fast först måste jag bara höra vad
Utlandsföräldrar
  1. Vibbsan
    #1

    fast först måste jag bara höra vad

    ni tycker om följande kommentar; \"om hon kryper fram till poolkanten, låt henne trilla i så lär hon sig ju att aldrig göra om det igen\" (vi pratar om en bebis på 11 mån). Kan liksom inte släppa den här kommentaren, menade personen i fråga allvar eller var det ett dumt skämt?
  2. 1
    fast först måste jag bara höra vad ni tycker om följande kommentar; \"om hon kryper fram till poolkanten, låt henne trilla i så lär hon sig ju att aldrig göra om det igen\" (vi pratar om en bebis på 11 mån). Kan liksom inte släppa den här kommentaren, menade personen i fråga allvar eller var det ett dumt skämt?
  3. Katta i Sv.
    #2

    Vidrigt

    Skulle gissa att det är någon som själv inte har barn, och som inte tänkt innan munnen öppnades.
    Skulle bli ledsen om någon jag känner väl skulle säga något liknande. Hoppas det inte var så...
  4. 2
    Vidrigt Skulle gissa att det är någon som själv inte har barn, och som inte tänkt innan munnen öppnades.
    Skulle bli ledsen om någon jag känner väl skulle säga något liknande. Hoppas det inte var så...
  5. Vibbsan
    #3

    nej så var det inte

    det var inte någon jag känner. Förhoppningsvis var det bara en plump och inte alls genomtänkt kommentar.
  6. 3
    nej så var det inte det var inte någon jag känner. Förhoppningsvis var det bara en plump och inte alls genomtänkt kommentar.
  7. LoX
    #4

    Hoppas att det var...

    .. ett plumpt skämt :-(

    Usch och fy.
  8. 4
    Hoppas att det var... .. ett plumpt skämt :-(

    Usch och fy.

Liknande trådar

  1. Måste bara höra er åsikt
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-13, 10:07
  2. Även på M&D...Bara måste få höra här
    By [Jen] in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 20:11
  3. Denna måste man bara höra
    By -Molle- in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-02, 11:05
  4. Måste bara höra för jag har
    By ullis1 in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 19:33
  5. Måste bara höra efter...
    By Scorpio in forum Sex & erotik
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-03-20, 22:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar