart, men även lite bättre ekonomi.

    lägg gärna in denna enkäten på andra snacket oxå.. :) kul ju. *s*
  15. M&M+S
    #8

    M&M+S svar

    1. Ljusbrunt med ljusa tonade slingor för tillfället... annars är ursprungsfärgen mörkbrunt.

    2.Nej, varken varit eller är hästtjej

    3.Tycker tyska är väldigt vackert

    4. Nej, men vill gärna skaffa mig en... nere på ankeln ska den sitta isf tror jag :)

    5. Jo flera gånger per dag

    6. utlandsweekend vore verkligen härligt... en helg med min sambo utan barn i en storstad vore finemang ;)

    7. Att det bor ett litet pyre i min mage såklart :)

    Alltid lika kul med enkäter :D
    kram!
  16. 8
    M&M+S svar 1. Ljusbrunt med ljusa tonade slingor för tillfället... annars är ursprungsfärgen mörkbrunt.

    2.Nej, varken varit eller är hästtjej

    3.Tycker tyska är väldigt vackert

    4. Nej, men vill gärna skaffa mig en... nere på ankeln ska den sitta isf tror jag :)

    5. Jo flera gånger per dag

    6. utlandsweekend vore verkligen härligt... en helg med min sambo utan barn i en storstad vore finemang ;)

    7. Att det bor ett litet pyre i min mage såklart :)

    Alltid lika kul med enkäter :D
    kram!
  17. Medlem sedan
    Mar 2005
    #9

    Svarar

    1: Vad har du för hårfärg? Blond

    2: Har du varit/är du en hästtjej? Japp har varit en riktig hästtjej, gillar hästar nu med men på en annan nivå

    3: Vilket är det vackraste språket? Italienska kanske

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade? Nej men skulle gärna vilja ha, har funderat på en enhörning

    5: Säger du och din älskling ofta jag älskar dig till varandra? Ja det gör vi, försöker säga det varje dag

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend? Utlandsweekend, friluftsliv är inte riktigt min grej

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu? Att jag och alla andra här inne blev gravida =)

  18. 9
    Svarar 1: Vad har du för hårfärg? Blond

    2: Har du varit/är du en hästtjej? Japp har varit en riktig hästtjej, gillar hästar nu med men på en annan nivå

    3: Vilket är det vackraste språket? Italienska kanske

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade? Nej men skulle gärna vilja ha, har funderat på en enhörning

    5: Säger du och din älskling ofta jag älskar dig till varandra? Ja det gör vi, försöker säga det varje dag

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend? Utlandsweekend, friluftsliv är inte riktigt min grej

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu? Att jag och alla andra här inne blev gravida =)

  19. Medlem sedan
    Aug 2000
    #10

    18 år!

    Jag beundrar alla som lyckas hålla kärleken vid liv så länge :) Vad har ni för knep? Jag har ju iofs läst lite om dina förförelsestrategier ;)
    Tack för dina svar! Och hoppas att det ordnar sig med äl och allt...
  20. 10
    18 år! Jag beundrar alla som lyckas hålla kärleken vid liv så länge :) Vad har ni för knep? Jag har ju iofs läst lite om dina förförelsestrategier ;)
    Tack för dina svar! Och hoppas att det ordnar sig med äl och allt...
  21. Medlem sedan
    Aug 2000
    #11

    Visst är det kul

    med tatueringar? Jag vill gärna ha en till, men jag vet inte vad... Kanske ska fortsätta på samma tema och ha \"Miranda\" skrivet någonstans...

    Tack för dina svar!
  22. 11
    Visst är det kul med tatueringar? Jag vill gärna ha en till, men jag vet inte vad... Kanske ska fortsätta på samma tema och ha \"Miranda\" skrivet någonstans...

    Tack för dina svar!
  23. Medlem sedan
    Aug 2000
    #12

    Jag önskar också

    att du är gravid. Och så önskar jag dig en utlandsweekend till Paris!

    Tack för dina svar.
  24. 12
    Jag önskar också att du är gravid. Och så önskar jag dig en utlandsweekend till Paris!

    Tack för dina svar.
  25. Medlem sedan
    Aug 2000
    #13

    Åh, en till

    som gillar finska! Kul! Jag är också lite nyfiken på varför du väljer kanothajk?

    Tack för dina svar!
  26. 13
    Åh, en till som gillar finska! Kul! Jag är också lite nyfiken på varför du väljer kanothajk?

    Tack för dina svar!
  27. Medlem sedan
    Mar 2004
    #14

    Katarina svarar..

    Låter som om ni haft det underbart!! :)

    1: Vad har du för hårfärg? mörk blond

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"? nej

    3: Vilket är det vackraste språket? engelska, så ordrikt och varierbart

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade? Ja, en sol på ryggen

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra? Ja, i alla fall en gång om dagen :)

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend? utlandsweekend... till N.Y.C.

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
    Det vet du.. *s*
  28. 14
    Katarina svarar.. Låter som om ni haft det underbart!! :)

    1: Vad har du för hårfärg? mörk blond

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"? nej

    3: Vilket är det vackraste språket? engelska, så ordrikt och varierbart

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade? Ja, en sol på ryggen

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra? Ja, i alla fall en gång om dagen :)

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend? utlandsweekend... till N.Y.C.

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
    Det vet du.. *s*
  29. GosGumman
    #15

    GosGumman vill me svara!

    1: Vad har du för hårfärg?
    * Kastanjebrunt (naturligt)

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"?
    Faktiskt aldrig varit

    3: Vilket är det vackraste språket?
    Finska låter hårt, men ja älskar finsk musik och myser när sambon sjunger me. Så de får bli Finska och Engelska

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade?
    Vänster överarm: En ros
    Höger underarm: En slingersak, svår att förklara, men många avundas den. VACKER!!!
    På sidan av magen ner mot ljumsken: Murgröneslinga

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra?
    Var kväll innan vi somnar, och då och då om dagarna. Spontant så där...

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend?
    Kanothajk me dottern o sambon, men Utomland över helgen me sambon. ROM...

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
    Att ja blir gravid snart!

    Så...
  30. 15
    GosGumman vill me svara! 1: Vad har du för hårfärg?
    * Kastanjebrunt (naturligt)

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"?
    Faktiskt aldrig varit

    3: Vilket är det vackraste språket?
    Finska låter hårt, men ja älskar finsk musik och myser när sambon sjunger me. Så de får bli Finska och Engelska

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade?
    Vänster överarm: En ros
    Höger underarm: En slingersak, svår att förklara, men många avundas den. VACKER!!!
    På sidan av magen ner mot ljumsken: Murgröneslinga

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra?
    Var kväll innan vi somnar, och då och då om dagarna. Spontant så där...

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend?
    Kanothajk me dottern o sambon, men Utomland över helgen me sambon. ROM...

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
    Att ja blir gravid snart!

    Så...
  31. GosGumman
    #16

    Du är ej ensam...

    Ja älskar finskan. Speciellt när sambon sjunger me. Du vet sån där finsk musik. Typ finsk dansband...
  32. 16
    Du är ej ensam... Ja älskar finskan. Speciellt när sambon sjunger me. Du vet sån där finsk musik. Typ finsk dansband...
  33. Anonym
    #17

    Mina svar

    1: Vad har du för hårfärg? mellanblond, nu är jag dessutom solbelkt så det ser enormt tråkigt ut :(

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"? Nix

    3: Vilket är det vackraste språket? Italienska

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade? Nix

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra? Rätt ofta men det skulle vara trevligt om vi sa det lite oftare

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend? Jag bor bland mygg så jag vill utomlands:)

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
    Lite mer pengar och självklart en bebbe i min mage:)
  34. 17
    Mina svar 1: Vad har du för hårfärg? mellanblond, nu är jag dessutom solbelkt så det ser enormt tråkigt ut :(

    2: Har du varit/är du en \"hästtjej\"? Nix

    3: Vilket är det vackraste språket? Italienska

    4: Har du någon tatuering? I så fall: vad föreställer den/de och var är den/de placerade? Nix

    5: Säger du och din älskling ofta \"jag älskar dig\" till varandra? Rätt ofta men det skulle vara trevligt om vi sa det lite oftare

    6: Om du fick välja, skulle du helst åka på kanothajk eller på utlandsweekend? Jag bor bland mygg så jag vill utomlands:)

    7: Vad önskar du dig mest av allt just nu?
    Lite mer pengar och självklart en bebbe i min mage:)
  35. Medlem sedan
    Aug 2000
    #18

    Du menar

    att jag ska lägga den på fbg >6 mån? Du får gärna kopiera den och \"sno\" den av mig :)

    Tack för dina svar!
  36. 18
    Du menar att jag ska lägga den på fbg >6 mån? Du får gärna kopiera den och \"sno\" den av mig :)

    Tack för dina svar!
  37. Medlem sedan
    Aug 2000
    #19

    Visst vore det

    härligt med en storstadshelg nånstans? Södra Europa tänker jag mig. Barcelona eller nåt... Och några nätter på nåt mysigt hotell! *längtar bort*

    Tack för dina svar!
  38. 19
    Visst vore det härligt med en storstadshelg nånstans? Södra Europa tänker jag mig. Barcelona eller nåt... Och några nätter på nåt mysigt hotell! *längtar bort*

    Tack för dina svar!
  39. Medlem sedan
    Aug 2000
    #20

    Jag var också

    en riktig hästtjej, men av nån anledning så svalnade intresset. Jag kan längta efer en riktig långritt ibland, det är härligt att rida men jag har inte gjort det på många år. Kanske en idé till framtida expeditioner? Dottern är galen i expeditioner! Fast det får nog bli nån gång i framtiden, om hon nu ens lär sig rida :)

    Tack för dina svar!
  40. 20
    Jag var också en riktig hästtjej, men av nån anledning så svalnade intresset. Jag kan längta efer en riktig långritt ibland, det är härligt att rida men jag har inte gjort det på många år. Kanske en idé till framtida expeditioner? Dottern är galen i expeditioner! Fast det får nog bli nån gång i framtiden, om hon nu ens lär sig rida :)

    Tack för dina svar!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Bertil Falukorv ( OT,flams- inlägg)
    By *N-M* in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-08, 10:09
  2. Bertil Falukorv ( OT, flams-inlägg)
    By *N-M* in forum Bokstavsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-06, 16:11
  3. Flams på jobbet
    By camilla_73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-06-14, 13:10
  4. Lite enkät..
    By Martha m H-05 & M-07 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 17:05
  5. flams vid matbordet
    By evinrude in forum Stora barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-05-27, 19:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar